Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Les tilbake i tråden. Noen mailet dem og spurte, og svaret var at skruf inneholdt like mye nikotin som general.

7905673[/snapback]

EDIT:

Da fikk jeg svar på mailen jeg sendte til Skruf inv_biggrin.gif

 

Hei, jeg bare lurte på hvor mye nikotin per gram snus det er i Skruf Original Portion, Skruf Original Løs og Skruf Stærk (original og løs). Jeg setter pris på svar.

 

Også lurte jeg på om dere vil lansere Skruf Stærk i Norge?

 

Mvh

Skrufbruker :-)

 

------------------------------------------------

 

Hej

Tack för ditt mail

 

Vi lämnar inte ut den uppgiften, men vi ligger ni nivå med vår konkurrent SM s produkt General. När det gäller stark produkterna ligger lös 10 % över och portion 35 % över i nikotinhalt. Önskemål om att Stark bör lanseras i Norge skickar jag vidare till våra kontakater i Norge

 

 

Mvh

 

AnnaLeena Andersson

Skruf Snus

Endret av ZeS
Lenke til kommentar
Hmm, da må det vel være ett stoff som i skruf som gjør at nikotinen tas fortere opp i blodet eller noe i den duren. Jeg kjenner i hvertfall langt mer av skruf enn av noen annen snus.

7906271[/snapback]

 

Det må det helt klart være. Har mye med hvor fort nikotinet blir tatt opp, ikke bare mengden. F.eks General Onyx har 3mg nikotin (Onyx har 11, vanlig General har 8). Men jeg merker ingen forskjell mellom dem. Samme med Catch.. Samme mengde nikotin i Catch som det er i General, og alle kan vel være enige om at General er mye sterkere enn Catch.

Lenke til kommentar
Noen her som har noen faste snus rutiner eller?

Hva og når du snuser?

7903248[/snapback]

 

 

Venter med snusen helt til jeg kommer på jobb, og tar den samtidig med første kaffen der. :]

 

Og siden jeg jobber med transport blir det endel snusing og kjøring.

 

Etter mat.

 

Når jeg ser film/sitter på pc/drikker kaffe..

 

ja i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Har prøvd snus en gang... Kjøpte meg en General, og skulle prøve  det for første gang. Synes selv at det luktet temmelig bondegård, og smakte ikke noe særlig...

 

Dette kan være min smak, men er det stor forskjell på lukt og smak på forskjellige snus merker?

7907795[/snapback]

 

Er selvsagt forskjell på smaken på snus. Selv liker jeg ikke smaken av snus, men det er ikke så "fælt" som det var det var før. Men jeg bruker snus for følelsen, og ikke fordi det smaker så fantastisk. :)

Lenke til kommentar
Har prøvd snus en gang... Kjøpte meg en General, og skulle prøve  det for første gang. Synes selv at det luktet temmelig bondegård, og smakte ikke noe særlig...

 

Dette kan være min smak, men er det stor forskjell på lukt og smak på forskjellige snus merker?

7907795[/snapback]

 

Ja, det er ganske stor forskjell egentlig. Selv syntes jeg ikke at General Portion-lukta er særlig god, men løsen har en utrolig god lukt imo.

 

Det er også stor forskjell på smaken på de forskjellige merkene, spesielt da de smakstilsatte snusene, men også de som ikke er det.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en boks Lucky Strike på jobb idag, mest på grunn av den kule boksen.

 

Hvis jeg ser bortifra at boksen er umulig å få opp for en person uten negler så var det absolutt ikke ett dårlig kjøp. God smak og aroma, effektmessig ga den meg ikke så mye, men altialt en helt grei snus som jeg vil annbefale til mine medsnusere :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...