jennnereer Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) så da driver buysnus og div andre nettsider ulovlig salg? 9381577[/snapback] Ulovlig salg? Hva mener du? 9381609[/snapback] At de ikke er der i 24 timer... Aldri hørt det før. Eneste tollerne har spurt er om jeg var 18 da jeg og fattern henta 2 12ere med lapinkulta. Edit: de stoppa oss begge veier. Endret 28. august 2007 av T.J. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Ok. Finnland og Sveige har en større kvote enn Norge, da kan du altså ta med mer tobakk, alkohol osv, inn til Finnland og Sverige enn Norge. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er det ikke sånn at man mister litt matlysten av snus\røyk? Er helt motsatt med meg!, når jeg snuser\røyker så blir jeg så sinnsykt sulten!. Uansett om jeg akurat har spist eller ikke.. Jeg eter mye uansett liksom, men jeg merker hvertfall ikke det at jeg mister matlysta "Kåtil er en sulten kar" var komentaren på meg da jeg gikk ut i 10 klasse, ligger kanskje noe i den setningen :!: Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Ok.Finnland og Sveige har en større kvote enn Norge, da kan du altså ta med mer tobakk, alkohol osv, inn til Finnland og Sverige enn Norge. 9381675[/snapback] Lapinkulta selges i finnland så tok det nok til norge i løpet av en 20 minutters tur. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Om du i det hele tatt skal ha 1 gram snus eller 1 lusen sigarett må du ha vært i utlandet i 24 timer.. Kan ikke bare bestille det på nettet, da.. Blir du stoppa blir hell to pay Aldri hørt om og jeg har heller ikke noe tro på det du sier. SKal gå fint ann å bestille over nett fra Svergie uten å ha vært der.Tror det er flere brukere på forumet som har gjort det, og ingen har nevnt noe om dette. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Har hørt fra forumet at det blir spinndyrt jeg da. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 lite spørsmål, til de som bretter snusen. Bretter dere den langside-langside eller kortside til kortside? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg var snusfri i rett over 24timer før jeg stakk og kjøpte en norsk snusboks. Dårlige greier altså. Men nå er et tårn snus på vei fra buysnus.com! Lenke til kommentar
rublings Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 lite spørsmål, til de som bretter snusen. Bretter dere den langside-langside eller kortside til kortside? 9381927[/snapback] Langside til langside. Større område som er i kontakt med tannkjøttet Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg skjønner ikke egentlig vitsen med å brette snusen. men hvis man tørker leppa først med genseren eller håndbaken virker svir det mer og den renner ikke så mye Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Om du i det hele tatt skal ha 1 gram snus eller 1 lusen sigarett må du ha vært i utlandet i 24 timer.. Kan ikke bare bestille det på nettet, da.. Blir du stoppa blir hell to pay Aldri hørt om og jeg har heller ikke noe tro på det du sier. SKal gå fint ann å bestille over nett fra Svergie uten å ha vært der.Tror det er flere brukere på forumet som har gjort det, og ingen har nevnt noe om dette. 9381813[/snapback] Da har de hatt flaks. Hadde tollen stoppet det måtte de hatt punget så ekstremt mye ut at det ikke lønner seg i de thele tatt. Tror ikke på det jeg sier? Vel, det er jo fakta. Hadde det gått ann å bestille tobakksvarer fra utlandet uten noen som helst sjanse for at den blir stoppa i tollen, og det hadde vært toll/mva-fritt så hadde jeg bestillt røyk fra utlandet. Men sånn er det bare ikke. Edit: så da driver buysnus og div andre nettsider ulovlig salg? 9381577[/snapback] Nei, det gjør de ikke. De bare fraskriver seg ethvert ansvar for pakker som blir stoppet i tollen. Men det er ikke ulovlig å importere noe som det er mva/toll på. Endret 29. august 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg skjønner ikke egentlig vitsen med å brette snusen. men hvis man tørker leppa først med genseren eller håndbaken virker svir det mer og den renner ikke så mye 9383595[/snapback] Dette er det mange som får sår av i det lange løp. Det beste er nok å la leppa være som den er, det være seg løs- eller porsjonssnus. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Snuser folket her mest pga effekt , eller smak? Om snusen hadde blitt helt smaksløs? Hadde dere droppa det da? 9381207[/snapback] Begynnte p.g.a smak, deilig smak. Men også p.g.a effekten. Til vanlig blir det mer p.g.a effekten, smaken er jo ikke akkuratt eksotisk etter den 6 prisen samme dag. Den er dog likevel god. Hadde nok kuttet ned en del på snusinga hadde den vært smakløs, eller, hadde i utgangspunktet ikke begynt. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg snuser kun for effekten. Syns smaken er noe helt for jævelig !. Enda jeg har snust en del bokser nå. Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Det kommer seg nok etter hvert. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Apropos smak; bare jeg som synes at Grovsnus ikke smaker noe? Skifter mellom Johnny og Grovsnus her, og Grovsnusen smaker absolutt ingenting! Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 grovsnusen har god smak. nick and johnny også. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Har prøvd snus en gang, og det var bare rart. Jeg ble svimmel, ikke spesielt gøy-svimmel, bare svimmel. Mulig det må brukes mer enn en gang for å teste skikkelig, men ser ingen vits. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Ingen vits i å tvinge selv til å snuse... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Har fått sansen for Göta'n. Til og med lukta er god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg