Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som bruker Prismaster til å bake med?

Kjøpte en slik en i sverige siden det er greit å ha hvis du skal jobbe med papir du helst ikke vil ha snus på uten å måtte ty til porsjon.

Prisene blir mindre enn jeg er vant til, men jeg får mer smak ut av de siden jeg vanligvis baker ganske harde tønner :)

Lenke til kommentar

Uffameg. tenkte jeg skulle bytte over til løssnus igjen, for å spare litt penger. Men detet her funka dårlig, jeg får nesten ikke noe ut av snusen pluss at det gjør vondt å ha en svær klump under leppa :(

Fikk en sinnsyk hodepine også, kanskje fordi jeg ikke har snusa poser på 2 dager.. løsprellen renner jo ikke engang, noe jeg har blitt veldig vant til..

Lenke til kommentar
Uffameg. tenkte jeg skulle bytte over til løssnus igjen, for å spare litt penger. Men detet her funka dårlig, jeg får nesten ikke noe ut av snusen pluss at det gjør vondt å ha en svær klump under leppa :(

Fikk en sinnsyk hodepine også, kanskje fordi jeg ikke har snusa poser på 2 dager.. løsprellen renner jo ikke engang, noe jeg har blitt veldig vant til..

9302069[/snapback]

Får ikke noe ut av snusen? Får mye mer ut av en løsboks, enn en med porsjon. Hvis det gjør vondt med en stor klump under leppa, bak mindre. Løssnus renner mer enn posesnus.

Lenke til kommentar
Nikotin gjør det kronestykket helt rent, lille venn. Det dreper bakterier.

Du vasker kanskje hendene før du baker deg en prell også?  :lol:

9290908[/snapback]

Dreper nikotin bakterier altså? :hmm: Å ja.. Før jeg baker en pris legger jeg fingrene i grønnsåpe og har dem der en liten halvtime.. Prisen etterpå er helt himmelsk, utrolig god og spesiell smak! :w00t:

Men en ting til.. jeg er nok ikke din lille venn ;)

Endret av Andal
Lenke til kommentar

Ja, snusen dreper bakterier.

Vel, jeg har ikke en kilde for å bekrefte dette, men snus dreper bakterier i munnen så på en måte gjør snus faktisk noe positivt, men snuser man mye så ender det med at tannkjøttet trekker seg opp som gjør at tannrøtterne kommer frem og det ender med ising og hold.

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Tiedemanns Blå er en fin snus :) Er vel ikke "for vanlig"... Bare i løs, men den er diggdiggdigg!!

Romeo Y Julieta er driiiitgod også :D Og Montechristo. All snus er vel i en eller annen grad "vanlig", vet ikke hvordan forholdene er der du bor.

Forresten.. Leppetroll, hvor har du det fra? o.O Jeg kaller snus for troll, og så vidt jeg vet er jeg og mine venner de eneste som kaller det det... Har du Nettby?

Lenke til kommentar
har nettopp tatt ut en helt NY boks generalsnus som har ligget i pepsi kjøleskapet mitt fra klokka 21.00 til nå. opna den nettopp og baka meg en saftig stor pris  :dribble: + at jeg tok en boks med brus, sprite :D iskald :D herlig <3

9304938[/snapback]

Må nevne at slike innlegg er off-topic ifølge førsteposten, men når man er innpå det kan jeg nevne at et slik kjøleskap ser veldig praktisk og digg ut. Hvor mange bokser tar det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...