les_paul92 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Har alltid en snus under leppa når jeg ligger i senga, enten det er pose eller løs. når det er løs ender det ofte opp med at jeg våkner me brune flekker på puta:P Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 kjøpte meg en boks Onico nettop. Bra: Den lukter godt Den er billig (ca. 30 kr) TROR ikke det er aldersgrense på Kan ha vanlig snus i boksen og si til lærere at det er Onico:P River bittelitt i leppa. Myk. Ikke bra: Smaker "fake" og vegetarianer kebab fra 1970. Ingen effekt. Ble dårlig i magen av den. Konklusjon: Du kan jo prøve, men du kommer ikke til å kjøpe så mange bokser:P 9597021[/snapback] Selges den overalt? Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 ja, nesten. jeg kjøpte min på coop. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 åhh... snus... begynte for alvor å snus for en mnd siden.. har snusa litt i noen år.. men fant ut at jeg skulle kutte ned på røyken, og bare røyke når jeg er ute å drikker.. det har gått helt fint uten røyk.. men snusen har tatt meg .. og så er det jo en HÆRLIG følelse med snus.. snuser skruf løs , og skruf porsj. når jeg er på jobb.. tror neppe jeg kommer til å gå tilbake til røyken... SNUS FTW Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Har alltid en snus under leppa når jeg ligger i senga, enten det er pose eller løs. når det er løs ender det ofte opp med at jeg våkner me brune flekker på puta:P 9597407[/snapback] De gangene jeg har prøvd å sove med snus, er det porsjon. Jeg våkner allikevel med brune flekker, av nikotinen som begynner å renne. Det er digg å ta seg en som man sovner med, men det suger å våkne da man ikke finner posen og det er store nikotinflekker overalt i senga.. Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det er jo ikke snus saft som renner ut. Ikke bare nikotin. Si det er 11 milligram i en vanlig porsjon/buge med snus, det er jo ikke så jævla mye. Så er ikke bare nikotinen som renner ut. Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Det er mystisk når posene bare lir borte Når jeg tar på meg en ny bukse så pleier jeg alltid å finne en tørr pose i en av lommene Endret 29. september 2007 av tommyes Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det er jo ikke snus saft som renner ut. Ikke bare nikotin. Si det er 11 milligram i en vanlig porsjon/buge med snus, det er jo ikke så jævla mye. Så er ikke bare nikotinen som renner ut. 9599165[/snapback] Hva er det som renner ut da? Og hvorfor river det i halsen når man svelger det? Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Kan ikke folk bare kalle det pose og ikke buge, bleie, pris etc. Synes det er så stygt når folk kaller det det Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg foretrekker porsjonsnus ettersom man slipper å bake og blir ikke skitten på nevene. Men hvordan er egentlig prisforskjellen på Skruf løs og Skruf porsjon? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Jeg foretrekker porsjonsnus ettersom man slipper å bake og blir ikke skitten på nevene. Men hvordan er egentlig prisforskjellen på Skruf løs og Skruf porsjon? 9599232[/snapback] 5-10 kr her jeg bor i alle fall. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg foretrekker porsjonsnus ettersom man slipper å bake og blir ikke skitten på nevene. Men hvordan er egentlig prisforskjellen på Skruf løs og Skruf porsjon? 9599232[/snapback] Ikke mye, og Skruf portion er temmelig digg Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 her jeg bor er det samme prisen på skruf løs og skruf portion Lenke til kommentar
Thel Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Samtidig kan du ikke sammenligne prisen på løs og porsjonssnus. En porsjonsboks har 24g snus, en løs 50g. Nikotinmengden per gram er den samme, så vist du regner i effekt er løs mye billigere enn porsjon. Jeg bruker vertfall personelig opp en porsjonsboks veeldig mye fortere opp enn en løs-boks. Ellers må jeg tipse folk om å prøve "Kronan" porsjon. Smaker godt, og er ekstremt billig(35 kroner boksen). Foreløpig har jeg bare funnet den på enkelte Coop-butikker her i Tromsø, men håper dette sprer seg. (Den er så billig siden den er "billig-snus" i sverige, og tobakksavgiften er i %, så derfor skalerer prisen) Ellers er jeg for første gang i denne tråden, har selv brukt snus i 3 år nå. General løs var lenge favoritten, men bruker nå Røda lacket løs fast, også blir det en general porsjon eller kronan porsjon i blandt. Endret 30. september 2007 av H.kon Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Samtidig kan du ikke sammenligne prisen på løs og porsjonssnus. En porsjonsboks har 24g snus, en løs 50g. Nikotinmengden per gram er den samme, så vist du regner i effekt er løs mye billigere enn porsjon. Jeg bruker vertfall personelig opp en porsjonsboks veeldig mye fortere opp enn en løs-boks. 9606229[/snapback] Jeg synes det går like fort. Spørs hvor svære tønner du mekker Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Bake blir borte mye fortere enn pose, fordi posen kan man jo ha lengre, pluss at med en bake går det mye mer i en klype. Men så er det jo også mer i en bake, men dette veier det jeg har sagt over opp for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg pleier å ha bakesnus lengre enn porsjonssnus faktisk. Renner mindre og smaker ofte bedre. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jamen posen har større effekt selvom tiden går. Altså, du kan skjenne en pose lenger enn du kan skjenne en bake.. Er det fordi nikotinen går saktere opp i kroppen i porsjon? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Løs er bra, men pose er best. Av løs får man "neger-lippe" noe man ikke får at pose Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Kan ikke folk bare kalle det pose og ikke buge, bleie, pris etc.Synes det er så stygt når folk kaller det det 9599200[/snapback] Jeg kaller posesnus for pose snus, og en bakesnus for buge. Må si meg enig med wh1te jeg, kan ha bake i lenger og den renner mindre og smaker bedre. Til underpants; du kjenner kun nikotinen med engang du tar i en. Kroppen venner seg jo til niktotinen etter vhert som du har den i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg