Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Foresten...jeg snuser ikke, men har store problemer med blackouts når jeg reiser meg e.l. Tror noen at snus ville hjulpet på problemet?

8956225[/snapback]

Hva i hælvette?

8959927[/snapback]

Når du kjenner blackouten komme, så kjører du på med skruf!

Det hjelper alltid :wee:

8961176[/snapback]

:whistle:

 

Trodde det bare var jeg som fikk rare anfall når jeg reiste meg :p

 

snusen hjelper alltid meg ihvertfall:p

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle egentlg snus hjelpe mot det?

 

Edit:

 

Noen som har bestilt snus fra Buysnus.com? Hvor lang tid tok det før du fikk snusen?

8962297[/snapback]

 

Jeg har bestilt snus fra Buysnus.com. Og det tok i underkant av en uke før jeg fikk den i postkassen;)

Lenke til kommentar
Jeg begynner alltid i midten. Så jobber jeg meg helt ned til bunn på boksen, så tar jeg sidene til slutt.

8967023[/snapback]

 

er den jeg pleier og kjøre og!

 

så ett nytt litt anderledes spørsmål, når dere baker, klemmer dere den litt sammen i boksen? eller slipper dere den løst i hånda og baker derfra? hva slags form liker dere best på snusen? tønne? pyramide? brød? baker med tunga mens dere har den i munnen?

 

tønne:

1010.gif

 

eneste jeg fant bilde av men dere kan vel forestille dere :p

 

har noen noen gode baketips? ikke lenge siden jeg starta med baking (3 mnd eller noe) mer tidkrevende men igjen varer snusen mye lengere, og man kan velge størrelse selv. billigere blir det og

 

så nå. post deres beste baketips! :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg presser sammen en passelig klump i boksen, så slipper jeg masse løs snus overalt. Og så tar jeg den i hånden, pakker den sammen så den blir litt rund og avlang. Så tar jeg dem mellom fingertuppene og former en tønne. Vanskelig å forklare eksakt hva jeg gjør, da det går så og si automatisk. Men håper du skjønner hva jeg mente, selvom det er grovt forklart.

Lenke til kommentar

Skjønte det godt, er ikke heeelt snusnoob ^^ har fortsatt litt igjen på og perfeksjonere bakestilen min. blitt mange brød til nå (sånne som er "ferdigbakt i honda" slik at jeg baker den litt avlang som ett "brød" før jeg rett og slett bare presser den opp og lar den forme seg. liker bedre snus som holder formen sin selv, føler jeg får effekt da :S.

 

hva er yndlingsnusen deres? noen som fortsatt for skikkelig nikkokick av snus? hender jeg får det av scruf men general blir litt som og drikke vann etter en uke med cola..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...