Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ang. dette med nikotin som trekker sammen blodårer osv. Har dette noe å si etter at man har trent? 9346481[/snapback] Selvsagt har det noe å si. Du saboterer jo restutisjonen. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Ang. dette med nikotin som trekker sammen blodårer osv. Har dette noe å si etter at man har trent? Hvor lenge etter treninga kan jeg snuse uten å skade treningseffekten? 9346481[/snapback] Ang. dette med nikotin som trekker sammen blodårer osv. Har dette noe å si etter at man har trent? 9346481[/snapback] Selvsagt har det noe å si. Du saboterer jo restutisjonen. 9346522[/snapback] Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 drar ikke til sverige for å kjøpe et tårn og så kjøre hjem da mange venner som har hytte ved sverige for eks, så da er vi der også. Lenke til kommentar
Leppetroll Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Ang. dette med nikotin som trekker sammen blodårer osv. Har dette noe å si etter at man har trent? Hvor lenge etter treninga kan jeg snuse uten å skade treningseffekten? 9346481[/snapback] Ang. dette med nikotin som trekker sammen blodårer osv. Har dette noe å si etter at man har trent? 9346481[/snapback] Selvsagt har det noe å si. Du saboterer jo restutisjonen. 9346522[/snapback] 9346774[/snapback] Men hvor lang tid tar det før man kan snuse igjen? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Pleier å snuse mens jeg trener jeg da.. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Pleier å snuse mens jeg trener jeg da.. 9349830[/snapback] What she said! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Da blir det tyngre da Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Psh. En liten pris 10 minutter inn i treningen er ikke noe problem for meg. Står no mye i ro på banen uansett, så. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Treningstudio her, så det funker sikkert dårlig Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 funnet snusen for meg=) General White Potion Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Etter trening så er det lurt å vente par-tre timer før man tar seg en snus. Pga restitusjon og det ødelegger litt for treninga. Spurte lærern min, går på idrettslinja Lenke til kommentar
Leppetroll Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Etter trening så er det lurt å vente par-tre timer før man tar seg en snus. Pga restitusjon og det ødelegger litt for treninga. Spurte lærern min, går på idrettslinja 9352526[/snapback] Hmm. ødelegger det litt av treninga, eller hele? Lenke til kommentar
Leppetroll Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg får ingen effekt av noen snus typer lenger... Noen som har noen tips ? Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg får ingen effekt av noen snus typer lenger... Noen som har noen tips ? 9354050[/snapback] 3-6 poser N&J? Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Jeg får ingen effekt av noen snus typer lenger... Noen som har noen tips ? 9354050[/snapback] Vel, snus litt mindre...Eller ta deg en liten pause. Merker jeg avogtil ikke får noe ut av snusen, og har lyst på snus mens jeg snuser. Men så, dagen etter, særlig hvis jeg drøyer den første snusen, kommer effekten tilbake igjen Edit: blir uaktuelt for meg å snuse flere poser om gangen, er for dyrt og ikke minst skadelig for kroppen. Hvor skal det ende liksom , skal jo slutte en gang og^^ Endret 24. august 2007 av asad Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 jeg har forsket litt og etterhvert fått tak i denne tiedemanns blå som det snakkes om. Imidlertid er det flere ting som tyder på at det jeg egentlig skulle ha var petterøes blå. Dette var i sin tid å få tak i i en gullfarget plastboks med en blåfarge omtrent like den som er i systray på winxp sin standard-skin. På boksen stod det "Petterøe's Blå" og det var bilde av tiedemann-bulldogen(logo). Smaken var kraftig mint, og ellers som øvrig finmalt snus. Jeg kan ikke huske å ha sett denne snustypen på noen år nå, og er stygt redd for at den har gått ut. Jeg fant, som sagt, tiedemanns blå. Denne var også finmalt og hadde et hint av mintsmak, men på langt nær så kraftig som gode gamle petterøes. Så, er det noen som kan fortelle når, dersom, petterøes blå avgikk med døden? Og noen som erindrer det samme som meg? Kom på en ting til, fra den tiden man kunne kjøpe petterøes blå, fantes det også tiedemanns blå. Denne hadde ikke noen utpreget mint-smak, men var finkornet og kom i en gullfarget plasteske med brun etikett som hadde et ovalt blått felt midt på. Var det ikke slik? *nostalgi* Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg får ingen effekt av noen snus typer lenger... Noen som har noen tips ? 9354050[/snapback] Alle kommer til dette punktet. Du kan øke så mye du vil i både styrke og mengde, men til slutt er det ingenting som vil gi deg noen virkning lengre. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg får ingen effekt av noen snus typer lenger... Noen som har noen tips ? 9354050[/snapback] Alle kommer til dette punktet. Du kan øke så mye du vil i både styrke og mengde, men til slutt er det ingenting som vil gi deg noen virkning lengre. 9356897[/snapback] Derfor, bestem dere for at bare noen dager i uken så har dere "lov" til å snuse;) Klarer å holde dere noen ukedager vel? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Ja visst er det mulig å holde seg. Men suget blir så ubehagelig, så når jeg har tilgang på mye og billig snus (danskeferga), gidder jeg ikke drive med sånt. Lenke til kommentar
drz Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 faen har 2 snus igjen, etter det har jeg tenkt å slutte .. >.< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg