Underpants Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ved Shangrila. På andre siden av veien for den butikken ligger det en invandrersjappe som reklamerer for pokemon. Ligger ved Oslo-S om jeg ikke tar helt feil. Er i alle fall en togstasjon der. Så når du kommer ut av den, så er det en vei som går skrått ned til venstre. Og rett ned der ligger den. Edit: Ja, jeg er dårlig til å forklare! 9249985[/snapback] Litt morsomt å tenke på at nesten alle snusere i Oslo under 18, vet om denne sjappa. Her hvor jeg bor kalles den skippersjappa' eller skipper'n. Jeg har aldri sett noen kjøpe noe der som ikke er tobakk, og hver gang jeg er der kommer det alltid noen andre på min alder for å kjøpe :!: Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Nå hverken bor jeg i oslo eller er under atten da. Men jeg har fått inntrykk av at det er et sted som selger til alle. En gang da jeg var der så kom det noen småunger ut med røyk. Kan ikke ha vært mer enn 12 år. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ja det er tragisk! Kjenner til 5.klassinger som paffer seg en røyk etter skolen Lenke til kommentar
The Pimms Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Det er patetisk. Du burde i hvertfall vente til du har bein nok i pungen til å vite hva du driver med. Innen den tid ser man vel voksen nok ut til å få kjøpt selv. Lenke til kommentar
ppppppptttttttt Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Driver å slutter å røyke nå, og må virkelig si at snus har hjulpet på røykesuget... Har vært røykfri over en uke nå Blir vel litt vanskeligere når jeg begynner på skolen og har nesten 40 timer stress i uka... Snuser bare hjemme, fordi jeg virkelig ikke kler det, men kanskje jeg må begynne litt i det små på skolen når den tid kommer for å holde meg fra røyken. Løs general er vel det eneste jeg har prøvd/bruker nå, liker den veldig godt, men akkurat som røyken er den skammelg dyr. Lenke til kommentar
Leif1990 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Og hva med løs i frysern? 9193266[/snapback] Om du pakker en fin løs tønne, og ligger den i fryseren. Så tar du den opp etter cirka 4-5 timer, da e det skikkelig kos! Da iser det i hele overleppen. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 For dere som skal til Danmark en eller en annen gang, så har jeg funnet en sjappe som har litt snus. De hadde hvertfall General, Grovsnus og Offroad Liqurice. Du finner den litt nedi Esbjergs gågate, og den heter Esbjerg Vin & Tobak! Typisk at jeg først fant den den siste dagen jeg og vår alles kjære Ols111 var i Danmark. Vi var innom alt som het tobaksjapper ol. for å finne snus.. Lenke til kommentar
............... Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 De selger snus veldig mange steder i Danmark som diskutert tidligere i tråden... Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Der jeg var, var nå utvalget veldig labert. Ingen hadde noe annet enn snuff og sigaretter.. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 `Der jeg var solgte de ikke snus Må vente til i morgen med å få kjøpt snus, tre uker siden sist nå Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg leita også hele danmark rundt for å finne snus, ingen sjapper som solgte det! eneste de solgte var jo sigarer/sigaretter og snuff. Det er ikke bra, snus som er bra Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=174913 VG: Vil ha tilbake kreftadvrselen på snusboksen De er jo merket. Jeg har kjøpt snus både i Norge og Sverige, alle hadde merking. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Står bare at man kan få helseskader. Står ikke noe om kreft.. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Sitter nå i Tunisia, og man skjønner godt at de ikke er vandt med snus her. Var inne i en butikk i går, og eieren lurte på om det var marihuana. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Sitter nå i Tunisia, og man skjønner godt at de ikke er vandt med snus her. Var inne i en butikk i går, og eieren lurte på om det var marihuana. 9272084[/snapback] Uff da. Du havna vel ikke i trøbbel? Lenke til kommentar
prellmaster3000 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Til erazer: Har du lyst til å kjøpe med snus til meg på gardermoen eller erazer? Evt. be noen av de andre du reiser med om å kjøpe. Skruf original løs, så vet du det. Ha det fint i tunisia. Jeg lurer på en ting. Er kronan porsjon noe god? Endret 13. august 2007 av prellmaster3000 Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg lurer på en ting.Er kronan porsjon noe god? 9272934[/snapback] Nei. Billigsnus med lite effekt og dårlig smak. Min mening. Lenke til kommentar
The Pimms Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Du kan ikke "mene" at en snus har dårlig effekt. Det er som å mene at en meter er lengre enn en mil. Det er en fast faktor som varierer avhengig av Ph-verdien. Kronan er like sterk som General med 0,8mg/g, eller 8mg/g som noen kilder hevder. Undersøk før du uttaler deg om slikt neste gang. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Kronan smaker som en billig General syns nå jeg. Helt OK Absolutt verdt det lille den koster. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Du kan ikke "mene" at en snus har dårlig effekt. Det er som å mene at en meter er lengre enn en mil. Det er en fast faktor som varierer avhengig av Ph-verdien. Kronan er like sterk som General med 0,8mg/g, eller 8mg/g som noen kilder hevder. Undersøk før du uttaler deg om slikt neste gang. 9273446[/snapback] Joda, er klar over det. Men mente bare at den hadde liten effekt, mener general også har liten effekt. Synes smaken og er ikke noe serlig. Men man får det man betaler for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg