Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørte noe rykter på skolen og av en lærer på skolen i dag..

Viss venstre blir valgt, så vil prisen på snus her i norge bli 108kr boksen!  :ohmy:

9369440[/snapback]

Løst snakk og propaganda, skulle jeg tro...

Det trenger du uansett ikke bekymre deg over før om to år. Det er fryktelig lite de får gjort med det på kommune- og fylkesnivå ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor liker så få her inne at det ikke renner? For meg er det halve gleden med snus, og skal jeg kose meg ekstra, hender det jeg klemmer på utsiden av leppa for at snusen skal renne ekstra mye :))) Det er kos, det :D Så lenge det er en god snus, da :)

9366732[/snapback]

Jeg vet! det er kjempe kos.

Lenke til kommentar
Er det sant man mister potensen av snusing over en lang periode?  :omg:

9369692[/snapback]

Nei.

Nå har jeg gått uten snus i over 24. timer. Det er egentlig ikke så ille, bare jeg lar være å tenke på det. Men det føles litt rart å ikke ha noe under leppa mi.

9372046[/snapback]

Hva har det med potens å gjøre?

Lenke til kommentar
prisene på snus i norge er allerede aaaalt for høye! vet ikke om det er avgifter eller om det er importøren som tar pengene, men det er helt sykt viss prisene skal høyere

9370647[/snapback]

Er jo faen ikke importøren som tar penga, er staten. Btw, er du født i 92? Hvor lenge har du snust?

Lenke til kommentar

Du som snakket og snus og sprit, det funker fett.

la sprit i en skål og la 2 skruff porsjoner oppi tror jeg. Det var jeg og vennen min som gjorde det (han har nesten aldri snust før). Det funka. Var den "jeg snuser for første gang" følelsen bare litt bedre ;) ble svimmel, nesten som om jeg var full. Men det gikk over etter en liten stund. Vennen min ble dritdårlig og måtte kaste opp tror jeg mens jeg koste meg :)

Hvis dere er i India, skaff dere indisk snus. Det er en pose som ser ut som tobakkblader, og en "mini" gjennomsiktig tannkremtube med hvitt pulver blandet ut med litt vann. Du mikser tobakksbladene og det hvite pulveret (som egentlig bare er finmalte skjell). Du baker en snus som er litt mindre en den du til vanlig, hvertfall for meg. Du legger den i underleppen, den er for løs til å legge i overleppa. Det funker knallbra. Det er den følelsen at du snuser for første gang, bare mellom 1-3 ganger sterkere :)

Ser jo ut som om du har med deg en pose blader som kan være hva som helst, og en tube som ligner mer på narkotika en noe annet :p

Lenke til kommentar

Jeg har gått tom for snus, men av prinsipp har jeg lite lyst til å handle snus i norge. Så da lurer jeg på, mange andre har spurt-jeg spør igjen, om det finnes ei side hvor jeg kan kjøpe et parn tårn snus fra sverige, billigere enn norsk pris og hvor jeg kan unngå toll?

edit:

hahaha, han over spurte :!:

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Du som snakket og snus og sprit, det funker fett.

la sprit i en skål og la 2 skruff porsjoner oppi tror jeg. Det var jeg og vennen min som gjorde det (han har nesten aldri snust før). Det funka. Var den "jeg snuser for første gang" følelsen bare litt bedre ;) ble svimmel, nesten som om jeg var full. Men det gikk over etter en liten stund. Vennen min ble dritdårlig og måtte kaste opp tror jeg mens jeg koste meg :)

9374303[/snapback]

Det er jo ikke meningen du skal dyppe snusen i sprit da. Da blir smak, nikotin osv borte...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...