Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Da går det som fot i hose Når jeg var ny på snusing, merket jeg at det begynte å bli farlig i 70kmt på ski med en feit skruf Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg savner virkelig nikotinsjokket jeg fikk av snus i begynnelsen, husker den deilige svie og svimmelheten nå om dagen hender det at jeg putter en prell i underleppa for å kjenne at det svir igjen, faen ta min herda overleppe.. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 ADVARSEL: Kjøp av snus om vinteren fører til akutt grøfttrynet automobil. Hadde jeg BARE hatt EN prell igjen... Jaja. det var jeg som bestillte fra Buysnus.com. Erfaringen så langt sier at det blir dyrere enn på 7-eleven, og mye venting. Du er kanskje så heldig å smugle pakken gjennom tollen. Greier du det ikke, må du ut med masse penger. Den eneste grunnen som kan få meg til å handle på postordre igjen, må være om de selger et merke jeg ikke kan få i Norge, og som jeg bare MÅ ha. Henter pakken i morgen formiddag, før jobb. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 ADVARSEL:Kjøp av snus om vinteren fører til akutt grøfttrynet automobil. Hadde jeg BARE hatt EN prell igjen... Jaja. det var jeg som bestillte fra Buysnus.com. Erfaringen så langt sier at det blir dyrere enn på 7-eleven, og mye venting. Du er kanskje så heldig å smugle pakken gjennom tollen. Greier du det ikke, må du ut med masse penger. Den eneste grunnen som kan få meg til å handle på postordre igjen, må være om de selger et merke jeg ikke kan få i Norge, og som jeg bare MÅ ha. Henter pakken i morgen formiddag, før jobb. 7853029[/snapback] hm, virker som du var uheldig der ja! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Har prøvd granitt løs for første gang nå. Faktisk veldig digg snus. Lukter og smaker godt, lett å bake også. Ellers har jeg kjøpt meg en boks tyggetobakk. Ganske digg egentlig. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Ahh deilig med ny tråd! Vegynte å lure litt da jeg så den gamle var lukket...bra jobbet Göncz! Jeg så det du hadde skrevet om Kardus...jeg likte den absolutt ikke! Kastet den etter å ha snust 4 - 5 snus av boksen. Som jeg sa i den gamle tråden: Kardus lukter, smaker, kjennes og ser ut som rullings tobakk...! Endret 2. februar 2007 av Intern Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Kan man hindre i å få gule tenner av å snuse? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Tja, du kan ta i bruk midler som bleker tennene. Men tror ikke det er noen måte for å hindre i å få gule tenner ved snusing... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Kan man hindre i å få gule tenner av å snuse? 7853209[/snapback] Jeg fikk hvitere tenner av å snuse så Safta renser tennene og dreper bakterier kan det virke som Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Har sett mange med gule tenner. Endret 8. februar 2007 av sndr Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Urk, seriøst? Men han røyker hovedsaklig, snuser bare litt innimellom, så det kan nok være årsaken. Røykere har ofte veldig brune tenner. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Plx no ord deling i emne tittel. 7852850[/snapback] :!: lol :!: . trådstrasrter: du bør kanskje skrive hvlike helseskader man kan få av snsus. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det står på hver eneste snusboks, så det går nok bra. Merk deg ordet "KAN" btw. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det har jeg også sett, det står ikke at snus FAKTISK, er skadelig eller dreper. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Det har jeg også sett, det står ikke at snus FAKTISK, er skadelig eller dreper. 7853369[/snapback] Det er fordi forskere etter uttallige forsøk ikke har lykkes i å bevise at snus er farlig. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Det har jeg også sett, det står ikke at snus FAKTISK, er skadelig eller dreper. 7853369[/snapback] Det er fordi forskere etter uttallige forsøk ikke har lykkes i å bevise at snus er farlig. 7853374[/snapback] Joda, det har de nok. Men det er vel heller hvor skadelig snusen er de er som usikker på. edit Må bare legge til at det skal bli fint med en ny snustråd Endret 2. februar 2007 av Stish Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Flott tråd Göncz. En kompis av meg bestilte 5 bokser snus fra buysnus.com for meg i går. Får bare håpe at jeg ikke må betale toll for disse. Han bestilte med visa Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Takker Klekkus Det kan jo hjelpe å be de du bestiller fra om å pakke inn pakken og merke den med "presang". Du vil da unngå toll. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Takker Klekkus Det kan jo hjelpe å be de du bestiller fra om å pakke inn pakken og merke den med "presang". Du vil da unngå toll. 7853695[/snapback] Ja, men så er det jo så at det er lovlig å sende maks 5 bokser inn i norge da. I "comment" til orderen så stå det: "Give me snus ASAP!"^^ Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Savner alle de gammle anmeldelsene? Og bake guiden til Hylo? Hvordan kan dere finne på å fjerne noe slikt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg