Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir 16 nå snart, snust i ca 6mnd.

9581351[/snapback]

O¨rly? :) SNART 16? Er vel mere nesten et halvt ÅR? :) eheheh. Og ja jeg har snust i snart et halvt år? 5 Mnd.. :ermm:

9584926[/snapback]

Mindre en 3 mnd, det e snart xD Og har ud virkelig snust i 5 mnd? Bare nesten 4 mnd siden ferien startet.. Hmm, da har jo eg snust en god stund da. Alt for lenge, rundt 7-8mnd :hmm:

Lenke til kommentar
Hvorfor er det så mange her inne som jubler når det er mer nikotin i en snus? Og hvorfor er Skruf Stark så jævla populær? Man blir jo bare mer avhengig, og det grenser jo til irriterende når man ikke kan snuse...

9587204[/snapback]

1. Nikotin er jo halve meningen med å snuse?

2. Skruf stark smaker godt. Faktisk en av mine favoritter bland porsjonssnuser.

3. Hvem har sagt at vi skal slutte?

9587590[/snapback]

1. Hvis du ser sånn på det, at du må få dekt suget med en gang, så til slutt vil du bare ha sterkere saker, som for øyeblikket ikke finnes, så da er du litt eid når den tid kommer.

2. Helt enig :) Samme med N&J, men det er en gang i måneden jeg kjøper det (om så ofte :p), fordi den er såpass sterk.

3. Jeg tenker med på f.eks. jobbsituasjon. Jeg jobber på McDonalds, og har da selvsagt ikke muligheten til å snuse på jobb. Alle har vel vært i en situasjon hvor de ikke kan snuse, for en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

Forresten så jo, skruf stark er sterk nok for meg, og jeg har faktisk gått over til svakere, akkurat nå er det offroad lakris løs det går i. Neste gang skal jeg ha Goteborgs rapè, og deretter skal jeg prøve South state. Går ikke etter det sterkeste, men hvorfor snuse vis det ikke er nikotin i de? DA mister man jo halve poenget. Snus er jo laget pga nikotinen? Tviler på at de lagde det fordi det smaker så "godt"..

Lenke til kommentar
De fleste snusene er jo utrolig lette å bake med mindre de er tørre eller ikke er ment for å bake. Har aldri hatt noe åroblem med å bake uannsett hvilken snus.

Second that!

Må bare nevne at jeg kjøpte en pakke Göteborgs Rapé White Portion nå og må rett og slett si at jeg er skuffa.

Ekkel smak , lite futt ! 57,- sløst der ja :roll:

Lenke til kommentar

Pose er best, men snus er jo ikke mulig å slutte med. :wallbash:

Man blir jo psykisk ustabil når man har gått tom. Får ikke sove heller....

Porsjon har jo så få negative ting ved seg også, bortsett fra pris. Ikke grisete, ikke etsing og ikke ødelegger snus lungene.

Det er ingenting som kan skremme en til å slutte.

edit: Glemte å si at snus er herlig.

Endret av Robocoop
Lenke til kommentar

kjøpte meg en boks Onico nettop.

Bra:

Den lukter godt

Den er billig (ca. 30 kr)

TROR ikke det er aldersgrense på

Kan ha vanlig snus i boksen og si til lærere at det er Onico:P

River bittelitt i leppa.

Myk.

Ikke bra:

Smaker "fake" og vegetarianer kebab fra 1970.

Ingen effekt.

Ble dårlig i magen av den.

Konklusjon: Du kan jo prøve, men du kommer ikke til å kjøpe så mange bokser:P

Lenke til kommentar
Jeg synes det bare er stress med å bake.

Det er jo så greit med pose. Du slipper å bruke tid på og lære å bake. Du slipper balet med at det sitter igjen under leppa. Og det beste, du slipper klisset på hendene etter baking. Blæ !

9595135[/snapback]

Syns det er deilig med porsjon snus om kvelden når jeg ikke gidder å bake. Pleier ha en boks liggende på nattbordet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...