Carl Sagan Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har fulgt med denne tråden en stund og notert meg at det etterlyses Hawken wintergreen og Kodiak wintergreen. Nå har jo disse variantene vært bort fra det norske markedet i flere år. Det har vært prøvd med flere " kopier " som Kicks wintergreen som senere ble viking snus hawk. Offroad er jo ute med wintergreen både i løs, porsjon og strong porsjon. Disse har jo aldri vært i nærheten av de orginale amerikanske variantene. Dette skyldes jo cuten på tobakken. De europeiske er jo malt kontra de amerikanske som har en long cut på sin tobakk. For min egen del savner jeg smaken av den gode " gamle " hawken og skulle gjerne sett den tilbake på norske markedet! Hva er deres synspunkt på denne type snus? 9431053[/snapback] God snus, men det blir litt for lørdags for meg.. Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har fulgt med denne tråden en stund og notert meg at det etterlyses Hawken wintergreen og Kodiak wintergreen. Nå har jo disse variantene vært bort fra det norske markedet i flere år. Det har vært prøvd med flere " kopier " som Kicks wintergreen som senere ble viking snus hawk. Offroad er jo ute med wintergreen både i løs, porsjon og strong porsjon. Disse har jo aldri vært i nærheten av de orginale amerikanske variantene. Dette skyldes jo cuten på tobakken. De europeiske er jo malt kontra de amerikanske som har en long cut på sin tobakk. For min egen del savner jeg smaken av den gode " gamle " hawken og skulle gjerne sett den tilbake på norske markedet! Hva er deres synspunkt på denne type snus? Har aldri smakt den originale Hawken som du snakker om men hadde engang en boks med Viking snus Hawk, den smakte utrolig godt men det var nesten ikke noe styrke i den. Catch eucalyptus har noe av den samme smaken men ikke i nærheten av like god som den og er om mulig enda svakere Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg bare lurer på om mocca er dame snus? siden den er mindre og er rosa Lenke til kommentar
drz Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg bare lurer på om mocca er dame snus? siden den er mindre og er rosa 9432338[/snapback] Ja du kan vel si det Mocca er en utrolig svak snus, mamma snuste det etter at hun hadde sluttet å røyke, men hun gikk fort over til general ^^ Er ikke noe futt i det Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 jepp Mocca er ordentlig jente snus Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 noen som vet om noen nettsider en kan kjøpe snus? billig? evt en svenk side eller no? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg bare lurer på om mocca er dame snus? siden den er mindre og er rosa 9432338[/snapback] er jo flere varianter av mocca, men de smaker ingenting. smaker tyggis :s Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 er det sånn at viss man har 100 general boksener ellnoe, og sender dem inn til swedish match, så får man en bronse/sølv/gull boks tilbake? ^^ Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 er det sånn at viss man har 100 general boksener ellnoe, og sender dem inn til swedish match, så får man en bronse/sølv/gull boks tilbake? ^^ 9433412[/snapback] det tilbudet har gått ut for lengst . dem har ikke det slik lengre Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 aAAahh så det er der han fyren i klassen min har fått den gullboksen altså ;D Lenke til kommentar
Leppetroll Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Veit du om een person som har dødd av snus!? Nei. 9429846[/snapback] Det er ingen dødsfall som er bevist at er snusen skyld. så får nå er vi trygge alle sammen. Snus er ikke bevist kreft fremkallende, og står fortsatt som ikke kreft fremkallende produkt. Endret 5. september 2007 av Leppetroll Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 aAAahh så det er der han fyren i klassen min har fått den gullboksen altså ;D 9433547[/snapback] Har du bildet eller? Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg har 40 bokser nå. (tomme) jeg og en kammerat skal se hvem som kommer lengst til sommern. den som vinner får 5 bokser (fulle) med den andre;) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Begge snusbestillingene mine ble stoppa i tollen. Snakk om uflaks. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Du blir ikke bøtelagt for det Nyhus? hørte noe rykter om tobakk og toll blir bot. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 noen som vet om noen nettsider en kan kjøpe snus? billig? evt en svenk side eller no? 9433212[/snapback] buysnus.com Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 aAAahh så det er der han fyren i klassen min har fått den gullboksen altså ;D 9433547[/snapback] Det er en myte. Diskuterte det i den forrige tråden tror jeg det var? Ble ihvertfall sendt en mail til swedish match eller hva faen dem heter, de avkrefta at det noen gang hadde blitt gitt ut en gullboks til deg hvis du samla div. antall bokser. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Du blir ikke bøtelagt for det Nyhus? hørte noe rykter om tobakk og toll blir bot. 9436150[/snapback] Må vel bare betale toll? Uansett har jeg en følelse av at alle pakkene mine blir stoppa, så skjønner ikke hva du mener med uflaks. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Det er ingen dødsfall som er bevist at er snusen skyld. så får nå er vi trygge alle sammen. Snus er ikke bevist kreft fremkallende, og står fortsatt som ikke kreft fremkallende produkt. 9434185[/snapback] Snus er ikke ufarlig, hvis det er det du tror Lenke til kommentar
drz Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Du som hadde en i klassen med en snusboks i gullfarge, kunne du ta et bilde av den og slenge det opp på forumet ? Er sikkert mulig å få kjøpt et sted hvis du leter nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg