SideburnsKongen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hva er vel ikke bedre enn å legge inn en feit cowboy etter man har spist seg skikkelig god og mett? Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hva er vel ikke bedre enn å legge inn en feit cowboy etter man har spist seg skikkelig god og mett? 9025511[/snapback] å legge inn en feit cowboy før du begynner å spise, så bytte til en ny en når du er ferdig med å spise? =) Lenke til kommentar
The Pimms Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Cowboy xD Kaller porsjon for små/lomme/leppetroll Eller bare troll. Løs kaller jeg "en tjukking" for store, og "en liten og søt en" for små ;p Noen andre fete kallenavn på snus? Lenke til kommentar
acon Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hva er reglene for å ta med snus til utlandet, skal til Italia i sommer, og røyk er uaktuelt Kan jeg ta med si, 2-5 skruf uten at de kan ta meg for det? til Italia Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 De blir nok neppe å ta det fra deg. Er jo så mange som tar med seg snus til andre land så vil tro det går helt fint. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Du trenger ikke å gjøre det mest åpenbart mulig at du har med deg snus. Legg det innimellom litt klær i kofferten du sjekker inn elns. Lenke til kommentar
epyks Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Noen andre her som har smakt Gøteborgs Prima Fint? Kamerat av meg som kjøpte den med fra Sverige, minner veldig mye om Røda Lacket. Litt skuffende, hadde håpt at det var en ny smak som jeg ikke hadde vært borti før. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Kom akuratt hjem fra sverige, litt beskjedent innkjøp idag, en boks skruf stark (alltid med hjem fra sverige) Og en nick & johnny, som jeg ikke har prøvd enda.. :S Blir spennende å prøve den.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Har som Ols111, fått et par bokser med Gøtaborg Prima Fint fra Sverige. Den smaker, lukter og er like lett å bake som Røda. Hva er vitsen?! Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Til dere som ikke vet det. Porsjonssnus er ULOVLIG i danmark. Men det er ikke Løs. Men alikevel har jeg ikke sett en eneste boks i llandet. Spurte en danske jeg har spilt litt cs med, han sa at man måtte inn i storbyer, på store butikker osv for å finne snus. Noen tobakksvareforretninger hadde og. Har vert på 2 tobbakksforretninger, ingen snus. Bilka hadde heller ingen ting. Er det ingen som snuser i danmark? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg fant det i første butikken jeg gikk inn i. Gjemt under disken i den lille "kiosken" i butikken der dem solgte sprit lå det et par stokker general. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Porsjonssnus er ULOVLIG i danmark. 9033434[/snapback] Tviler på at politiet i Danmark kommer å legger deg i jern om de ser deg bla opp en bleie. Men det er nok ulovlig å distribuere porsjonssnus ja.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hvorfor det egentlig? Er sykt irriterende når man ikke finner snusboksen sin. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Danskene har vel funnet ut at det er porsjonsnus som gjør kidza avhengig. Ingen dum ide synes jeg, siden dette sannsynligvis stemmer. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hata montecristo! Smakte dritt og var ikkno spess sterk. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Fikk prøvd Nick and Johhny igår, (løs) syns den hadde ganske bra effekt.. Står det stark på alle de boksene btw? akuratt som skruf liksom.. Lenke til kommentar
Cyridan Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg har et lite spørsmål, jeg har akkurat begynnt med snus og lurer på om det er noen store farer med å snuse. Jeg har lest mye på nett, men tror ikke på alt jeg leser, men still... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Mye koster en boks i danmark? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 fikk 20 bokser av kjærsten min i går! 10 general løs og 10 porsjon søt og klønete som hun er så hadde hu klart og kjøpe mini porsjon da! men blir nok bort Lenke til kommentar
rublings Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Farer og farer. Du ødelegger munnen din, tannkjøttet ditt. Du får vel munnhulekreft fortere, men alt dette er jo minimale sjanser for. Men ødelegge munnen, det gjør du. Du vil nok merke at noe av det første som skjer er at "strengen" din, under overleppa, forsvinner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg