Deadringer Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg snuser løs så da slipper jeg vel krystallene også? 9298854[/snapback] Du gjør nok ikke de. Anbefaler deg å heller legge snusen i kjøleskapet, eller la den tine en god stund før du skal snuse den om den ligger i fryseren. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 En kamerat i klassen fikk samme kommentaren fra lærer`n hver gang han så han (Som forøvrig var ganske ofte ) "Faen nå må du ikke snuse deg helt bort heller.." :!: 9298983[/snapback] Haha.. En lærer pekte på lippa mi og sa.. "Funker bedre enn prevasjonsmiddel det der" Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hvorfor skal liksom snusen bli "mer" fuktig om man legger den i fryseren? Det som blir til is er jo bare vannet i snusen, noe det er mer enn tobakk av i snusen Eller er ikke boksen tett, sånn at fuktighet ellers kommer inn og fryser? Lenke til kommentar
Leppetroll Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Det går ikke ann å bli lei av General bais 9298820[/snapback] Selvfølgelig går ikke ann å bli lei av SMAKEN til General, men jeg trenger noe sterkere. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Noen som bruker Prismaster til å bake med? Kjøpte en slik en i sverige siden det er greit å ha hvis du skal jobbe med papir du helst ikke vil ha snus på uten å måtte ty til porsjon. Prisene blir mindre enn jeg er vant til, men jeg får mer smak ut av de siden jeg vanligvis baker ganske harde tønner Lenke til kommentar
asad Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Uffameg. tenkte jeg skulle bytte over til løssnus igjen, for å spare litt penger. Men detet her funka dårlig, jeg får nesten ikke noe ut av snusen pluss at det gjør vondt å ha en svær klump under leppa Fikk en sinnsyk hodepine også, kanskje fordi jeg ikke har snusa poser på 2 dager.. løsprellen renner jo ikke engang, noe jeg har blitt veldig vant til.. Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Bytt tilbake til pose igjen du d er mye diggere Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Uffameg. tenkte jeg skulle bytte over til løssnus igjen, for å spare litt penger. Men detet her funka dårlig, jeg får nesten ikke noe ut av snusen pluss at det gjør vondt å ha en svær klump under leppa Fikk en sinnsyk hodepine også, kanskje fordi jeg ikke har snusa poser på 2 dager.. løsprellen renner jo ikke engang, noe jeg har blitt veldig vant til.. 9302069[/snapback] Får ikke noe ut av snusen? Får mye mer ut av en løsboks, enn en med porsjon. Hvis det gjør vondt med en stor klump under leppa, bak mindre. Løssnus renner mer enn posesnus. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Nikotin gjør det kronestykket helt rent, lille venn. Det dreper bakterier. Du vasker kanskje hendene før du baker deg en prell også? 9290908[/snapback] Dreper nikotin bakterier altså? Å ja.. Før jeg baker en pris legger jeg fingrene i grønnsåpe og har dem der en liten halvtime.. Prisen etterpå er helt himmelsk, utrolig god og spesiell smak! Men en ting til.. jeg er nok ikke din lille venn Endret 17. august 2007 av Andal Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Ja, snusen dreper bakterier. Vel, jeg har ikke en kilde for å bekrefte dette, men snus dreper bakterier i munnen så på en måte gjør snus faktisk noe positivt, men snuser man mye så ender det med at tannkjøttet trekker seg opp som gjør at tannrøtterne kommer frem og det ender med ising og hold. Endret 17. august 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 tror aldri jeg skal slutte med snus uansett hvor mye dritt det blir funnet ut om det Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) har nettopp tatt ut en helt NY boks generalsnus som har ligget i pepsi kjøleskapet mitt fra klokka 21.00 til nå. opna den nettopp og baka meg en saftig stor pris + at jeg tok en boks med brus, sprite iskald herlig <3 Endret 17. august 2007 av 1915 Lenke til kommentar
The Pimms Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Tiedemanns Blå er en fin snus Er vel ikke "for vanlig"... Bare i løs, men den er diggdiggdigg!! Romeo Y Julieta er driiiitgod også Og Montechristo. All snus er vel i en eller annen grad "vanlig", vet ikke hvordan forholdene er der du bor. Forresten.. Leppetroll, hvor har du det fra? o.O Jeg kaller snus for troll, og så vidt jeg vet er jeg og mine venner de eneste som kaller det det... Har du Nettby? Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Tidemanns mister litt for mye nikotin når du baker den synes jeg, det renner nesten utover i hånda men smaken er dritgod. Leppetroll fikk navnet sitt fra en venn (Underpants) Endret 17. august 2007 av tommyes Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 har nettopp tatt ut en helt NY boks generalsnus som har ligget i pepsi kjøleskapet mitt fra klokka 21.00 til nå. opna den nettopp og baka meg en saftig stor pris + at jeg tok en boks med brus, sprite iskald herlig <3 9304938[/snapback] Må nevne at slike innlegg er off-topic ifølge førsteposten, men når man er innpå det kan jeg nevne at et slik kjøleskap ser veldig praktisk og digg ut. Hvor mange bokser tar det? Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Noen som snuser på jobb? jobber i butikk selv og syns ikke det ser helt bra ut. Bruker snus om morgenen(før åpning) i matpausen og etter stengetid. I mellomtiden bruker jeg Oliwer Twist. Noen andre som gjør det? Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Gjør samme greiene på mcen.. Også når jeg tar varer, teller kasser og andre ting der jeg kan snuse uten at kundene ser meg.. For det er ikke noe særlig.. Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Menne på jobb (Jeg jobber ikke da) kan det være lurt med mocca, sant ? Ikke at den hjelper så mye, menne.. en på hver side synes vel ikke så mye? En ting til, jeg likte også det kjøleskapet! Vurderer å kjøpe det Lenke til kommentar
1915 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 det er fette bra har haddt det i noen månder nå kjekt å kjøle ned snusen i. i tilleg kan man ha kaldt/varmt luft i den. jeg har tinte boller i den en gang da microen hadde gådd til helvete funka fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg