Tommysp Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hmm hva er sannsynligheten for t vi har samme avatar? he he fiksa den her i går men får vel bytte Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Helt snålt det der. Pose snusene til general smaker så drit i forhold til bakesnusen? Skulle da tro det vare samme snus som inni posene, som ligger i løs'en? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Løs har så mye smoothere lukt/smak og det gjelder alle merker, etter min mening. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ja så absolut! Saften til posen river også mye mer i halsen syntes jeg. Men større effekt siden posen er flat og mer nikotin blir tatt opp av tannkjøttet. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ja, men når du tar viking med bake da får du en goood effekt. Når man baker dem så trykker man jo ut all nikotinen. :/ Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Viking ender som oftest opp med at halvparten havner i magen/utafor munn/bakken så sitter den mye dårliger = kortere tid å ha den der Funker dårlig i skoletimer. Har du en god posesnus å anbefale? en som kicker litt med god smak? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Skruf StArk Portion er veldig digg, og fikk tak i det på Snask i Oslo for en liten stund siden. Anbefales. Jeg syns den har god smak, men ikke like god som General. Ellers så kan du jo kjøpe Skruf Tranebær. Det er UTROLIG smak og sterk som en vanlig Skruf. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 N&J er en god porsjonssnus. Anbefales. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Tror jeg prøver meg på en skruf tranbær neste gang. Blir urolig i magen av å lukte på, sette inn og ta ut general porsjon. Samme med Onyx. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ja, men når du tar viking med bake da får du en goood effekt. Når man baker dem så trykker man jo ut all nikotinen. :/ 9567700[/snapback] Viking bake snus? HVOR? Finnes virkelig det?? Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) nei, de mener ikke merket, men å ikke bake løs snusen før du putter oppi :!: Endret 25. september 2007 av tommyes Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Forresten jeg så merket "Southstate" i dag. En rød boks på en esso bensinstasjon. Noe å anbefale? Skal aller først skaffe meg Offroad, men deretter tenkte jeg på denne Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ja, men når du tar viking med bake da får du en goood effekt. Når man baker dem så trykker man jo ut all nikotinen. :/ 9567700[/snapback] Viking bake snus? HVOR? Finnes virkelig det?? 9568352[/snapback] Hehe :!: Unnskyld for at jeg var utydelig. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Forresten jeg så merket "Southstate" i dag. En rød boks på en esso bensinstasjon. Noe å anbefale? Skal aller først skaffe meg Offroad, men deretter tenkte jeg på denne Sto om den litt tidligere i denne tråden. Den skal vist smake samme som lucky, bare enda mindre smak. Råtøff boks men det holder ikke Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 har vel prøvd det meste nå vil jeg tru men ender alltid tilbake på generalen snusa i 6 år eller noe.. btw tommyes du har tatt samme avatr som meg 9565024[/snapback] Så du begynte når du var 12? ;o Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Høres ikke logisk ut men en jeg snakka med før i dag fikk av faren sin når han var 9 år xD og han visste ikke hva han sku gjøre, så han spiste litt av det, og kastet opp ja xD Endret 25. september 2007 av Effectiv Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Og han var antagelig ikke fristet til å prøve snus med det første heller! Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Han blir kvalm av tanken sier han :=) Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Sto om den litt tidligere i denne tråden. Den skal vist smake samme som lucky, bare enda mindre smak. Råtøff boks men det holder ikke Synes South State er digg jeg Absolutt verdt å prøve, litt den samme smaken som Lucky, men sterkere og renner ikke Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Aldri prøvd den selv, men dro konklusjonen ut av det som er sagt tidligere om southstate i denne tråden. Lucky er god på smaken, men renner ganske mye så jeg tror kanskje jeg tar til råd å kjøper meg en boks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg