Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjære T.J når jeg er atten kommer ikke jeg til å ha dette problemet for da bor ikke jeg hjemme lenger sånn som du...

PS: Dette er ikke ment spydig

9311460[/snapback]

Er jo en grunn til at jeg bor hjemme da, er ferdig med skole og inntil jeg finner ut om jeg ender opp i militæret eller ikke blir jeg boende her. Får meg vel en leilighet etterpå men skal fikse opp bilen først.

Lenke til kommentar

Haha, Vivalamorten :p De to tingene du sa foreldrene kunne gjøre.. Det er en tredje, og det er å straffe deg i vinkel.

Broren min kom nettop hjem fra Tunisia med en vannpipe til meg. Mamma og Pappa skulle snakke om hvorvidt jeg fikk bruke den til å røyke frukttobakk (med minimal mengde nikotin i seg), de sa blankt nei. Såklart, det kan til nøds sammenlignes med å diskutere om jeg får begynne å snuse, men når de er så nazi på det, da holder jeg det heller skjult.

Forøvrig, broren min var på fest hos en kamerat fire dager før 18 års dagen sin. Han fikk blodstreng beskjed om å ikke drikke, da det fremdeles var fire dager igjen.

Lenge leve sure foreldre :D (og snusen)

Lenke til kommentar
Jeg føler meg nødt til å advare deg mot den jævlige smaken av

Skruf tranebær :nei: Det kan godt hende du syns noe annet men dette er ihvertfall min mening  :sick:

9318060[/snapback]

Agree. Snuste det i starten og likte det, men så fikk jeg prøvd noe annet. Aldri mer tranebær!

Får også tilføye, likte ikke tranebær når jeg snuste den, men likte effekten nok til at jeg takla smaken...

Lenke til kommentar
yadayadayada la foreldrene dine vite at du snuser osvosv fra post 3479

9311640[/snapback]

Mutter en boks under puta mi da jeg var 16. Hun sa "Det er greit at du snuser, bare ikke gjør det når jeg eller fatter er i nærheten". De liker kanskje ikke at du snuser, men hva skal de gjøre?

Lenke til kommentar
yadayadayada la foreldrene dine vite at du snuser osvosv fra post 3479

9311640[/snapback]

Mutter en boks under puta mi da jeg var 16. Hun sa "Det er greit at du snuser, bare ikke gjør det når jeg eller fatter er i nærheten". De liker kanskje ikke at du snuser, men hva skal de gjøre?

9320906[/snapback]

Jeg har blitt tatt så mange ganger, så nå sier de at hvis de finner snus, eller noe som har med snus å gjøre, så ryker lappen.

Den svir jo litt da :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...