xxm0rtyque Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 De gangene jeg har hatt bakesnus i fysern, så har den ALLTID blitt så våt og fuktig.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Våt og fuktig vil jo si fersk snus. Vil du heller ha tørr snus? Legg den i steikovnen i en halvtime. Lenke til kommentar
convak Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 De gangene jeg har hatt bakesnus i fysern, så har den ALLTID blitt så våt og fuktig.. 9221368[/snapback] Merkelig at jeg aldri har opplevd det. Kan ikke helt skjønne hvodan snusen kan bli mer fuktig av å ha ligget i frysern. Rett etter du har tatt den ut vil du seff få kondens på utsiden pga lavere temp, men ikke inni boksen. Jeg har alltid oppbevart tårna i frysern, og snusen har alltid føltes fersk som ny når den er tint. Lenke til kommentar
convak Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Armageddon har et poeng der Om snusen er for fuktig så endrer det seg fort hvis du lar den ligge litt f.eks i bukselomma, eller litt uten lokk. Blir den for tørr så fikses det med en eller to dråper vann.. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Smakte nettopp Skoal, direkte fra Jamaica. Luktet som tobakk som har ligget i 40* vinduskarmen, og smakte som snop. Smakte ikke tobakk heller. Tror ikke man kan kalle det snus engang. Andre som har prøvd? Lenke til kommentar
jeditimi Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg har prøvd, både skoal og husky. Den ene husky'en som het wintergreen luktet så forbanna digg. Men det er jo ikke skikkelig snus, men det river litt i leppen. Lenke til kommentar
The Pimms Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 "Skikkelig snus" xD Vet dere, så og si all snus er tilsatt en form for smaksstoffer. General, citrusfrukter. N&J, lakris. RL, bær. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 "Skikkelig snus" xD Vet dere, så og si all snus er tilsatt en form for smaksstoffer. General, citrusfrukter. N&J, lakris. RL, bær. 9222743[/snapback] Joda, var klar over at det er mye smaksstoffer.. Er det ikke Skruf Løs som har lite i forhold til de andre? Mener jeg har hørt det.. Men Skoal hverken smaker eller lukter som snus:P Lenke til kommentar
The Pimms Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Skruf og Grovsnus er vel de som smaker mest av ren tobakk. Tygg litt Oliver Twist Original, så har du ren tobakkssmak ) Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Skruf og Grovsnus er vel de som smaker mest av ren tobakk. Tygg litt Oliver Twist Original, så har du ren tobakkssmak ) 9225675[/snapback] Joda, har hatt et par bokser at OT, men man får så gule tenner av det... Lenke til kommentar
The Pimms Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg vet! Det er ti ganger verre enn snus eller noe Helt vilt, egentlig. Så forskjell etter et par OT-er på en dag. Gikk vekk med tannbørste, heldigvis ))) Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg har et problem når det gjelder å snuse som jeg trenger litt hjelp med. Jeg snuser hovedsaklig Skruf portion. Når jeg snuser tar det ikke lang tid før jeg får tobakken i halsen på en måte. Da begynner jeg å hoste siden det ikke er greit i halsen. Jeg bruker ca. 25min per snus. Hva skal jeg gjøre? (Har dessuten tenkt å gå over til Nick (And Johnny) i og med at den er sterkere. Når kan man snuse igjen etter at man har hivd den snusen man hadde og likevel "kjenne det"? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Tørker du overleppa? hjelper en del imot renning.. Lenke til kommentar
The Pimms Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Som Rublings sa, tørk øverleppa før du putter inn snusen Klem den sammen før du putter den inn også, har erfart at det tar lenger tid før den renner da. Det må du nesten finne ut selv, da jeg ikke vet hvor avhengig du er. Prøv med to timer f. eks.. Kjenner du det ikke da, prøv tre timer osv. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg bruker Skruf porsj. nå og tørker aldri leppa og det renner absolutt ingenting hos meg. Prøvde general porsj. men den randt etter ikke så veldig lenge. (Er nedi maks 2-3 porsj. om dagen, om det skulle ha noe å si. Snuser mer fordi det er hyggelig enn at jeg føler jeg må) Hvis man tørker leppa hver gang, gjør ikke det leppa mer "sårbar" så du lettere får sår / gravd grop da? Mener å ha lest noe om det et sted. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Skal ut å kjøpe meg snus snart. Men begynner å bli lei av Generalen. Har brukt N&J en liten stund nå, men kanskje ikke så lurt om man skal kutte ned. Kjøpte meg Ettan her om dagen, men snusen var skikkelig dårlig. Men tror det var butikken sin feil, siden kjøleskapet deres hadde konka. Har også prøvd Skruf, så vil prøve en litt mer spennende løssnus. Noen tips? Endret 8. august 2007 av Armageddon Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Prøv RL Løs, ekstremt god å bake. Det er ikke mye effekt i den da, men som sagt en av de beste (den beste?) å bake. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Prøv RL Løs, ekstremt god å bake.Det er ikke mye effekt i den da, men som sagt en av de beste (den beste?) å bake. 9231965[/snapback] RL er utvilsomt den som er lettest å bake ja, enig i det. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Skal ut å kjøpe meg snus snart. Men begynner å bli lei av Generalen. Har brukt N&J en liten stund nå, men kanskje ikke så lurt om man skal kutte ned. Kjøpte meg Ettan her om dagen, men snusen var skikkelig dårlig. Men tror det var butikken sin feil, siden kjøleskapet deres hadde konka. Har også prøvd Skruf, så vil prøve en litt mer spennende løssnus. Noen tips? 9231898[/snapback] Grovsnus liker jeg godt. Prøv! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Noen her som vet datoen på hvortid det nye designet kom på generalboksene? jeg klarer å finne at dato er "spring 2007" http://www.buysnus.com/generalsnus.aspx Også et spørsmål til. hvilket år byttet general fra plast til papp på løsnusen i norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg