Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Vi hadde det samme reglemanget på videregående. Etter å ha snakka med rektor og vaskekjerringene, viste det seg at snusen ble forbudt pga hygieneproblemet. Det finnes jo idioter som pelmer prisen hvor som helst inne på skolen. Så det ble egentlig slik at det var noen lærere som lot det passere mens andre var ganske strenge. Tipset mitt er vel egentlig bare å bake små priser som ikke vises noe særlig.

9295627[/snapback]

 

Same case her.. Hvis du bare snuser i vei, får du kanskje ett par annmerkninger, men de gidder ikke mer til slutt. Jeg bakte en ny prell før hver eneste time, uansett lærer. Til slutt gidde de bare faen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nytt år på skolen, nye regler. Denne gangen har naziregimet nått nye høyder. Forbud mot snus og røyk inne på skolens område. Nye utfordringer for meg.

 

Ser egentlig ikke hvordan en snus kan gjøre så mye skade, er jo faenmeg helt tragisk.

9295597[/snapback]

 

Ungdomsskole eller vgs du går på? Vi hadde ihvertfall aldri lov til å røyke eller snuse på skolen, ungdomsskolen altså..

9295631[/snapback]

 

Sisteåret vgs.

Lenke til kommentar
Same case her.. Hvis du bare snuser i vei, får du kanskje ett par annmerkninger, men de gidder ikke mer til slutt. Jeg bakte en ny prell før hver eneste time, uansett lærer. Til slutt gidde de bare faen..

9295654[/snapback]

et spørsmål om du får anmerkning for å snuse, får foreldrene se det da ?

 

Bare lurte liksom :p

Lenke til kommentar

utenfor bodø...

 

der tok det opp i klassen og tok fra den som hadde snusboksen. og så fikk de den ijen etter skolen var slutt. og så sa de hver gang at vi måtte slutte med det :!:

 

men vi snuste jo ikke i timen. bare friminuttene. men noen ganger ble man tatt.

 

jeg ble aldri tatt :love:

Lenke til kommentar
Kommer nok helt ann på skolen...

 

Edit: Husker vi diskuterte her med å fryse ned snusen, men hva ble egentlig konklusjonen?

9298137[/snapback]

At snusen blir fuktigere pga. iskrystaller som smelter da den tiner.

9298719[/snapback]

Tenker på uåpnede bokser, hvis man legger den over i kjøleskap etterpå burde vel ikke det skje? Og den vil vel holde seg lenger som andre ting som mat gjør?

Eller er jeg på bærtur? :p

Lenke til kommentar

alle pose bokser får iskrystaller på posene enten de er åpnet eller ikkenår de ligger i fryseren. hvis du skal lagre snus legger du den i fryseren og da kan den holde seg i flere måneder. man pleier bare å legge boksen i kjøleskapet hvis man skal bruke den innen kort tid :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...