Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Tiedemanns Blå er en fin snus :) Er vel ikke "for vanlig"... Bare i løs, men den er diggdiggdigg!!

9305055[/snapback]

Er det noen som vet hvor Tiedemanns Blå er i salg pr. dags dato?

Så vidt jeg kan huske har jeg ikke sett den i salg på flere år.

9339285[/snapback]

Har den på rema, i kirkenes tough...

Løs så jeg ikke noe om, rev ut delen fra avisen, sto i "Varebørsen" håper løs også kommer selv om jeg foretrekker portion. Men er jo veldig kjekt for de som liker den.

Kjekt å få slike aviser på jobb, så har man noe å lese i lunsj pausen. Dagligvarehandelen og Handels bladet FK^^ mye interesant i de avisene egentlig.

Endret av T.J.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gode nyheter for de som liker Skruf Stärk.

Gunnar Stenberg AS, An Imperial Tobacco Group Company, lanserer i september en ny SKRUF snus variant; Skruff Stark Portopn, som inneholder 24 poser hver à 1 gram.

Den nye varianten kompletterer de øvrige Skruf variantene i selskapets snus portefølje og er ventet å treffe nye SNUS bruker. Den nye varianten skruf stark portion kommer også i bokser med eget rom for brukte snusposer.

Lanseringen er et naturlig steg i å utvide suksess snusen Skruf på i det norske markedet og vi er helt overbevist om at den nye varianten kommer til å få en sterk posisjon meget raskt. Helt siden vi lanserte skruf på det norske markedet for ca. 3 år sidenhar vi blitt kontaktet av konsumenter som vil ha en sterk variant av Skruf snus, sier Randi Helene Strømmen, Produktsjef Norge, og legger til at dette også er løsningen for de som i dag legger "inn" to poser av gangen.

Kilde: Dagligvarehandelen 21.08.07

Endelig slipper man å dra til sverige for skruf stärk. :)

9338290[/snapback]

Beste nyheten jeg har hørt på lenge :dribble:

Lenke til kommentar

Gunnar Stenberg AS, An Imperial Tobacco Group Company, lanserer i september en ny SKRUF snus variant; Skruff Stark Portopn, som inneholder 24 poser hver à 1 gram.

Den nye varianten kompletterer de øvrige Skruf variantene i selskapets snus portefølje og er ventet å treffe nye SNUS bruker. Den nye varianten skruf stark portion kommer også i bokser med eget rom for brukte snusposer.

Lanseringen er et naturlig steg i å utvide suksess snusen Skruf på i det norske markedet og vi er helt overbevist om at den nye varianten kommer til å få en sterk posisjon meget raskt. Helt siden vi lanserte skruf på det norske markedet for ca. 3 år sidenhar vi blitt kontaktet av konsumenter som vil ha en sterk variant av Skruf snus, sier Randi Helene Strømmen, Produktsjef Norge, og legger til at dette også er løsningen for de som i dag legger "inn" to poser av gangen.

9338290[/snapback]

Har du en link til denne siden?

Lenke til kommentar
Skkruf Strong Portion

9339995[/snapback]

?

9340022[/snapback]

Skruf Strong Portion = Skruf Sterk Portion/pose hvis du ikke skjønte det. Du vet at dette er snustråden ikkesant?

9340435[/snapback]

Nei du dette er da cannabis-tråden? :hmm:

Spørsmålstegnet var fordi han postet en link til en skruf boks. Mao: hva var poenget hans?

9340710[/snapback]

oii så ikke det. my bad. :blush:

Lenke til kommentar

9338290[/snapback]

Vet du evt hvilke butikker den vil bli solgt i?

Lenke til kommentar
Eller vi kan vel si Skruf StErk Porsjon, nå som den kommer til Norge :)

Har smakt den, og syns den er helt fin.

Men Skruf Stark løs syns jeg er mest oppskrytt.

Vet ikke hvorfor. :)

9344302[/snapback]

Er enig der. Syns ikke du kjenner så mye forskjell på original og stark. Utenom at stark er litt grovere.

Lenke til kommentar
Jeg snuser ikke, men misunner snusere for å kunne inta nikotin innendørs..

Finnes det et snus som ikke lukter vondt, er den evt. like god?

9345498[/snapback]

Du finner snus i forskjellige varianter. Noen lukter godt, andre ikke. Hva lukt og smak angår er det helt subjektivt. Noen liker feks lukten av General, andre ikke. Du har jo også snus som er tilsatt smak. Ta feks Catch Lakris eller Eucalyptus, som da smaker henholdsvis lakris og eucalyptus.

Lenke til kommentar

Sant det, sleit lenge med den hersens bakinga, men så "knakk jeg koden" og baker perfekt (for mitt bruk).

Nå har jeg vel offisielt slutta, men snuser litt i smug når jeg alene hjemme for kos. Alle kompisene mine er imot snus, og ingen jenter jeg kjenner liker det så slutter vel helt snart eller bare holder det på 1-maks 2 priser om dagen.

Ang. dette med nikotin som trekker sammen blodårer osv. Har dette noe å si etter at man har trent? Hvor lenge etter treninga kan jeg snuse uten å skade treningseffekten?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...