Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den artikkelen fra avisa om den "nye" skruf Stark.

Hva var det for noe, den er jo ikke ny i det hele tatt?

Jeg har kjøpt den fra sverige.

9362873[/snapback]

Joda, men Gunnar Stenberg(Firmaet som impoterer Skruf) har ikke impotert Skruf Stark til norge før. Alikevel er det mulig å få tak i i norge, men da har sjappene som vanligst fått tak i snusen på en annen måte.

Lenke til kommentar
det er jo annen smak på skruf da. skruf er mere saftig.

9363088[/snapback]

Skulle ønske jeg hadde tobbaksbestillinga på jobb, da hadde jeg bestilt inn de merkene jeg ikke har prøvd enda:P

Så at vi blant annet har romeo y julieta og montecristo på lista men er aldri bestilt inn.

Lenke til kommentar

Til alle dere som har alkohol i snusen, bare la rom-flaska stå. Jeg prøvde :thumbdown: Konklusjon: ødelagt General.

Også prøvde jeg og rulle general løs i papir som jeg dyppet i sprit, enese var at det reiv litt ekstra i leppa.

Ekstra sitron i generalen er utrolig godt. Anbefales, men må tørke litt etterpå.

Ingefær er brukbart i generalen.

er det flere ting som burde testes?

Endret av les_paul92
Lenke til kommentar
Til alle dere som har alkohol i snusen, bare la rom-flaska stå. Jeg prøvde :thumbdown:  Konklusjon: ødelagt General.

Også prøvde jeg og rulle general løs i papir som jeg dyppet i sprit, enese var at det reiv litt ekstra i leppa.

Ekstra sitron i generalen er utrolig godt. Anbefales, men må tørke litt etterpå.

Ingefær er brukbart i generalen.

er det flere ting som burde testes?

9363591[/snapback]

Aldri aldri drikk cola mens du har nj (portion) i... Det gjør at man får den søtetest smaken, så søt at den blir kvalmende.

Lenke til kommentar
Jeg får ingen effekt av noen snus typer lenger... Noen som har noen tips ?

9354050[/snapback]

Alle kommer til dette punktet. Du kan øke så mye du vil i både styrke og mengde, men til slutt er det ingenting som vil gi deg noen virkning lengre.

9356897[/snapback]

Hehe... Når jeg sier jeg ikke får virkning av noe snus typer... tror du ikke jeg har tatt flere poser i/ større bake?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...