Melfacion Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Ettan > General > Skruf. Jeg er ikke så glad i smaken / konsistensen i Skruf. Ettan har jeg brukt mye de siste månedene, og er kjempefornøyd. General har det siste halvåret måtte vike for Ettan / Grovsnus med enkelte innslag av Røda Läcket når jeg vil ha litt variasjon. Har fått litt innsmuglet Götaborg Rapé nå, og er ganske fornøyd med den også. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Har fått litt innsmuglet Götaborg Rapé nå, og er ganske fornøyd med den også. 8991772[/snapback] Jeg får en rull om tre dager med Gøteborg Rapê ^___^ Lenke til kommentar
The Pimms Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 General er best av de tre synes jeg. Den er mye lettere å ta klype fra. Skruf renner mye fortere, men er sjefen hvis du skal bake snusen. Ettan lukter rart, og smaker litt teit også, men er veldig bra under leppa den også Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg hadde en Grovsnus pose i ganske lenge, og jeg har fått nikkosjokk en gang før, så jeg bestemte meg for å ta den ut da jeg begynte å føle litt kvalme. Så satt jeg meg ned igjen og så på TV. Etterhvert ble jeg kvalmere og kvalmere og til slutt skjønte jeg at jeg hadde fått sjokk igjen. Det var helt forferdelig. Jeg satt der og var sikker på at jeg skulle spy så jeg reiste meg og gikk bort til doen og la hodet over vasken. Jeg svettet som faen og det prikket i begge henda mine. Plutselig ble kvalmen borte og jeg var i himmelen. Jeg gikk og slang meg på sofaen. Det skalv fortsatt i henda mine men jeg svetta ikke, var ikke kvalm og alt var bare bra. Noen andre som har opplevd nikkosjokk sånn her? Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Uten at eg veit heilt korfor, sitter eg her og held på å slutte i september er det 2 år sidan eg kjøpte min første private boks. Det er ikkje kjekt. Det er litt over 2 veker sidan den siste boksen general blei tom, og sidan det har eg fått litt Snus og Røyk av folk. No er det rimelig nøyaktig 2 dager og 8 timar sidan eg sist fekk ein dose nikotin. Eg vil ha General no. Kaffi og snus Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det her er god terapi for meg. Endret 3. juli 2007 av lassaron-jon Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Hvilke butikker selger rapè løs i norge? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Rimi, Rema og Kiwi selger da det her jeg bor. Lenke til kommentar
asad Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg hadde en Grovsnus pose i ganske lenge, og jeg har fått nikkosjokk en gang før, så jeg bestemte meg for å ta den ut da jeg begynte å føle litt kvalme. Så satt jeg meg ned igjen og så på TV. Etterhvert ble jeg kvalmere og kvalmere og til slutt skjønte jeg at jeg hadde fått sjokk igjen. Det var helt forferdelig. Jeg satt der og var sikker på at jeg skulle spy så jeg reiste meg og gikk bort til doen og la hodet over vasken. Jeg svettet som faen og det prikket i begge henda mine. Plutselig ble kvalmen borte og jeg var i himmelen. Jeg gikk og slang meg på sofaen. Det skalv fortsatt i henda mine men jeg svetta ikke, var ikke kvalm og alt var bare bra. Noen andre som har opplevd nikkosjokk sånn her? 8993650[/snapback] Får noe liknende av og til, men det prikker ikke i henda. Jeg har aldri kastet opp, bare blitt kvalm. Går som regel over etter 10 min eller noe, ganske jævlig. Skjer kun på kvelden.. Lenke til kommentar
The Pimms Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 De har Götaborgs Rapè på Deli deLuca i Oslo og Statoil Vestskogen (Nøtterøy). Eneste stedene jeg har sett det. Den er ikke vanlig, akkurat. Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Kommer litt an på forespørselen etter snus der du bor også tror jeg Lenke til kommentar
rublings Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Kjøpte meg en LS i går, porsjon, for første gang etter 2mnd med "renslighet".. Den funker ikke Tok 2 oppi og fikk såvidt effekt. Mens jeg tok meg en røyk, hadde jeg 1 oppi, og da funket det greit. Men har en følelse på at det hovedsaklig var røyken sin fortjeneste. Jeg skal kjøpe ny snus i morgen, noen forslag? Det blir ikke LS eller RL da de er altfor svake. Skuf brukte jeg en del før, helt grei snus, grei effekt. Mitt egentlige spørsmål er, hvis jeg ikke skal kjøpe den samme gamle skruf'en, så må jeg ha noe som er like sterkt eller sterkere. Skal jeg gå for Nick and Jonny? Er denne sterkere eller like sterk som skruf? Hva skal jeg gå for? Må være porsjon, da jeg ikke gidder å bake.. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Nick and Johnny har 40% mer nikotin en resten av snus merkene:) (untatt skruf sterk??) Endret 3. juli 2007 av *@lex* Lenke til kommentar
Snus-Brus Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 jeg har begynt og kjøpe nick and johnny fast her i norge. det er den sterkest snusen og den er mye bedre en skruf. men vis noen selger skruf sterk kjøper jeg altid 2-3 bokser. den er digg:D Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Har snuset endel i det siste som har ført til at jeg har fått sår i tannkjøttet rett over fortennene. Det svir som et helvette hver gang jeg stapper oppi en snus, men det går over etter 10 minutter. Hva burde jeg gjøre? Kutte ut snusinga et par dager slik at såret får grodd? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Enten det eller putte snusen på siden av leppa, skruf og nick and johney smaker dritt. Grovsnus, general, whiskey og ettan er så mye bedre ^^. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Har snuset endel i det siste som har ført til at jeg har fått sår i tannkjøttet rett over fortennene. Det svir som et helvette hver gang jeg stapper oppi en snus, men det går over etter 10 minutter. Hva burde jeg gjøre? Kutte ut snusinga et par dager slik at såret får grodd? 8998631[/snapback] Det har skjedd med meg ett par ganger også.! Husker ikke helt hva jeg gjorde, men jeg trur jeg ikke snusa så veldig mye, også snussa jeg på siden... Er helt forjævelig det der Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Selges denne snusen i Norge? Eller er det bare mulig å få tak i den i Sverige? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Selges denne snusen i Norge? Eller er det bare mulig å få tak i den i Sverige? 9003346[/snapback] Trodde ikke den var og få taki i Norge nei. Men i sverige ja Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Selges denne snusen i Norge? Eller er det bare mulig å få tak i den i Sverige? 9003346[/snapback] Trodde ikke den var og få taki i Norge nei. Men i sverige ja 9003361[/snapback] Æsj Får nesten bestille den da. Hvilken nettbutikk anbefales? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Må vel bli her det da: http://www.buysnus.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg