potetgullmannen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 mente jo at det ikke hadde noen effekt Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Forskjell på nikotinsjokk og effekt da, at du ikke får effekt av general tviler jeg egentlig på. Nikotinsjokk er ikke behagelig, første gang jeg snuset hadde jeg i en general potion i leppa 3 kvarter eller noe sånt. Og hvis jeg ikke tar helt feil inneholder snus litt oppkastmiddel, og jeg klare jo selvfølgelig å svelge en god del snus. Da fikk jeg ordntlig nikosjokk. Hodepine til moss å alt jeg orket var å sove. Nå både snuser jeg å røyker fast og har ikke hatt nikosjokk på et år ca, men jeg får fortsatt effekt av general, og jeg kan ikke si at det er sååå stor forskjell på skruf og nick iforholdt til general. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Eneste effekten jeg får av snusen er at jeg blir roligere. Brukte blandt annet snus for å heve konsentrasjonen på skytebanen da jeg var i kongens klær, siden det er viktig å være rolig da. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg baker som regel på lokket. Den flate enden passer perfekt oppe i tannkjøttet, og med et "skrog" oppe i leppa. Den sitter godt, og renner ikke. Jeg liker heller ikke at prisen er for hard, for da kjennes det ut som at den gnager seg inn i tannkjøttet. Selvlært teknikk som jeg har brukt i 3 år. Om jeg ikke har tid til å begynne å fikle med lokk og boks, baker jeg i håndflata. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Nikotinsjokk fikk jeg faktisk her forleden. Noen kamerater elget meg opp til å ta en hel boks med General under leppa på en gang, for så å ha alt der i et kvarter. En ikke så altfor behagelig opplevelse, minte meg på første gangen jeg snusa. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 kansje vi har en litt annen definisjon her på nikkosjokk da jeg snakker om den ultrabehagelige følelsen du kan få av snus av og til den hvor du bare må sette deg tilbake og lukke øynene ett par strakser Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Det vil jeg kalle effekt, jeg. Nikotinsjokk er når du blir dårlig, altså får mer nikotin i kroppen enn den tåler. Du blir kvalm, svimmel, kaldsvetter og slapp. Endret 29. juni 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 hehe ok, aldri fått den følelsen. selv ikke første gangen jeg snuste general bak ^^ tok meg en scruf nå og fikk efffekt max fornløyd Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Også må dere tenke på momsen også da..Den kommer vell på en 50 lapp eller noe. Jeg bestilte fra Buysnus for to uker siden eller noe. 2 ruller kom på 500,- (ink. porto) Vivalamorten 8965843[/snapback] 25,- for ein boks? Men du, korleis er det pakka inn? Er det lite lurt å bestille det heim der mamma og pappa bur? 8966327[/snapback] Husker ikke helt. Det var sånn vanelig gult-embalasje rundt de to.. Også lå dem tett inntil hverandre Det var pappa som tipsa meg om den siden da såå. jeg veit ikke helt jeg ^^ Endret 29. juni 2007 av Vivalamorten Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 tenkte på inpakninga/etikett på pakken Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 -"vanelig gult-embalasje" Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) pappen din som tipsa deg om snus, og du er 15 år? hva slags foreldre er det da? hehe Endret 29. juni 2007 av Andal Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) blir man avhengi av snus? hvis jeg begynner og snuse også slutter om 2 år er det vanskelig? og åssen er det og ikke snuse når man er på ferie osv.. i toppen 3 uker. er en kamerat av meg som lurer på det. Endret 29. juni 2007 av stisse2k Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 blir man avhengi av snus? hvis jeg begynner og snuse også slutter om 2 år er det vanskelig? og åssen er det og ikke snuse når man er på ferie osv.. i toppen 3 uker. er en kamerat av meg som lurer på det. 8972862[/snapback] Haha bortforklare at det er en kamerat som lurer Neida.. Blir vel på en måte litt avhengi og 3 uker tjaa kanskje klarer det nok ska du se eller gjor det i smug Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 blir man avhengi av snus? hvis jeg begynner og snuse også slutter om 2 år er det vanskelig? og åssen er det og ikke snuse når man er på ferie osv.. i toppen 3 uker. er en kamerat av meg som lurer på det. 8972862[/snapback] Haha bortforklare at det er en kamerat som lurer Neida.. Blir vel på en måte litt avhengi og 3 uker tjaa kanskje klarer det nok ska du se eller gjor det i smug 8973055[/snapback] ok. takk får raskt svar. Lenke til kommentar
deepstar Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 blir man avhengi av snus? hvis jeg begynner og snuse også slutter om 2 år er det vanskelig? og åssen er det og ikke snuse når man er på ferie osv.. i toppen 3 uker. er en kamerat av meg som lurer på det. 8972862[/snapback] Haha bortforklare at det er en kamerat som lurer Neida.. Blir vel på en måte litt avhengi og 3 uker tjaa kanskje klarer det nok ska du se eller gjor det i smug 8973055[/snapback] ok. takk får raskt svar. 8973076[/snapback] Avhengig blir du etter et par uker, da har du brukt opp 2 bokser. Å reise bort i 3 uker da uten snus blir ikke lett. Har du derimot en vilje av stål så kan det fungere. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Avhengig blir du etter et par uker, da har du brukt opp 2 bokser. Å reise bort i 3 uker da uten snus blir ikke lett. Har du derimot en vilje av stål så kan det fungere. 8975131[/snapback] Jaha? Blir du avhengig etter to bokser er du det svakeste mennesket jeg har vært borti. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Avhengig etter to uker? Jeg har snust snart to år nå, og jeg har enkelte ganger ikke store problemer med å gå en dag uten snus. Jeg er enig med smilefjes, blir du avhengig etter to bokser er du svak. Utrolig svak. Endret 30. juni 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Ikke svak, men godtroende. Finnes vel ikke noe fasit for når kroppen lblir avhengig av nikotin, men mye av avhengigheten sitter oppe i hodet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg