Mannen med ljåen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Skruf Stark har jeg importert fra Söta Bror. maker godt, litt bedre enn vanlig Skruf. Og den er endel starkere. Kjekt å prøve nye merker av og til. Jeg har prøvd: Skruf port. Skruf port. Stark General løs General portion General Onyx Lucky strike port. Lucky strike port. white Granit Offroad Stark Port. Tranebær Kick lakris Kick eucalyptus Diplomat portion Kardus Grovsnus løs Grovsnus portion (fra taxfree-shop) Montecristo port. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg har prøvd: Skruf port. Skruf port. Stärk Skruf løs Skruf løs Stärk General løs General portion General Onyx Lucky strike port. Lucky strike port. white Granit Diplomat portion Kardus Grovsnus løs Grovsnus port. RL løs Göteborgs Rapé løs Göteborgs Rapé port. white Catch port. lakris Catch port. eukalyptus Petterøes løs Vikingsnus løs Sikkert flere også, men det er de jeg kommer på for øyeblikket Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Jeg har prøvd: Skruf port. Skruf Tranebær port. Skruf løs Skruf løs Stärk General løs General hvit port. general maxi port. General portion General Onyx Lucky strike port. Lucky strike port. white Diplomat portion Kardus Grovsnus løs Grovsnus Port RL løs RL port. Göteborgs Rapé løs Göteborgs Rapé port. white Catch port. lakris Catch port. eukalyptus N&J løs<3 N&J port. Ettan løs Ettan port. Montecristo. Whiskey. Mocca mint. Mocca appelsin Mocca lakris Tiedemans Blå løs Oliver Twist - Original Oliver Twist - Royal Oliver Twist - Tropical Oliver Twist - Citrus Red Bull snuff Anna snuff i svart eske. Nicotinplaster (virker litt) Nicotin-innhalator (virker faktik) Nicotin-tyggis (lol) Det jeg kommer på i farta. Endret 17. september 2007 av les_paul92 Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg har prøvd: General løs General portion maxi General White portion General portion General Mini portion General Onyx RL løs RL portion Grovsnus løs Lucky Strike løs Göteborg Rapé portion Skruf løs Skruf portion Skruf tranebär Skruf Stark løs Skruf Stark portion N&J portion N&J løs Vikingsnus, grønn portion Ettan løs Romeo y Julieta portion Montecristo portion Offroad lakris løs Offroad lakris portion South State portion Mocca portion lakris Mocca portion mint Mocca portion appelsin Catch portion lakris Catch portion eucalytpus Prince portion Tiedemands Blå løs Granitt Maxi portion Granitt portion Granitt løs Kardus løs Diplomat portion Kronan løs Whiskey Probe løs Det var nok alle. Kommer i alle fall ikke på flere nå. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg har prøvd General Løs General Portion General White Portion General Onyx General Portion Maxi Skruf Løs Skruf Portion Skruf Tranbær Lucky Strike Portion Lucky Strike Portion White Gøteborgs Rape Løs Gøteborgs Rape Portion Granit Portion Granit Maxi Portion Ettan Løs Grovsnus Løs LD Løs Level Løs Nick & Johnny Løs Nick & Johnny Portion Probe Løs Röda Lacket Løs Röda Lacket White Portion Gustavus Original Portion Mocca Anis Mini Portion Tre Ankare White Portion Lenke til kommentar
hylo Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 skruf løs skruf stark løs skruf tranebær skruf portion general portion general løs general onyks gøteborgs voldtekt løs gøteborgs voldtekt portion lucky strike portion lucky strike white portion n&j løs n&j portion ettan løs ettan portion ld portion ld løs granit løs granit portion tre ankere white portion kardus diplomat Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) jeg har prøvd: General løs General Maxi General portion General onyx General white portion RL løs Gøteborg portion Gøteborg løs Skruf Tranebær Skruf løs Skruf portion Skruf stark løs Skruf mini portion Montecristo Catch lakris Catch eucalyptus Kicks wintergreen Viking hawk Kardus Kronan portion N&J portion N&J løs Lucky strike portion Ettan løs Tiedemands Blå løs Probe whiskey løs Grovsnus løs Oliver Twist - Original Oliver Twist - Royal Oliver Twist - Tropical Oliver Twist - Citrus Oliver Twist - Solbær Mocca portion lakris Mocca portion mint Mocca portion appelsin Endret 17. september 2007 av tommyes Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Det der var egentlig utrulig uinterresant.. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Så forbanna enig Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 buysnus.com har fri frakt nå for tiden, men det er alltids risken for toll. Men snus til svenskpris <3 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Selges fortsatt Kardus? Har ikke sett den i det siste... Og hvor får du tak i SNUFF? Min lokale tobakksjappe har kun President SNUFF med mentholsmak. Så dere Raske Menn presentere det nye tyske snusmerket? Den skal ikke inni leppa, men utenpå som en hitlerbart. genialt! Endret 17. september 2007 av Kerrigan Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Selges fortsatt Kardus?Har ikke sett den i det siste... 9515868[/snapback] Når du sier det så har jeg ikke sett den, jeg heller. Men har ikke sett så veldig mye etter den heller da. Kun sett igjennom diverse snusskap for å se om det er noe nytt. Men har ikke sett den noe sted i det siste. Ikke har jeg sett noen som har snusa den heller. Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Så raske menn ja :!: De er så dritbra auschensnausen? var det det det het? Endret 17. september 2007 av tommyes Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Snauchen Auschen eller noe slikt. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Genialt av SnabbGrabbar. Rett og slett konge! ^^ Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 noen som har link til den videoen? Lenke til kommentar
The Pimms Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Leter etter den nå.... Poster om jeg finner noe. Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Pleier dere å bake eller bare putte løs-snusen rett oppi? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Selges fortsatt Kardus?Har ikke sett den i det siste... Og hvor får du tak i SNUFF? Min lokale tobakksjappe har kun President SNUFF med mentholsmak. Så dere Raske Menn presentere det nye tyske snusmerket? Den skal ikke inni leppa, men utenpå som en hitlerbart. genialt! 9515868[/snapback] Du får bestilt Kardus på buysnus.com i allefall. De selger snuff på en MIX butikk i Bodø i allefall. Ahh... der minter du meg på noe. Laste ned ASAP! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Pleier dere å bake eller bare putte løs-snusen rett oppi? 9516813[/snapback] Har begynt å putte den rett oppi, for da kan jeg ta mindre og få minst like god effekt som hvis jeg baker en. Gjør dette for å spare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg