lceman™ Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Nå har jeg funnet skruf sterk i ganske mange butikker i bergen ! Har den kommet nå? 9461754[/snapback] Den skal ha kommet, men jeg har ikke sett den noe sted i Oslo enda. Lenke til kommentar
asad Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Gunners,09/09-2007 : 23:26]Nå har jeg funnet skruf sterk i ganske mange butikker i bergen ! Har den kommet nå? 9461754[/snapback] Den skal ha kommet, men jeg har ikke sett den noe sted i Oslo enda. 9467025[/snapback] Jeg så den faktisk på narvesen på oslo s, den i mellomgangen ved Vita. Hadde glemt kortet mitt hjemme så jeg fikk ikke kjøpt.. Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Har scanna kommunen etter skruf sterk i dag. Ingenting å finne verken på rimi, kiwi eller coop prix. (Eide, møre og romsdal) Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Gunners,09/09-2007 : 23:26]Nå har jeg funnet skruf sterk i ganske mange butikker i bergen ! Har den kommet nå? 9461754[/snapback] Den skal ha kommet, men jeg har ikke sett den noe sted i Oslo enda. 9467025[/snapback] Jeg så den faktisk på narvesen på oslo s, den i mellomgangen ved Vita. Hadde glemt kortet mitt hjemme så jeg fikk ikke kjøpt.. 9467246[/snapback] Da vet jeg hvor jeg skal innom på tur til jobben i morra Bare huske å ta bussen seks minutter før istedet for seks minutter for sent som jeg vanligvis gjør da Lenke til kommentar
Leppetroll Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Göteborgs Rapé er en god snus med utrolig god smak. Annbefaler deg å prøve den ut. 9465415[/snapback] Når det kommer til styrke, hvor ville du plasert den på skalaen ? 1-10 eller noe i den dur. 9465598[/snapback] den er ikke noe sterk. 3 Lenke til kommentar
Leppetroll Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 har lest litt her nu, men ser ingen snakker om Nick & Jonny...Kan si jeg har prøvd veldig mye forskjellig snus nå. Men tilslutt har jeg funnet ut at ingenting slår den.. (synes jeg) Jeg snuser mest porsjon da men, ellers synes jeg det er den beste løs-snusen fortsatt:S kan hende det er fordi den er sterkeste? Hadde forresten en liten uhelidig greie med generalen, som gjør at jeg ikke greier den lenger.. den var veldig god "før" den hendelsen. aka karsk på fest, med general etc... ble litt dårlig utpå kvelden/natta:p Nå forbinder jeg den med spysmak ^^ Det var da litt lenge sida, da jeg ikke hadde drikki så my karsk før 9464459[/snapback] n&j har blitt diskutert flere ganger her da har du ikke lest nok Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 N&J har vært diskutert ja og særlig i diskusjoner over hvilken snus som er sterkest (i Norge) og vinneren er N&J. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ekke den på ca samme sted på skalaen som General Onyx eller Strongcut? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) N&J er sterkere enn Onyx. Strongcut finner du ikke på det norske markdet og heller ikke på det svenske siden produksjonen av Strongcut har stoppet. Men jo, Strongcut er de sterkeste snusen etter det jeg vet. Men når man skal se på styrke så er det 2 måter å dele det inn på. Nikotin innhold og Nikotin + pH verdi. Et lite eksempel på dette er General og Skruf. De har like mye innhold av nikotin, men Skruf virkere sterkere pga pH verdien. pH verdien har med å si hvor fort nikotinet blir tatt opp i blodet. Endret 10. september 2007 av Luchy Lenke til kommentar
haakie Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Her i sandnes har det blitt mange butikker som tar inn skruf sterk! Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Noen som vet om det er noen butikker i Bodø som selger Skruf Stärk? Jeg snuser ikke men hvis jeg skal gjøre lekser liker jeg å ta en pryll for konsentrasjonens skyld. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Sitter og gjør lekser med en Skruf Orgial Løs i nå, som er iskald. Vanskelig å konse syns jeg Bare lener meg tilbake og nyter det. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Noen som vet om også Skruf Sterk Løs kommer? Evt. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
HanssA Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Noen som vet hvem de 3 sterkeste snusene man kan kjøpe i norge? Er det stot forskjell på n&j og skruf stärk løs? Orker ikke og lese igjenom alle de 197 sidene for å se om det har blitt svart på før Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Nick and Johnny, Skruf Sterk er to av de i hvertfall. Du får vel kanskje Offroad sterk noen steder også, men den er ikke vanlig å finne. De fleste andre snuser har omtrent samme nikotininnhold, 8-10mg nikotin/g. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 har lest litt her nu, men ser ingen snakker om Nick & Jonny...Kan si jeg har prøvd veldig mye forskjellig snus nå. Men tilslutt har jeg funnet ut at ingenting slår den.. (synes jeg) Jeg snuser mest porsjon da men, ellers synes jeg det er den beste løs-snusen fortsatt:S kan hende det er fordi den er sterkeste? Hadde forresten en liten uhelidig greie med generalen, som gjør at jeg ikke greier den lenger.. den var veldig god "før" den hendelsen. aka karsk på fest, med general etc... ble litt dårlig utpå kvelden/natta:p Nå forbinder jeg den med spysmak ^^ Det var da litt lenge sida, da jeg ikke hadde drikki så my karsk før 9464459[/snapback] n&j har blitt diskutert flere ganger her da har du ikke lest nok 9467782[/snapback] Haha nice logo leppetroll.. ^^ Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Noen som vet om også Skruf Sterk Løs kommer? Evt. Hvorfor ikke? 9469594[/snapback] Den har vært på markedet leeenge nå Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jess, men ser ikke poenget egentlig. 10% mer effekt enn i vanlig loes. Waste :> . Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Her i sandnes har det blitt mange butikker som tar inn skruf sterk! 9469118[/snapback] Løs? Evnt. Hvor? Er ikke interessert i portion:P Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Jess, men ser ikke poenget egentlig. 10% mer effekt enn i vanlig loes. Waste :> . 9471331[/snapback] Mener det er 40 % men, greit. Det er 23mg i Stark, det er alt jeg vet. Men tviler det er mere en 12 mg i Skruf vanleg Merker ikke noe kick fra Skruf løs iallefall. Smaker jo godt, og suget forsvinner, men skal man først ha noe sterkt er Skruf stark den sterkeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg