Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Fikk endelig mail fra en danske som bor i københavn, nå..
Man kan kun købe løs snus i Danmark.

Man kan få diplomat, Offroad, General, ettan.

Jeg ved ikke om det sælger flere, men der er meget få mærker snus i Danmark

Noen som kan bekrefte dette? :ermm:

9098802[/snapback]

Jeg har sagt 1000 ganger lenger oppe i tråden at posesnus er ulovlig i Danmark. Ang. de andre merkene har jeg kun sett de 4 dansklagde merkene lenger oppe i tråden og general(løs seff). Men jeg har hørt om folk som har kjøpt Ettan og Diplomat i danmark.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
buy snus ? :whistle:

9098779[/snapback]

:dribble:

Er det dyrt å bestille der ifra? Hva kommer frakten på sånn ca?

9101190[/snapback]

Herregud. les nå da. nei det er ikke dyrt. man får jo kjøpt esker med 8 bokser i for ca 100-120 kr. og det er med porto da. er da vell ikke dyrt det? sjekk nå bare da!?

Link

Lenke til kommentar

Hvordan er det med tobakksvarer på danskebåten? Er 16 på tobakk i Danmark, så vidt jeg har forstått, og det er Tax-Free på båten..

Burde jeg få kjøpt på egenhånd, uten problemer da? Er 15, men kan lett gå for 16.. Er de strenge der? Noen med erfaringer? :)

Lenke til kommentar
Haakon*: Det er nok 18-års grense på danskebåten hvis jeg husker rett. Skal selv på båten i kveld og håper på å få kjøpt. Noen som sitter der er strenge, andre ikke.

9107925[/snapback]

18 på danskebåten ja, med mindre du er i fra danmark. Du ser, man må vise billetten i kassa, og der står det hvilken aldersgrense det skal være for akkuratt DEG! :p

DVS 18 for nordmenn og 16 for danskmenn.

Lenke til kommentar
Haakon*: Det er nok 18-års grense på danskebåten hvis jeg husker rett. Skal selv på båten i kveld og håper på å få kjøpt. Noen som sitter der er strenge, andre ikke.

9107925[/snapback]

18 på danskebåten ja, med mindre du er i fra danmark. Du ser, man må vise billetten i kassa, og der står det hvilken aldersgrense det skal være for akkuratt DEG! :p

9108674[/snapback]

Jammen det var jo riktig så.. logisk og rettferdig :p Er man i dansk farvann burde danske lover gjelde for alle.. Jaja, får vel bare spørre noen folk, da :p Har lovt en venn av meg et par bokser med general onyx :p edit: blei sjeileg i stedet for lover.. dumme mobil xD :p

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

9107925[/snapback]

9108674[/snapback]

Jammen det var jo riktig så.. logisk og rettferdig :p Er man i dansk farvann burde danske seileg gjelde for alle.. Jaja, får vel bare spørre noen folk, da :p Har lovt en venn av meg et par bokser med general onyx :p

9108730[/snapback]

Det er bare å spørre noen i alderen 18-25. De fleste kjøper.

Kjøpte til meg ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...