Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kjøpte meg en boks Onico nettop.

Bra:

Den lukter godt

Den er billig (ca. 30 kr)

TROR ikke det er aldersgrense på

Kan ha vanlig snus i boksen og si til lærere at det er Onico:P

River bittelitt i leppa.

Myk.

Ikke bra:

Smaker "fake" og vegetarianer kebab fra 1970.

Ingen effekt.

Ble dårlig i magen av den.

Konklusjon: Du kan jo prøve, men du kommer ikke til å kjøpe så mange bokser:P

9597021[/snapback]

Selges den overalt?

Lenke til kommentar

åhh... snus... begynte for alvor å snus for en mnd siden.. har snusa litt i noen år.. men fant ut at jeg skulle kutte ned på røyken, og bare røyke når jeg er ute å drikker.. det har gått helt fint uten røyk.. men snusen har tatt meg .. og så er det jo en HÆRLIG følelse med snus.. snuser skruf løs , og skruf porsj. når jeg er på jobb.. tror neppe jeg kommer til å gå tilbake til røyken...

SNUS FTW

Lenke til kommentar
Har alltid en snus under leppa når jeg ligger i senga, enten det er pose eller løs. når det er løs ender det ofte opp med at jeg våkner me brune flekker på puta:P

9597407[/snapback]

De gangene jeg har prøvd å sove med snus, er det porsjon. Jeg våkner allikevel med brune flekker, av nikotinen som begynner å renne. Det er digg å ta seg en som man sovner med, men det suger å våkne da man ikke finner posen og det er store nikotinflekker overalt i senga..

Lenke til kommentar

Samtidig kan du ikke sammenligne prisen på løs og porsjonssnus.

En porsjonsboks har 24g snus, en løs 50g. Nikotinmengden per gram er den samme, så vist du regner i effekt er løs mye billigere enn porsjon.

Jeg bruker vertfall personelig opp en porsjonsboks veeldig mye fortere opp enn en løs-boks.

Ellers må jeg tipse folk om å prøve "Kronan" porsjon. Smaker godt, og er ekstremt billig(35 kroner boksen). Foreløpig har jeg bare funnet den på enkelte Coop-butikker her i Tromsø, men håper dette sprer seg. (Den er så billig siden den er "billig-snus" i sverige, og tobakksavgiften er i %, så derfor skalerer prisen)

Ellers er jeg for første gang i denne tråden, har selv brukt snus i 3 år nå. General løs var lenge favoritten, men bruker nå Røda lacket løs fast, også blir det en general porsjon eller kronan porsjon i blandt.

Endret av H.kon
Lenke til kommentar
Samtidig kan du ikke sammenligne prisen på løs og porsjonssnus.

En porsjonsboks har 24g snus, en løs 50g. Nikotinmengden per gram er den samme, så vist du regner i effekt er løs mye billigere enn porsjon.

Jeg bruker vertfall personelig opp en porsjonsboks veeldig mye fortere opp enn en løs-boks.

9606229[/snapback]

Jeg synes det går like fort. Spørs hvor svære tønner du mekker

Lenke til kommentar
Kan ikke folk bare kalle det pose og ikke buge, bleie, pris etc.

Synes det er så stygt når folk kaller det det ;)

9599200[/snapback]

Jeg kaller posesnus for pose snus, og en bakesnus for buge.

Må si meg enig med wh1te jeg, kan ha bake i lenger og den renner mindre og smaker bedre.

Til underpants; du kjenner kun nikotinen med engang du tar i en. Kroppen venner seg jo til niktotinen etter vhert som du har den i.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...