M-J Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 du kan da betale med nettbank når det står bank da! gjort masse ganger jeg! Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg mener jeg så en reklame på TV`n for noen dager siden. Det var kommet en snus uten nikotin og tobakk, for de som vil slutte. Det var en helt vanlig snusboks, størrelse hvertfall. Noen som vet hva den heter? ( Håper ikke dette har blitt tatt opp før! Gadd ikke sjekke ) Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 du kan da betale med nettbank når det står bank da! gjort masse ganger jeg! 7922186[/snapback] Ja, man KAN det hvis man vil ja. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg har betalt tilbake 30.000 av et lån på 50.000, i løpet av kun 3 måneder. Skal feire dette med en dobbel Skruf Stark og en 4 mils biltur på glatt føre. Det er jo tross alt bilen som kostet meg så mye penger... Jeg synes faktisk Skruf Stark renner for lite... Som en superabsorberende tampong... Ingen snussmak. Som å snuse en liten stein. Eller de greiene tannlegen stapper inn for å holde leppa unna den reparerte tanna. Da blir man tørr i munnen, da! Men den er sterk. Angrer på at jeg kjøpte 3 Skruf Stark, i stedet for å prøve litt forskjellig, når jeg først handlet på nettet. Har heldigvis 2 Offroad, med tranebær. Men jeg skulle gjerne prøvd de andre og. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hva synes du om offroad med tranebær? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Les min anmeldelse på forsiden av denne tråden. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg mener jeg så en reklame på TV`n for noen dager siden. Det var kommet en snus uten nikotin og tobakk, for de som vil slutte. Det var en helt vanlig snusboks, størrelse hvertfall. Noen som vet hva den heter? ( Håper ikke dette har blitt tatt opp før! Gadd ikke sjekke ) 7922205[/snapback] Sikter du til Choice? Nikotin- og tobakks-fri snus! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Er vel kanskje en mulighet for at det er Onico òg? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det kan hende. Tror kanskje Choice er noe du kun får tak i over grensen til Söta Bror, eller? Jeg får iallefall i meg altfor mye nikotin! Lenke til kommentar
Guff Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hva syns dere om å legge prisen på tunga? Det stikker skikkelig, og er nesten litt digg Men dette er kanskje ikke så lurt å gjøre over lengre tid? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det er jo digg sånn av og til. Ikke noe galt med det. Lenke til kommentar
Guff Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Men får man nikotin i blodet av å ha den på tunga? Og er det mer enn hvis man har den under leppa? Lenke til kommentar
sekt Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Da har jeg foretatt min første bestilling på buysnus. 5 bokser totalt. Håper dette funker flott, for da vet jeg hvor jeg skal skaffe snusen min i fremtiden.. genialt :] Lenke til kommentar
Guff Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Da har jeg foretatt min første bestilling på buysnus. 5 bokser totalt. Håper dette funker flott, for da vet jeg hvor jeg skal skaffe snusen min i fremtiden.. genialt :] 7925122[/snapback] Men lenge å vente på dem er rdet ikke? Lenke til kommentar
sekt Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Joda, men jeg har jo snus i mellomtiden, så skal klare meg. :] Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Idag prøvde jeg Nick and Johnny for første gang. Fin snus, god smak og renner utrolig lite. Så jeg tror jeg dropper Skruf'en og begynner med N&J Lenke til kommentar
Guff Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hvilken av dem? Nick eller Johnny? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Snusen detter alltid ned når jeg ikke strammer leppa, som igjen fører til mindre nikotin fordi snusen ligger mer mot tenna en tannkjøttet? Og når jeg strammer leppa hele tiden , blir jeg sliten etter en time. Noen som vet hvordan jeg kan hindre at snusen "glir" ned uten at jeg må stramme leppa hele tiden? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Bak som vanlig, men trykk snusen utover hele leppa når du har putta den oppi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg