drz Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Isj, hvorfor skal det alltid være noen baksider Når jeg blir stor skal jeg finne opp en sunn snus! Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 En sunn snus ja xD Den er grei Jeg skal herved slutte xD Orker ikke mere Er bare stress xD Lenke til kommentar
Intern Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det er jo ikke nikotinen som er det verste i snus, er andre giftstoffer som er farlige. Dessverre har ikke no kilder. 9411462[/snapback] Nei, jeg hadde ikke regnet med at nikotin var det eneste giftstoffet i snus, men det var det vi snakket om, så... Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 En sunn snus ja xD Den er grei Jeg skal herved slutte xD Orker ikke mere Er bare stress xD 9411967[/snapback] Det finnes snus som ikke er helseskadelig. Den er uten nikotin og alt det andre skadelige, men man får jo ikke effekten. m.v.h Leppetroll Lenke til kommentar
Leppetroll Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Isj, hvorfor skal det alltid være noen baksider Når jeg blir stor skal jeg finne opp en sunn snus! 9411725[/snapback] du er for sen. allready invented. Lenke til kommentar
drz Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Isj, hvorfor skal det alltid være noen baksider Når jeg blir stor skal jeg finne opp en sunn snus! 9411725[/snapback] du er for sen. allready invented. 9414295[/snapback] En sunn snus som gir deg samme effekt som vanlig snus ? Lenke til kommentar
The Pimms Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det skjer ikke. Kanskje den dagen jeg lærer meg kickflip, da. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 du er for sen. allready invented. Går dessverre ikke ann. Det er de tilsatte stoffene (salt og nikotin) som gir deg den følelsen du får av snus. Uten disse får du ikke noe effekt ut av snus. Det sunneste du kan finne er nikotin fri snus. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Har bestilt snus fra buysnus.com og fikk et brev fra posten i dag. "Melding om ankommet ufortollet sending". Her får jeg noen alternativer. 1. Posten kan fortolle. Oppgi fødselsnummer og signer fullmakt. 2. Du kan ta hånd om fortollingen selv. a) Fortolle og hente sendingen ved Postens Godssenter b) Fortolle selv ved lokalt tollsted Hvordan fortoller jeg en pakke selv? Eller skal jeg bare ignorere hele greia og la posten sende pakken tilbake? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Vil du fortolle den selv må du dra på tollkontoret. For eks jeg bor i lillestrøm området og måtte derfor til alnabru for å fortolle. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Gikk akkurat og snus-dealet med en kar som hadde vært i Sverige. 3 skruf bokser for kun 100 kr. Sweet Endret 3. september 2007 av TomJ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Vil du fortolle den selv må du dra på tollkontoret. For eks jeg bor i lillestrøm området og måtte derfor til alnabru for å fortolle. 9415750[/snapback] Jasså? Hvordan fungerer det da, og hvordan kan jeg vite hvor mitt nærmeste tollkontor er? Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Gikk akkurat og snus-dealet med en kar som hadde vært i Sverige. 3 skruf bokser for kun 100 kr. Sweet 9416571[/snapback] Danskebåten: 1 stk. skruf = 29 kr. noe som betyr 87 for 3.. Men så koster jo selve turen litt også da Både tid og penger, men skal du til danmark uansett, så er det billig da ! Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hater at det er så dyrt her i Norge Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Gikk akkurat og snus-dealet med en kar som hadde vært i Sverige. 3 skruf bokser for kun 100 kr. Sweet 9416571[/snapback] Danskebåten: 1 stk. skruf = 29 kr. noe som betyr 87 for 3.. Men så koster jo selve turen litt også da Både tid og penger, men skal du til danmark uansett, så er det billig da ! 9418968[/snapback] Masterferries har ordningen 6 Johnny for prisen av 5. Ikke veldig mye spart, men multipliser det med 3-4, så blir det penger, altså. Lenke til kommentar
Fizturalux Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Du koffert?? Syntes du SERIØST RØYKING ER KULT? Dette må dønn seriøst være noe av de dummeste eg har hørt.. Akurat det syntes jeg hørtes super fjortisssssss ut Røyking kan være digg, men er overhodet ikke tøft, kult eller hva du nå en mener... Eller er det bare eg som har havnet på feil forum Endret 3. september 2007 av 30891 Lenke til kommentar
Leppetroll Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 du er for sen. allready invented. Går dessverre ikke ann. Det er de tilsatte stoffene (salt og nikotin) som gir deg den følelsen du får av snus. Uten disse får du ikke noe effekt ut av snus. Det sunneste du kan finne er nikotin fri snus. 9415436[/snapback] Det finnes snus som ikke er helseskadelig. Den er uten nikotin og alt det andre skadelige, men man får jo ikke effekten. m.v.h Leppetroll .jeg sa aldri at den ga effekt Lenke til kommentar
Leppetroll Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Du koffert?? Syntes du SERIØST RØYKING ER KULT? Dette må dønn seriøst være noe av de dummeste eg har hørt.. Akurat det syntes jeg hørtes super fjortisssssss ut Røyking kan være digg, men er overhodet ikke tøft, kult eller hva du nå en mener... Eller er det bare eg som har havnet på feil forum 9421378[/snapback] WHat? hvem er koffert? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Nå ser jo (etter min mening) faktisk røyk kult ut da .. Men det er hyper-skadelig. 9404616[/snapback] Her er Koffert, og hans "røyking-er-kult-innlegg" som 30891 kommenterte. Endret 3. september 2007 av Intern Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 La nå koffert mene hva han vil om røyk. Hvem bryr seg om det i en snustråd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg