Leppetroll Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det er ingen dødsfall som er bevist at er snusen skyld. så får nå er vi trygge alle sammen. Snus er ikke bevist kreft fremkallende, og står fortsatt som ikke kreft fremkallende produkt. 9434185[/snapback] Snus er ikke ufarlig, hvis det er det du tror 9436647[/snapback] Jeg har ikke sagt at de er ufarlig. Jeg har bare sagt at det ikke er kreft fremkallende, og ikke bevist dødelig. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det er ingen dødsfall som er bevist at er snusen skyld. så får nå er vi trygge alle sammen. Snus er ikke bevist kreft fremkallende, og står fortsatt som ikke kreft fremkallende produkt. 9434185[/snapback] Snus er ikke ufarlig, hvis det er det du tror 9436647[/snapback] Jeg har ikke sagt at de er ufarlig. Jeg har bare sagt at det ikke er kreft fremkallende, og ikke bevist dødelig. 9439422[/snapback] Det er nok kreftfremkallende, det er bare ikke 100% bevist. Stekt mat er også kreftfremkallende. Selv om en ting er kreftfremkallende betyr det ikke at om 5 år dør man. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Hvor får jeg tak i Strongcut? Billigst mulig. Edit: Fant ut at den er ute av produksjon. Hel*ete. Endret 6. september 2007 av JulianR Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Svergie, men vet ikke den er lett å finne. Du kan prøve å ta noen søk på google etter Strongcut å se om du finnr noe. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvor får jeg tak i Strongcut? Billigst mulig. Edit: Fant ut at den er ute av produksjon. Hel*ete. 9440427[/snapback] Hmm, sikkert derfor jeg ikke fant den i Sverige, var innom mange tobakksforretninger. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvorfor er den egentlig det? Jeg som alltd har hatt lyst til å prøve den. Lenke til kommentar
Leppetroll Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Du burde hvis du klarer å få tka idet. Strongcut er sykt digg (spesielt løs). Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Fatter ikke hva som er så gøy med løs xD Er jo bare ekkelt Innimellom faller en liten bit av, og det smaker jo verre en anale gasser.. Fikk en del RL løs i dag, og skal aldri ta det igjen xD Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Fatter ikke hva som er så gøy med løs xD Er jo bare ekkelt Innimellom faller en liten bit av, og det smaker jo verre en anale gasser.. Fikk en del RL løs i dag, og skal aldri ta det igjen xD 9441835[/snapback] Det løse er jo bare å døtte opp igjen.. Men fatter ikke hva som er så gøy med portion, smaker jo dritt.. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Eeheheh løs-snus er litt merkelig, men kan jo bare være RL som ikke var så god Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Er bare å prøve ut forskjellige snus typer. Da får du selv finne ut hvilken du liker. Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Du burde prøve Skruf Sterk Løs. Jeg synes den smaker dritt ,men alle vennene mine digger den Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Oki.. For å bare få ut noe.. Det er en ting jeg ikke skjønner.. Og det er at det er så utrolig mange som elsker denne Røda Lacket!(?) Selfølgelig, det er bra vi har forskjellige smaker, men er vel ikke bare jeg som syns den smaker søtt, søtt og søtt? Føler "alle" elsker den, utenom meg.. Endret 6. september 2007 av Andal Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Oki.. For å bare få ut noe.. Det er en ting jeg ikke skjønner.. Og det er at det er så utrolig mange som elsker denne Røda Lacket!(?) Selfølgelig, det er bra vi har forskjellige smaker, men er vel ikke bare jeg som syns den smaker søtt, søtt og søtt? Føler "alle" elsker den, utenom meg.. 9442582[/snapback] Jeg er heller ingen fan av RL portion eller løs, liker for det meste Skruf og Nick (and Johnny. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 RL løs har en av de beste smakene da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Du blir ikke bøtelagt for det Nyhus? hørte noe rykter om tobakk og toll blir bot. 9436150[/snapback] Ikke? Tror uansett jeg skal la det ligge. Bedre å tape litt penger, enn å risikere å få en bot. Jeg bestilte uansett mer enn kvoten det er lov å ha med seg inn i Norge. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 noen som har smakt skruf tranbær? åssen er smaken på den? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Den er god nok den. Minner en del om konseptet Catch. Og til en tideligere. RL Løs smaker jo digg nok , men er jo INGEN effekt ! :O Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Den er god nok den. Minner en del om konseptet Catch. Og til en tideligere. RL Løs smaker jo digg nok , men er jo INGEN effekt ! :O 9445189[/snapback] ingen? Hater RL jeg, for jeg blir så sykt dårlig av den!. General ftw Lenke til kommentar
skraml Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) noen som har smakt skruf tranbær? åssen er smaken på den? 9445179[/snapback] Sitter på jobb med to stykk i kjeften nå. Det smaker ikke bra. Uten tvil den værste snusen jeg har smakt Med en gang jeg er ferdig på jobb kaster det som er igjenn av møkka og kjøper general. EDIT: bomma en catch med en på jobb og stappa oppi den også.... stygg kombinasjon, men var bedre enn med bare tranbærmøkka Endret 7. september 2007 av skraml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg