Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror nok jeg må skaffe meg en sånn når jeg flytter hjemmefra :D . Kan jo ikke ha masse snusbokser inni det hvis det står på rommet mitt og muttern bestemmer seg for å åpne det :)

9307335[/snapback]

Det er derfor du tom, lakkert colaflaske på 1.5l med avtagbar topp, sånn at du kan gjemme boksene inni den :cool:

Lenke til kommentar
Og forresten bare lurer på om folk har faste plasser under leppa å plasere snusen?

jeg har den alltid på høyre side. er det bare jeg som har en rar vane eller er det sånn med de fleste? :hmm:

9307748[/snapback]

Jeg har den allid på venstre side..

Vet ikke hvorfor egentlig.. bare en vane.

Lenke til kommentar
Og forresten bare lurer på om folk har faste plasser under leppa å plasere snusen?

jeg har den alltid på høyre side. er det bare jeg som har en rar vane eller er det sånn med de fleste? :hmm:

9307748[/snapback]

9307773[/snapback]

Samme her. Begynte på venstre, og bruker alltid venstre med mindre jeg har fått sår, da bytter jeg gjerne plass 5-6 dager.

Lenke til kommentar

9307748[/snapback]

9307773[/snapback]

Samme her. Begynte på venstre, og bruker alltid venstre med mindre jeg har fått sår, da bytter jeg gjerne plass 5-6 dager.

9308159[/snapback]

Tror grunnen er at det er liksom et instinkt at når jeg bruker høyrehånda så tar jeg den på venstre side..

Akkurat som når man skal klø seg for eksempel på venstre side av magen, så bruker man høyrehånda.

Er ikke sikker though.

Lenke til kommentar

9307748[/snapback]

Slår dine steder da. Mine gjemmesteder: i skuffa, i kjøleskapet, under puta i sofaen, inni pcen (oliwer i cdbayen :p ) og i buksa på arbeidsklærne. Fattern har enda ikke merket noe og han er sterkt imot snus som er grunnen til at jeg holder det hemmelig.

Lenke til kommentar

Den posten var ment til side 172 :p

På jobb funker det fint, så lenge jeg er på kjøkken eller i gjesteområdet :) På kasse er det litt verre, for da legger folk mere merke til meg. Røyker som regel når jeg er på jobb.

Har boksene mine i gymbagen min, som jeg alltid har med meg, da jeg har 15-20 bokser i den for øyeblikket :p

Lenke til kommentar
Den posten var ment til side 172 :p

På jobb funker det fint, så lenge jeg er på kjøkken eller i gjesteområdet :) På kasse er det litt verre, for da legger folk mere merke til meg. Røyker som regel når jeg er på jobb.

Har boksene mine i gymbagen min, som jeg alltid har med meg, da jeg har 15-20 bokser i den for øyeblikket :p

9311001[/snapback]

15-20 bokser i gymbaggen er stress da:P

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva som er problemet med å ikke innrømme til foreldrene sine at man snuser jeg..

Mamma fant en snusboks forran pcen min for ett halvt år siden nå. Og jeg er glad for at hun gjorde det egentlig..

Det eneste hun sa til meg, var bare, det er heelt greit at du snuser, bare du ikke bruker alle pengene dine på det. man må jo ha noen ulemper..

Hun kjøper til meg nå, og jeg føler meg mye mer fri, enn før når dem ikke viste det..

Mamma og pappa tok det opp i konfirmasjons-talen også :p det var litt flaut..

Også for kameraten min (zystem) som ga den første snusen til meg ^___^

Fortalte dem at jeg hadde prøvd det på ett lan, og synes det var helt greit..

det er kunn to ting som kan skje viss din foresatte reagerer, når du sier det til dem:

-enten så synes dem det er greit.

-ellers så gir dem f.

[det sa faktisk mamma til meg, ettersom hun vet at jeg ikke hadde kommet til å slutte å snuse, viss dem hadde nektet meg..]

Så.. alle dere der ute som leser dette, og som ikke har fortalt det til foreldrene dine ennå, så ambefaler jeg dere til å gjøre det samme som meg.. Si sannheten.

-Det er nokk mange av dere der ute som allerede har gjort det samme som meg, men jeg måtte bare få det ut.. Blir litt irritert på folk som syter om, for.eks: "Ååh. mamma og pappa, må ikke få vite at jeg snuser! osv.."

Lenke til kommentar
God natt også forresten  :)  <3

Lenge leve snus! ^_______^

9311643[/snapback]

God natt ja, har heldigvis fortalt(ble busta) for snusing, da de trodde det var noe på andre siden av loven(hadde aldri sett tørr snus før, som lå innpakka i papir:P). Så lenge jeg ikke brukte overnevnte u-saker var det greit.

Lenke til kommentar

Mine kjære foreldre har ingen ide om at jeg snuser:p Jeg har noen planer om å slutte når jeg snuser ferdig det jeg har igjen (1 1/2 boks general, litt bake og 1/3 onyx, den er ikke så god btw, den ser bare kul ut :p ) ..

Men jeg vet ikke ass, har egentlig ikke lyst å slutte, for det er utrolig digg:D men på den andre siden har man jo misfargete tenner, penger som forsvinner, ok den munnkreften du kanskje kan få om et halvt århundre :p

Hmm, burde jeg slutte eller ikke ? >.<

Lenke til kommentar

Mine foreldre vet ikke at jeg snuser, synes egentlig det er rart siden jeg har gått med snusen i lomma i en del måneder nå så de burde ha sett det, jeg venter bare til de spør meg om jeg snuser så sier jeg sannheten da...

Men et spørsmål, i det siste har det begynt å svi når jeg snuser løs, snuser alltid "på" strenger, kan det være at jeg har fått et sår på strengen? Har prøvd å snuse på begge sider av den, svir like mye ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...