Kuldesjokk Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Vi bryr oss om snus vi Men hva var ventet dato for skruf stark? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ja, jeg nevnte at jeg synes at folk som røyker ser tøffe ut, det skal jeg ærlig innrømme. Fordi lærerene dine på barneskolen sier at "røyk ser dumt ut", gjør det nødvendigvis ikke det. Det er opp til deg selv å avgjøre. Så, nå får dere holde kjeft om ting som ikke har noe med emnet å gjøre, før hele tråden blir stengt her. Takk, Kuldesjokk: Det stod i mailen at det skulle lanseres i september måned, i hvert fall. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er det ett fett om snusen ligger i kjøleskap eller i romptemp når den _IKKE_ er åpna? Jeg mener, den skal jo være luft-tett? Lenke til kommentar
Leppetroll Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Snusen holder seg lenger kald enn det gjør i romtemp (samme m dne e råpnet eller ikke). Hvis den er åpnet holder den seg ikke veldig lenge uten åtørke. Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Men det tar jo en stund før du merker at den er blitt litt tørr. Tar mer tid en det tar for meg å snuse opp en boks så det er jo ikke noe problem. Har bare smakt tørr snus en gang og det var Marco sin boks på tusenfryd (den husker du vel leppetroll) *jævlig* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ja, jeg nevnte at jeg synes at folk som røyker ser tøffe ut, det skal jeg ærlig innrømme. Fordi lærerene dine på barneskolen sier at "røyk ser dumt ut", gjør det nødvendigvis ikke det. Det er opp til deg selv å avgjøre. Så, nå får dere holde kjeft om ting som ikke har noe med emnet å gjøre, før hele tråden blir stengt her. Takk, Kuldesjokk: Det stod i mailen at det skulle lanseres i september måned, i hvert fall. 9426112[/snapback] Er det ikke september nå'a? Betyr det at den kommer nå snart? Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Er så jævla lei alt snakket om at snus er farlig! Hva med å drikke 3-4 cola om dagen? Eller 6 øl? Spise fastfood og kaker hele tia? Står ikke noe under burgern når du kjøper den om at den kan føre til hjerteproblemer. Bare fordi at det inneholder nikotin og tobakk så er det liksom mer farlig en alt annet? Endret 4. september 2007 av les_paul92 Lenke til kommentar
Intern Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Bare fordi at det inneholder nikotin og tobakk så er det liksom mer farlig en alt annet? 9429013[/snapback] Mer eller mindre, ja. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er så jævla lei alt snakket om at snus er farlig!Hva med å drikke 3-4 cola om dagen? Eller 6 øl? Spise fastfood og kaker hele tia? Står ikke noe under burgern når du kjøper den om at den kan føre til hjerteproblemer. Bare fordi at det inneholder nikotin og tobakk så er det liksom mer farlig en alt annet? 9429013[/snapback] Flere som dør av problemer pga. de er for feite, enn folk som dør av snus i hvertfall! Tror jeg Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Om snus er så utrolig helsefarlig er enda utvist. Siden snus er et produkt som blir solgt mest av i Norge og Svergie (Finland?) så er det ikke blitt gjort mange undersøkelser på hvor helsefarlig snus egentlig er. Så det blir mere opp til oss snusere og egentlig de som har snust lengst til "avgjøre" hvor helsefarlig snus egentlig er. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Veit du om een person som har dødd av snus!? Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Sverige har jo blant verdens største forbruk av tobakk. Mesteparten av det er snus. Og likevel har de lavere kreft prosent på grunn av tobakk. Leste det på nett en plass, men husker ikke helt hvor. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er så jævla lei alt snakket om at snus er farlig!Hva med å drikke 3-4 cola om dagen? Eller 6 øl? Spise fastfood og kaker hele tia? Står ikke noe under burgern når du kjøper den om at den kan føre til hjerteproblemer. Bare fordi at det inneholder nikotin og tobakk så er det liksom mer farlig en alt annet? 9429013[/snapback] Nikotin er nervegift. Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Men allikel dør fler folk av å være feite som underpants sa. Og det er jo ingen som har dødd av snus Lenke til kommentar
Intern Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Geez...hadde vi tatt like mye snus som de du snakker om hadde spist fet mat, hadde nok vi vært døde for lengst. Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 he he vi hadde vel det :!: Men spiser nesten ikke noe fastfood så skal nok leve i et par hundre år til tenker jeg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Nikotin er nervegift. 9429383[/snapback] Og det er ikke alkohol? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Veit du om een person som har dødd av snus!? Nei. Lenke til kommentar
Snusdus Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har fulgt med denne tråden en stund og notert meg at det etterlyses Hawken wintergreen og Kodiak wintergreen. Nå har jo disse variantene vært bort fra det norske markedet i flere år. Det har vært prøvd med flere " kopier " som Kicks wintergreen som senere ble viking snus hawk. Offroad er jo ute med wintergreen både i løs, porsjon og strong porsjon. Disse har jo aldri vært i nærheten av de orginale amerikanske variantene. Dette skyldes jo cuten på tobakken. De europeiske er jo malt kontra de amerikanske som har en long cut på sin tobakk. For min egen del savner jeg smaken av den gode " gamle " hawken og skulle gjerne sett den tilbake på norske markedet! Hva er deres synspunkt på denne type snus? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det er jo ingen tvil om at snus er farlig, men tror nok fastfood o.l er like farlig.. Moderasjon mao Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg