Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

jeg har selvfølgelig rivd av båndet som går rundt, hva tar du meg egentlig for? :p

 

Den er alikevel vanskelig å få opp, hvertfall for meg. kanskje jeg har litt dårlig finmotorikk.

7909197[/snapback]

En kamerat av meg kjøpte Lucky Strike en gang. Han fikk ikke av lokket. Mange som prøvde å ta den av, men ingen som klarte. Til slutt fant vi ut at vi hadde glemt å ta av båndet :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Greit nok, det er ikke veldig langt, men 20 minus er KALDT!

7916209[/snapback]

Det finnes ikke dårlig vær, kun dærlig klær! Er bare å dra frem felleskjøp-dressen og spasere det lille stykket :D

 

Vel, nå har jeg begynt på den siste boksen med snus for denne gang. Håper ikke suget etter snus blir altfor stort.

Lenke til kommentar

Oh, ny snustråd, jo. :)

 

Nettopp vært i Sverige på skoletur. Mye alkohol, og som en kanskje kan forvente, mye snus. :) Har 20 bokser Ettan, og en masse "smågodt" på kjølerommet vårt. ;)

 

Denne gangen tenkte jeg å prøve meg på Onico. Onico er en snus uten tobakk og nikotin(!), og det er mest for moro skyld. Tror faktisk det er noe i det. For (veldig) mange her, er nok avhengigheten mer psykisk enn fysisk. For dem, er det nok stor nytte i å ha noe slikt.

 

Anyway, svakt hint av lakris. Ikke så ille.

 

Men ellers sitter jeg nå med en ganske god pris Probe Whiskey. :) Er det bare meg, eller har denne snusen en aroma av Jack Daniels? Er i alle fall ingen smooth irsk whiskey.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Da var jeg endelig tilbake etter bannen min :)

 

I mellomtiden har jeg rukket å gjøre en bestilling fra Buysnus.com:

 

35.jpg x2

 

220.jpg x2

 

196.jpg x1

 

 

Er ganske spent på å smake løs snus med lakrissmak :p Probe har jeg snust endel før, men jeg har ikke prøvd Granit løs og Offroad Licorice løs. Kan bli spennende! Skal skrive anmeldelse når jeg får pakken som kostet 150 kr inkl. Frakt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...