Tommysp Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Syns bare det er digg når det svir litt jeg :!: Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Noen som vet hvor man får kjøpt Offroad i Oslo? Jeg har spurt på Snask men de sier at de ikke har det Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Offroad Lakris er hvertfall ikke noe å anbefale! Har en full boks her. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Offroad Lakris er hvertfall ikke noe å anbefale! Har en full boks her. 9314241[/snapback] Er enig med deg der gitt.. Smaker så dritt, når du putter den i.. helt ærlig, så synes jeg faktisk det er deiligere å snuse Onico enn den dritten der! Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Kjære T.J når jeg er atten kommer ikke jeg til å ha dette problemet for da bor ikke jeg hjemme lenger sånn som du... PS: Dette er ikke ment spydig 9311460[/snapback] Er jo en grunn til at jeg bor hjemme da, er ferdig med skole og inntil jeg finner ut om jeg ender opp i militæret eller ikke blir jeg boende her. Får meg vel en leilighet etterpå men skal fikse opp bilen først. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Vel vent 2-4 dager med å snuse på midten igjen, så går det fint, eller bare legg den der det svir, lev med det 9312454[/snapback] Lever med det Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Er det noen steder her i Norge man kan få tak i Skruf Tranbär? Lenke til kommentar
The Pimms Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Haha, Vivalamorten De to tingene du sa foreldrene kunne gjøre.. Det er en tredje, og det er å straffe deg i vinkel. Broren min kom nettop hjem fra Tunisia med en vannpipe til meg. Mamma og Pappa skulle snakke om hvorvidt jeg fikk bruke den til å røyke frukttobakk (med minimal mengde nikotin i seg), de sa blankt nei. Såklart, det kan til nøds sammenlignes med å diskutere om jeg får begynne å snuse, men når de er så nazi på det, da holder jeg det heller skjult. Forøvrig, broren min var på fest hos en kamerat fire dager før 18 års dagen sin. Han fikk blodstreng beskjed om å ikke drikke, da det fremdeles var fire dager igjen. Lenge leve sure foreldre (og snusen) Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Er det noen steder her i Norge man kan få tak i Skruf Tranbär? 9317716[/snapback] På de fleste bensinstasjoner. Jeg har aldri kjøpt det selv, men har kamerater som sier de har kjøpt det der i alle fall. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Er det noen steder her i Norge man kan få tak i Skruf Tranbär? 9317716[/snapback] På de fleste bensinstasjoner. Jeg har aldri kjøpt det selv, men har kamerater som sier de har kjøpt det der i alle fall. 9317740[/snapback] Hrmf, aldri sett det. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Er det noen steder her i Norge man kan få tak i Skruf Tranbär? Du finner den de fleste plasser, men bensinstasjoner/kiosker er nok hvor de finner den lettest. Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg føler meg nødt til å advare deg mot den jævlige smaken av Skruf tranebær Det kan godt hende du syns noe annet men dette er ihvertfall min mening Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg føler meg nødt til å advare deg mot den jævlige smaken av Skruf tranebær Det kan godt hende du syns noe annet men dette er ihvertfall min mening 9318060[/snapback] Agree. Snuste det i starten og likte det, men så fikk jeg prøvd noe annet. Aldri mer tranebær! Får også tilføye, likte ikke tranebær når jeg snuste den, men likte effekten nok til at jeg takla smaken... Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hehe, jeg synes den er god. =) Akkurat nå driver jeg med en boks Göteborgs. Teite statoil var tom for skruf. Noen som har noen erfaring med Ettan? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Syns Skruf Tranbær er helt OK, men i det lange og det hele så vender jeg alltid tilbake til General porsjon, når det gjelder pose-snusen. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Er det noen steder her i Norge man kan få tak i Skruf Tranbär? 9317716[/snapback] Du får tak i den de fleste steder som har litt større utvalg enn General og General porsjon på Østlandet iallefall. Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 yadayadayada la foreldrene dine vite at du snuser osvosv fra post 3479 9311640[/snapback] Mutter en boks under puta mi da jeg var 16. Hun sa "Det er greit at du snuser, bare ikke gjør det når jeg eller fatter er i nærheten". De liker kanskje ikke at du snuser, men hva skal de gjøre? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Hvordan snus skal jeg kjøpe idag? N&J, RL eller General? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 yadayadayada la foreldrene dine vite at du snuser osvosv fra post 3479 9311640[/snapback] Mutter en boks under puta mi da jeg var 16. Hun sa "Det er greit at du snuser, bare ikke gjør det når jeg eller fatter er i nærheten". De liker kanskje ikke at du snuser, men hva skal de gjøre? 9320906[/snapback] Jeg har blitt tatt så mange ganger, så nå sier de at hvis de finner snus, eller noe som har med snus å gjøre, så ryker lappen. Den svir jo litt da Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 mhm hvis jeg blir tatt med snus eller røyk så ryker lappen min også. De har allerede gitt meg en sjanse til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg