Underpants Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Gode nyheter for de som liker Skruf Stärk. Gunnar Stenberg AS, An Imperial Tobacco Group Company, lanserer i september en ny SKRUF snus variant; Skruff Stark Portopn, som inneholder 24 poser hver à 1 gram. Den nye varianten kompletterer de øvrige Skruf variantene i selskapets snus portefølje og er ventet å treffe nye SNUS bruker. Den nye varianten skruf stark portion kommer også i bokser med eget rom for brukte snusposer. Lanseringen er et naturlig steg i å utvide suksess snusen Skruf på i det norske markedet og vi er helt overbevist om at den nye varianten kommer til å få en sterk posisjon meget raskt. Helt siden vi lanserte skruf på det norske markedet for ca. 3 år sidenhar vi blitt kontaktet av konsumenter som vil ha en sterk variant av Skruf snus, sier Randi Helene Strømmen, Produktsjef Norge, og legger til at dette også er løsningen for de som i dag legger "inn" to poser av gangen. Kilde: Dagligvarehandelen 21.08.07 Endelig slipper man å dra til sverige for skruf stärk. 9338290[/snapback] Endelig! Nå ble jeg glad! PS. Hva med løs? Endret 22. august 2007 av Underpants Lenke til kommentar
Leppetroll Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 (endret) Gode nyheter for de som liker Skruf Stärk. Gunnar Stenberg AS, An Imperial Tobacco Group Company, lanserer i september en ny SKRUF snus variant; Skruff Stark Portopn, som inneholder 24 poser hver à 1 gram. Den nye varianten kompletterer de øvrige Skruf variantene i selskapets snus portefølje og er ventet å treffe nye SNUS bruker. Den nye varianten skruf stark portion kommer også i bokser med eget rom for brukte snusposer. Lanseringen er et naturlig steg i å utvide suksess snusen Skruf på i det norske markedet og vi er helt overbevist om at den nye varianten kommer til å få en sterk posisjon meget raskt. Helt siden vi lanserte skruf på det norske markedet for ca. 3 år sidenhar vi blitt kontaktet av konsumenter som vil ha en sterk variant av Skruf snus, sier Randi Helene Strømmen, Produktsjef Norge, og legger til at dette også er løsningen for de som i dag legger "inn" to poser av gangen. Kilde: Dagligvarehandelen 21.08.07 Endelig slipper man å dra til sverige for skruf stärk. 9338290[/snapback] JAAAA! DIIGG! VENTA PÅ DETTE LENGE!TAKK!! P.S er det bare pose som kommer!? Endret 22. august 2007 av Leppetroll Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Tiedemanns Blå er en fin snus Er vel ikke "for vanlig"... Bare i løs, men den er diggdiggdigg!! 9305055[/snapback] Er det noen som vet hvor Tiedemanns Blå er i salg pr. dags dato? Så vidt jeg kan huske har jeg ikke sett den i salg på flere år. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hvordan du oppfører deg i butikken har også mye å si. Ser du helt stressa ut, får du sjelden kjøpt. Om du er avslappet og helt naturlig, og snakker kanskje litt til og med med personen i kassa er det lettere. Men om du ser veldig ung ut, er det få som selger til deg Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hvordan du oppfører deg i butikken har også mye å si. Ser du helt stressa ut, får du sjelden kjøpt. Om du er avslappet og helt naturlig, og snakker kanskje litt til og med med personen i kassa er det lettere. Men om du ser veldig ung ut, er det få som selger til deg Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Tiedemanns Blå er en fin snus Er vel ikke "for vanlig"... Bare i løs, men den er diggdiggdigg!! 9305055[/snapback] Er det noen som vet hvor Tiedemanns Blå er i salg pr. dags dato? Så vidt jeg kan huske har jeg ikke sett den i salg på flere år. 9339285[/snapback] Man fikk kjøpt Tiedemanns Blå på butikken ovenfor shangri-la før ihvertfall Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Gode nyheter for de som liker Skruf Stärk. Gunnar Stenberg AS, An Imperial Tobacco Group Company, lanserer i september en ny SKRUF snus variant; Skruff Stark Portopn, som inneholder 24 poser hver à 1 gram. Den nye varianten kompletterer de øvrige Skruf variantene i selskapets snus portefølje og er ventet å treffe nye SNUS bruker. Den nye varianten skruf stark portion kommer også i bokser med eget rom for brukte snusposer. Lanseringen er et naturlig steg i å utvide suksess snusen Skruf på i det norske markedet og vi er helt overbevist om at den nye varianten kommer til å få en sterk posisjon meget raskt. Helt siden vi lanserte skruf på det norske markedet for ca. 3 år sidenhar vi blitt kontaktet av konsumenter som vil ha en sterk variant av Skruf snus, sier Randi Helene Strømmen, Produktsjef Norge, og legger til at dette også er løsningen for de som i dag legger "inn" to poser av gangen. Kilde: Dagligvarehandelen 21.08.07 Endelig slipper man å dra til sverige for skruf stärk. 9338290[/snapback] Herregud, nå blir snus enda farligere^^ Kommer sikkert til å kjøpe den though Men hvis en vanlig general har 30x så mye nikotin som en røyk, tenk den nye skrufen! 9338526[/snapback] Det er vel ikke akkurat en ny skruf. Den selges jo i Sverige, men kommer endelig til Norge. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Omsider. Forventer rapport her når Skruf Stärk Porsjon er å se i snusskapene rundtomkring. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Skkruf Strong Portion 9339995[/snapback] ? Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 damn jeg er blakk for tiden. Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Håper Skruf Stärk Løs kommer etterhvert og da, tipper Portionen kommer til å bli en "hit". Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 En dag uten snus nå. Faen heller, i morgen må jeg kjøpe meg en boks. Lenke til kommentar
The Pimms Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Tiedemanns Blå har de veldig mange steder her i Tønsberg. Men aner ikke hvor du bor, som de fleste andre her inne antar jeg. Lenke til kommentar
Leppetroll Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Skkruf Strong Portion 9339995[/snapback] ? 9340022[/snapback] Skruf Strong Portion = Skruf Sterk Portion/pose hvis du ikke skjønte det. Du vet at dette er snustråden ikkesant? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 sniiip Endelig slipper man å dra til sverige for skruf stärk. 9338290[/snapback] Men hvis en vanlig general har 30x så mye nikotin som en røyk, tenk den nye skrufen! 9338526[/snapback] Ja, hvis.. Men nå har det seg nemlig slik at det ikke er sånn.. General har ca. 9 ganger mer nikotin en f.eks en Prince Rich eller en Camel. Men man kan jo selvsagt få effekt av røyk også. Man får nikotinen inn i kroppen på en annen måte osv.. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Skkruf Strong Portion 9339995[/snapback] ? 9340022[/snapback] Skruf Strong Portion = Skruf Sterk Portion/pose hvis du ikke skjønte det. Du vet at dette er snustråden ikkesant? 9340435[/snapback] Nei du dette er da cannabis-tråden? Spørsmålstegnet var fordi han postet en link til en skruf boks. Mao: hva var poenget hans? Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Tiedemanns Blå er en fin snus Er vel ikke "for vanlig"... Bare i løs, men den er diggdiggdigg!! 9305055[/snapback] Er det noen som vet hvor Tiedemanns Blå er i salg pr. dags dato? Så vidt jeg kan huske har jeg ikke sett den i salg på flere år. 9339285[/snapback] Man fikk kjøpt Tiedemanns Blå på butikken ovenfor shangri-la før ihvertfall 9339596[/snapback] takker for tips. bor desverre verken i oslo (?) eller tønsberg men derimot i fredrikstad. Det er et stort savn, da dette var en av mine første snusopplevelser. hvor er shangri-la henne? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Oslo, jernbanetorget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg