Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg synes den er god. =)

Akkurat nå driver jeg med en boks Göteborgs. Teite statoil var tom for skruf.

Noen som har noen erfaring med Ettan?

9318249[/snapback]

Jeg liker ettan godt. Minner meg om Grovsnus (som er hovedsnusen min) i konsistensen, men en litt annen smak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
yadayadayada la foreldrene dine vite at du snuser osvosv fra post 3479

9311640[/snapback]

Mutter en boks under puta mi da jeg var 16. Hun sa "Det er greit at du snuser, bare ikke gjør det når jeg eller fatter er i nærheten". De liker kanskje ikke at du snuser, men hva skal de gjøre?

9320906[/snapback]

For min del: Absolutt ingen faens ting. Jeg får hverken sertifikat, ukepenger, eller noe som helst. Så så lenge de ikke kan ta fra meg noe, kan de jo heller ikke gi meg noen straff for å snuse.

Lenke til kommentar

9311640[/snapback]

Mutter en boks under puta mi da jeg var 16. Hun sa "Det er greit at du snuser, bare ikke gjør det når jeg eller fatter er i nærheten". De liker kanskje ikke at du snuser, men hva skal de gjøre?

9320906[/snapback]

For min del: Absolutt ingen faens ting. Jeg får hverken sertifikat, ukepenger, eller noe som helst. Så så lenge de ikke kan ta fra meg noe, kan de jo heller ikke gi meg noen straff for å snuse.

9321682[/snapback]

Uff da, kan ikke ha det greit du :p (Ikke ment frekt)

Jeg fikk beskjed om å få lappen vis jeg hverken brukte røykte eller drakk alkohol. Ettersom jeg ble tatt nå det gjaldt alkoholen rimelig tidlig(8 klasse), og de TRODDE jeg hadde røyka og en gang(selv om jeg aldri hadde gjort det, røyker ikke, har astma, lol). Men nå er det bare; ikke begynn med narkotika gutten min, så skal du få lappen :p

Endret av todda7
Lenke til kommentar

Skjønner hva dere mener.. I venne-kretsen rundt meg, så lar foreldrene dems, dem snuse..

Jeg satt i stua å så på tv med pappa og mamma i går, med ett "stort" troll under leppa, da pappa pluslig skudde av tven, og sa følgene: "fy faen, når begynner jeg å bli gammel, og røyken jeg har holdt ett nært forhold til, i snart 25år. så har jeg endelig kommet til fornøft å slutte å røyke!. *stumpet røyken*, dette var den aller siste røyken i mitt liv!"

Også kom jeg med en litt skummel kommentar rett etterpå :p :

"Skal du ha en snus?"

mwhhaha. Pappa tok en liten puse-snus med general :cool:

Lenke til kommentar
Skjønner hva dere mener.. I venne-kretsen rundt meg, så lar foreldrene dems, dem snuse..

Jeg satt i stua å så på tv med pappa og mamma i går, med ett "stort" troll under leppa, da pappa pluslig skudde av tven, og sa følgene: "fy faen, når begynner jeg å bli gammel, og røyken jeg har holdt ett nært forhold til, i snart 25år. så har jeg endelig kommet til fornøft å slutte å røyke!. *stumpet røyken*, dette var den aller siste røyken i mitt liv!"

Også kom jeg med en litt skummel kommentar rett etterpå  :p :

"Skal du ha en snus?"

mwhhaha. Pappa tok en liten puse-snus med general  :cool:

9324209[/snapback]

Oh, tøft :p

Kansje han begynner å kjøpe for\til deg og :tease:

Du får hilse og si lykke til!

Lenke til kommentar
Er det noen steder her i Norge man kan få tak i Skruf Tranbär?

9317716[/snapback]

De fleste steder får man kjøpt Skruf Tranbær. Jeg kan garantere deg at du får kjøpt på de fleste bensinstasjoner ellere 7 elevener rundt om i Norge. Når du sier du ikke har sett det, har du lett for dårlig ;)

Lenke til kommentar
haha, fant en bra plass å legge snusen skjult, Pringlesboks!

Anyways sa til fattern at jeg snuser. Han syns det er greit nå, men må slutte når han slutter med røyk.

Men steike det er godt med snus i en stressa arbeidsdag.

9327054[/snapback]

Hehe Pringleboks har alltid vert et bra sted for å gjemme snusen. :thumbup:

Lenke til kommentar
Så alle penga går til Pringles og snus? :p

9327621[/snapback]

Ikke akkurat, bruker en boks på ca 14 dager, men har desverre ikke lønning før om 9 dager så boksen må holde. Brukte forrige lønning på bil. og nå blir det muligens en annen bil neste lønning:P

9328134[/snapback]

Da bruker du 1 eller 2 snus om dagen? :ermm:

Hadde ikke giddi å snuse om jeg snuste så lite, og avhengig kan man ihvertfall ikke kalle seg selv :p

Lenke til kommentar

9311640[/snapback]

9320906[/snapback]

Jeg har blitt tatt så mange ganger, så nå sier de at hvis de finner snus, eller noe som har med snus å gjøre, så ryker lappen.

Den svir jo litt da :ph34r:

9321229[/snapback]

Hehe stemmer det. Bruttern begynte å snuse når han var 16 han også, gamlingene trua han med at han ikke fikk lappen helt til han flytta ut :p Tror ikke de gadd prøve det på meg :) Men, det pleier som regel være tomme trusler ;)

Lenke til kommentar

Kan jo gå ut over pengene da. Hvis du feks skal på kino og du ikke har penger, da spør du gjerne foreldrene dine om penger. Og da kan det hende de ikke vil gi det til deg fordi du bruker det på snus. Og det er nokså kjipt. Så det at det vil gå utover så mye annet er grunnen til at jeg ikke velger å si det ennå. Men er ikke super forsiktig med snusen. Finner dem det ut, så finner dem det ut. Og ja, jeg er atten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...