k1mzor Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 så, klekkus. Sitter du med snusen i eller på leppa nå? ;p Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 så, klekkus. Sitter du med snusen i eller på leppa nå? ;p 7892344[/snapback] Seff Offroaden var i allefall ganske god... Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Noen som veit om et sted det går an og få kjøpt hawken?Eller er det helt utrydda i norge? 7891982[/snapback] Du får det på mixbutikken på senteret her i lillestrøm ihvertfall. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Nå begynner det å bli tomt for snus her, og jeg må dra ned på butikken for å kjøpe en ny. Noen som har forslag til noe nytt jeg kan prøve? Så langt har det gått mest i general løs som jeg synes er akkurat passe sterk. Takk for alle svar:) Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Har du prøvd Ettan? Den er god. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Prøv en boks Kardus. Eneste snusen det er verdt å snuse, synes jeg da Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Prøv en boks Kardus. Eneste snusen det er verdt å snuse, synes jeg da 7893880[/snapback] Ikke prøvd den jeg.. Men liker å holde meg til det jeg er kjent med.. ^^ General og sktuf stark.. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Får vell prøve en boks kardus ved neste innkjøp. Har den en særegen smak, eller bare snus generelt? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Smaker og lukter ganske godt, men et helvete uten like å bake. Hvis du absolutt må bake prisen, så styr unna. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Smaker og lukter ganske godt, men et helvete uten like å bake. Hvis du absolutt må bake prisen, så styr unna. 7894119[/snapback] Hadde det ikke vært for at jeg får snus i hele systemet av kardus hadde jeg snusa den hele tiden. Herlig smak og aroma Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hater hillbilly-pris, og nekter å betale 70-80 kroner for en boks med snus, så Kardus kjøper ikke jeg (i dette landet hvertfall). Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kardus smaker tobakk, og ikke noe annet. Minner litt om Oliver Twist tyggetobakk Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Har du prøvd Ettan? Den er god. 7893879[/snapback] Sitter her med en boks Ettan nå, er slettes ikke verst, men jeg synes den henger litt dårlig sammen (mulig det bare er jeg som må innarbeide meg løssnus-teknikken igjen?) Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Noen som veit om et sted det går an og få kjøpt hawken?Eller er det helt utrydda i norge? 7891982[/snapback] Du får det på mixbutikken på senteret her i lillestrøm ihvertfall. 7893187[/snapback] Da må jeg snart til lillestrøm! :!: Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Nå begynner det å bli tomt for snus her, og jeg må dra ned på butikken for å kjøpe en ny. Noen som har forslag til noe nytt jeg kan prøve? Så langt har det gått mest i general løs som jeg synes er akkurat passe sterk. Takk for alle svar:) 7893814[/snapback] Mye bra snus, skruf å johnny er absolutt verdt å prøve. Men, det er snus som sparker ;> Ettan og gøteborgs rapè er også to bra snuser. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kjøpte General Løs for 40,- av en kamerat i dag! Helt full, uåpnet. Gud som jeg elsker meg selv Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Får vell prøve en boks kardus ved neste innkjøp. Har den en særegen smak, eller bare snus generelt? 7894011[/snapback] Jeg likte diplomat bedre jeg, samme type snus nesten. Bare litt mer sterk og litt mindre smak da Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Min lokale REMA og ICA har Hawksnus. I stedet for å reise langt, bør du sjekke alle butikkene i nærområdet ditt. Husk at utvalget på din butikk bestemmes fra Oslo, og at to Shell-stasjoner ikke alltid fører de samme merkene. Ikke at Hawk er noe å trakte etter, da. Folk sier den smaker tannkrem og lukter som rustløserspray. Sjekk 7-eleven. De har det meste av det meste. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Min lokale REMA og ICA har Hawksnus.I stedet for å reise langt, bør du sjekke alle butikkene i nærområdet ditt. Husk at utvalget på din butikk bestemmes fra Oslo, og at to Shell-stasjoner ikke alltid fører de samme merkene. Ikke at Hawk er noe å trakte etter, da. Folk sier den smaker tannkrem og lukter som rustløserspray. Sjekk 7-eleven. De har det meste av det meste. 7895902[/snapback] Hawken eller Hawk? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) er'ke det det samme? Googler... EDIT: Er ikke det samme som Hawk, nei. Denne har jeg ikke sett før. Endret 8. februar 2007 av Kerrigan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg