1915 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Fikk ny boks ida weee løs general <3 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Fikk ny boks ida weee løs general <3 Les reglene for denne tråden. Ingen meningsløse innlegg. Det var det som fikk den forgje tråden stengt. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Eller så kan dere la være å poste meningsløse innlegg sånn at tråden ikke blir stengt. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Den artikkelen fra avisa om den "nye" skruf Stark. Hva var det for noe, den er jo ikke ny i det hele tatt? Jeg har kjøpt den fra sverige. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Den artikkelen fra avisa om den "nye" skruf Stark.Hva var det for noe, den er jo ikke ny i det hele tatt? Jeg har kjøpt den fra sverige. 9362873[/snapback] Joda, men Gunnar Stenberg(Firmaet som impoterer Skruf) har ikke impotert Skruf Stark til norge før. Alikevel er det mulig å få tak i i norge, men da har sjappene som vanligst fått tak i snusen på en annen måte. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Men leste at skruf stark blir som å ta to vanlige, stemmer dette? Isåfall får man egentlig mer for pengene Lenke til kommentar
1915 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 det er jo annen smak på skruf da. skruf er mere saftig. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 det er jo annen smak på skruf da. skruf er mere saftig. 9363088[/snapback] Skulle ønske jeg hadde tobbaksbestillinga på jobb, da hadde jeg bestilt inn de merkene jeg ikke har prøvd enda:P Så at vi blant annet har romeo y julieta og montecristo på lista men er aldri bestilt inn. Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Til alle dere som har alkohol i snusen, bare la rom-flaska stå. Jeg prøvde Konklusjon: ødelagt General. Også prøvde jeg og rulle general løs i papir som jeg dyppet i sprit, enese var at det reiv litt ekstra i leppa. Ekstra sitron i generalen er utrolig godt. Anbefales, men må tørke litt etterpå. Ingefær er brukbart i generalen. er det flere ting som burde testes? Endret 26. august 2007 av les_paul92 Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Testa nettop Jegermaister. Konklusjon: Godt! Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Montecristoen renner jo faen meg ikke i det hele tatt.. Kan ha en boks med montecristo dobbelt så lenge, enkelt og greit for de renner ikke.. Hva er det med denne snusen? Lenke til kommentar
Leppetroll Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Men leste at skruf stark blir som å ta to vanlige, stemmer dette? Isåfall får man egentlig mer for pengene 9363064[/snapback] Vel ja egentlig... men Skruf Stark er sterkere en de fleste vanlige snuser som allerede finnes i norge... Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Montecristo er dritgod ihvertfall litt appelsin smak og lukter utrolig godt i forhold til mange andre (skruf) Endret 26. august 2007 av tommyes Lenke til kommentar
Leppetroll Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Til alle dere som har alkohol i snusen, bare la rom-flaska stå. Jeg prøvde Konklusjon: ødelagt General. Også prøvde jeg og rulle general løs i papir som jeg dyppet i sprit, enese var at det reiv litt ekstra i leppa. Ekstra sitron i generalen er utrolig godt. Anbefales, men må tørke litt etterpå. Ingefær er brukbart i generalen. er det flere ting som burde testes? 9363591[/snapback] Aldri aldri drikk cola mens du har nj (portion) i... Det gjør at man får den søtetest smaken, så søt at den blir kvalmende. Lenke til kommentar
Leppetroll Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg får ingen effekt av noen snus typer lenger... Noen som har noen tips ? 9354050[/snapback] Alle kommer til dette punktet. Du kan øke så mye du vil i både styrke og mengde, men til slutt er det ingenting som vil gi deg noen virkning lengre. 9356897[/snapback] Hehe... Når jeg sier jeg ikke får virkning av noe snus typer... tror du ikke jeg har tatt flere poser i/ større bake? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jo gjerne. Men det er ikke noe som gjør at du får større effekt. Begynn å røyk, det kjenner du i hodet. Lenke til kommentar
Leppetroll Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jo gjerne. Men det er ikke noe som gjør at du får større effekt. Begynn å røyk, det kjenner du i hodet. 9365245[/snapback] slutta å røyke for 1 måned sia... tungt Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jo gjerne. Men det er ikke noe som gjør at du får større effekt. Begynn å røyk, det kjenner du i hodet. 9365245[/snapback] ja man kjenner det i hodet vis man begynner og røyke. men ta heller og snus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg