Deadringer Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Den så kos ut. Må nesten se om jeg får tak i noe sånt en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Har prøvd både Hawken og Hawk, og begge to er like jævlig. Smaker det samme, og kan ikke bakes. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Testa Kardus her, tror boksen var blå om det er fler slag av den. Merket at detta var så nærme tobakk en kom, umulig å bake så en måtte bare hive innpå og bake as you go:P Men, syns denne typen var for "søt", merket en søtlig smak og ble nesten halvkvalm av den smaken. Konsistensen var digg, men smaken var ikke av det beste over tid. Finnes det no anna slag av denna typen? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Aaah, fikk en pakke av postbudet i dag. Tok nøyaktig tre dager før jeg hadde 11 bokser snus på døra. Har prøvd min første bake-Nick & Johnny nå, den kan anbefales Lenke til kommentar
Guff Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Aaah, fikk en pakke av postbudet i dag. Tok nøyaktig tre dager før jeg hadde 11 bokser snus på døra. Har prøvd min første bake-Nick & Johnny nå, den kan anbefales 7897332[/snapback] Buysnus.com? Johnny er helt herlig å bake ja , og smaken er ikke så gale heller. Noen som vet om det er litt eucalyptus greier i den ellerno? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Nå vil jeg hjem fra skolen.. har en ny boks Röda Lacket portion, og en skruf løs liggende og vente på meg Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 hvordan er det med toll og tull fra buysnus.com? så lenge man holder seg under 200,- grensa er det vel ikke noe problem? Må si jeg er litt skeptisk til kvaliteten på snusen etter transport osv. noen som kan si noe om dette? om den er tørr o.l Lenke til kommentar
dynamittharry Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 hvor mye sterkere er skruf løs en general? jeg har noen bokser ligene med skruf å jeg blir små kvalm av den! Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Husker at skruf også virket voldsomt på meg i begynnelsen, fikk bra effekt. Og ble litt kvalm etterpå, men var bare første og kanskje andre gangen. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 er'ke det det samme?Googler... EDIT: Er ikke det samme som Hawk, nei. Denne har jeg ikke sett før. 7896039[/snapback] Det den den på bildet jeg mener! Men viking smaker litt spånn "wannabe" hawken, så den er grei Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Aaah, fikk en pakke av postbudet i dag. Tok nøyaktig tre dager før jeg hadde 11 bokser snus på døra. Har prøvd min første bake-Nick & Johnny nå, den kan anbefales 7897332[/snapback] Hvor bestillte du fra? Måtte du betale med visa? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 hvordan er det med toll og tull fra buysnus.com? så lenge man holder seg under 200,- grensa er det vel ikke noe problem? Må si jeg er litt skeptisk til kvaliteten på snusen etter transport osv. noen som kan si noe om dette? om den er tørr o.l 7897658[/snapback] Maks 5 bokser innenfor tollen, hvis du ikke får det som gave da. Neida, langt i fra tør når den kommer i posten! Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Tror han bestilte på buysnus.com. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 hvor mye sterkere er skruf løs en general? jeg har noen bokser ligene med skruf å jeg blir små kvalm av den! 7897911[/snapback] I følge en artikkel i VG så var det nesten 40% sterkere. Altså ca 11 mg nikotin mot general sine 8. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 hvor mye sterkere er skruf løs en general? jeg har noen bokser ligene med skruf å jeg blir små kvalm av den! 7897911[/snapback] I følge en artikkel i VG så var det nesten 40% sterkere. Altså ca 11 mg nikotin mot general sine 8. 7899720[/snapback] Og i følge Skruf selv, på linje med SM's general. jeg velger å tro på skruf, og ikke en avis.. med all anti-tobakk propagandaen som svever rundt i norges land, overrasker det meg ikke om VG finner på et tall... og hvordan har de funnet ut hvor mye sterkere den er? sendt den til et laboratorie(elns? ) og testa den? ettersom skruf selv ikke går ut med nicotin innhold i sine produkter.. har mine tvil over at VG gidder å sende inn en snusboks til test for å finne ut nicotininnholdet for én stakkarslig artikkel.. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) hvor mye sterkere er skruf løs en general? jeg har noen bokser ligene med skruf å jeg blir små kvalm av den! 7897911[/snapback] I følge en artikkel i VG så var det nesten 40% sterkere. Altså ca 11 mg nikotin mot general sine 8. 7899720[/snapback] Hvis du blit kvalm så svelger du snusen... Elller så synes du den ikke svelger godt. Hvis du synes skruf er sterkere så burde du heller bli svimmel( nikotonsjokk) Endret 8. februar 2007 av Bzerk1337 Lenke til kommentar
sekt Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Tror kanskje jeg skal bestille fra buysnus. Men det ligger litt i grenseland uansett om man bestiller kun 5 bokser vel? For det er vel et produkt som krever noe avgifter om man importerer på den måten? Men hvis jeg bestiller satser jeg på 5 bokser til å begynne med. Eller, hvis pakken blir stoppet, fakturerer tollen deg for avgiften på boksene som går over ? knotete skrevet.. men men. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg skal nå snart gå til innkjøp av ny boks og lurer litt på om jeg skal prøve noe nytt. Pleier vanligvis bruke General porsjon eller løs. Jeg liker porsjon fordi jeg er ikke så veldig flink til å bake.. Får det liksom ikke helt til, ofte den renner en del (noen som har noen enkle tips for baking? ) Men i porsjon er det jo bare halvparten så mye og føler det som litt bortkasta å betale like mye for halvparten så mye Noen som har en grei anbefaling?(helst løs ) Gjerne lettbakelig, men ikke altfor svak, den må jo gi litt effekt... Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Røda Lacket er veldig lett og fin å bake Men jeg liker Skruf Løs best Hehe, den er vel ikke så ille å bake den eller.. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Har hørt røda lacket er ganske svak, stemmer det og i tilfelle hvor svak? Bra å bake er jo bra men om den ikke gir effekt forsvinner jo en del av vitsen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg