Leppetroll Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jo gjerne. Men det er ikke noe som gjør at du får større effekt. Begynn å røyk, det kjenner du i hodet. 9365245[/snapback] ja man kjenner det i hodet vis man begynner og røyke. men ta heller og snus. 9366266[/snapback] hehe. det er bare de første gangene man føler det i hodet. Desverre blir de fleste virkningene bort etter hvert. Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 jeg føler bare at det er behagelig å ha snusen i leppa, kjenner ingen effekt som svimmelhet... så for meg er smak det viktigeste og at den ikke er for våt. Lenke til kommentar
The Pimms Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Hvorfor liker så få her inne at det ikke renner? For meg er det halve gleden med snus, og skal jeg kose meg ekstra, hender det jeg klemmer på utsiden av leppa for at snusen skal renne ekstra mye )) Det er kos, det Så lenge det er en god snus, da Endret 26. august 2007 av gaudaher Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Til alle dere som har alkohol i snusen, bare la rom-flaska stå. Jeg prøvde Konklusjon: ødelagt General. Også prøvde jeg og rulle general løs i papir som jeg dyppet i sprit, enese var at det reiv litt ekstra i leppa. Ekstra sitron i generalen er utrolig godt. Anbefales, men må tørke litt etterpå. Ingefær er brukbart i generalen. er det flere ting som burde testes? 9363591[/snapback] Ikke så lurt det der Jeg prøvde med sprit engang jeg og, snusen ble helt sausete og ødelagt. Bruk porsjon så funker det fett. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hvorfor liker så få her inne at det ikke renner? For meg er det halve gleden med snus, og skal jeg kose meg ekstra, hender det jeg klemmer på utsiden av leppa for at snusen skal renne ekstra mye )) Det er kos, det Så lenge det er en god snus, da 9366732[/snapback] Når man svelger snus så klistrer deg seg i halsen, litt går greit men spiser ikke snus liksom. Digg at pappa kjøpte med et tårn til meg fra taxfrien på gardemoen Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 jeg sa ikke at jeg ikke liker at det renner, men jeg liker at snusen er fast og ikke flyter utover hele kjeften. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Når man svelger snus så klistrer deg seg i halsen, litt går greit men spiser ikke snus liksom. Når snusen begynner å renne så er det jo saften som kommer, og ikke deler av snusen. Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 nja, det kommer an på. jeg har trekt to tenner oppe, sånn at snusen kommer sigende gjennom de to åpningene. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Kjøp sånn rød-gelé pulver. Søtt og godt. Ta en liten klype i håndflaten, så former du susen din oppi den og blander det sammen. Er veldig godt. Bruk General Løs helst. Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 jeg har erfart at jo søtere det er, jo eklere. jeg vil ha noe friskt og sterkt eller surt Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Suit yourself - det er du som går glipp av noe. Og gelé pulveret er forøvrig litt syrlig og. Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 kan vel ta å prøve en dag. men smaken er ikke som baken. den er delt i mye mer en 2 Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Uten å mase, er det noen som husker petterøes blå? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor jeg har forsket litt og etterhvert fått tak i denne tiedemanns blå som det snakkes om. Imidlertid er det flere ting som tyder på at det jeg egentlig skulle ha var petterøes blå. Dette var i sin tid å få tak i i en gullfarget plastboks med en blåfarge omtrent like den som er i systray på winxp sin standard-skin. På boksen stod det "Petterøe's Blå" og det var bilde av tiedemann-bulldogen(logo). Smaken var kraftig mint, og ellers som øvrig finmalt snus. Jeg kan ikke huske å ha sett denne snustypen på noen år nå, og er stygt redd for at den har gått ut. Jeg fant, som sagt, tiedemanns blå. Denne var også finmalt og hadde et hint av mintsmak, men på langt nær så kraftig som gode gamle petterøes. Så, er det noen som kan fortelle når, dersom, petterøes blå avgikk med døden? Og noen som erindrer det samme som meg? Kom på en ting til, fra den tiden man kunne kjøpe petterøes blå, fantes det også tiedemanns blå. Denne hadde ikke noen utpreget mint-smak, men var finkornet og kom i en gullfarget plasteske med brun etikett som hadde et ovalt blått felt midt på. Var det ikke slik? *nostalgi* 9356820[/snapback] Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hørte noe rykter på skolen og av en lærer på skolen i dag.. Viss venstre blir valgt, så vil prisen på snus her i norge bli 108kr boksen! Lenke til kommentar
skraml Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Noen andre som "sliter" med Catch? Det går hull på ca hver 3. Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Jeg sluttet å snuse catch for lenge siden. den er altfor svak og smaker ikke noe godt General derimot... Endret 27. august 2007 av tommyes Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg har snust latterlig mye i det siste, men i går ble det tomt for svenskesnus. Jeg hater å kjøpe snus i norge(den er langt dyrere og eldre enn den svenske), så nå skal jeg se hvor lenge jeg klarer meg uten. Jeg føler egentlig ingen trang til å snuse nå, men jeg har veldig lyst på en pris eller to. Snart gått snusfri i 24.time. (det er strengt tatt lenge for en som er vandt med å ta en pris i timen) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Er det sant man mister potensen av snusing over en lang periode? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg