............... Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Foresten...jeg snuser ikke, men har store problemer med blackouts når jeg reiser meg e.l. Tror noen at snus ville hjulpet på problemet? 8956225[/snapback] Hva i hælvette? 8959927[/snapback] Når du kjenner blackouten komme, så kjører du på med skruf! Det hjelper alltid Endret 28. juni 2007 av karlsn Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Foresten...jeg snuser ikke, men har store problemer med blackouts når jeg reiser meg e.l. Tror noen at snus ville hjulpet på problemet? 8956225[/snapback] Hva i hælvette? 8959927[/snapback] Når du kjenner blackouten komme, så kjører du på med skruf! Det hjelper alltid 8961176[/snapback] Trodde det bare var jeg som fikk rare anfall når jeg reiste meg snusen hjelper alltid meg ihvertfall:p Lenke til kommentar
............... Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Trodde det bare var jeg som fikk rare anfall når jeg reiste meg snusen hjelper alltid meg ihvertfall:p 8961716[/snapback] Så du ville anbefalt snus til å stoppe blackouts? Lenke til kommentar
The Pimms Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Hvorfor skulle egentlg snus hjelpe mot det? Edit: Noen som har bestilt snus fra Buysnus.com? Hvor lang tid tok det før du fikk snusen? Endret 28. juni 2007 av gaudaher Lenke til kommentar
freesh Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hvorfor skulle egentlg snus hjelpe mot det? Edit: Noen som har bestilt snus fra Buysnus.com? Hvor lang tid tok det før du fikk snusen? 8962297[/snapback] Jeg har bestilt snus fra Buysnus.com. Og det tok i underkant av en uke før jeg fikk den i postkassen;) Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Måtte du betale toll eller andre avgifter? Lenke til kommentar
The Pimms Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Oo det er jo ganske fort Swedish-snus.com tar rundt 20 dager så jeg xP Fant ut av om jeg kjøper billigsnus (Knox eller Kronan) så sparer jeg ganske mye på å kjøpe to tårn, selv etter toll (60 øre per gram snus). Bare å vente på neste lønning, det Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Også må dere tenke på momsen også da.. Den kommer vell på en 50 lapp eller noe. Jeg bestilte fra Buysnus for to uker siden eller noe. 2 ruller kom på 500,- (ink. porto) Vivalamorten Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Uten toll?:O 8965946[/snapback] Fikk aldri noe problem med det Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Foresten...jeg snuser ikke, men har store problemer med blackouts når jeg reiser meg e.l. Tror noen at snus ville hjulpet på problemet? 8956225[/snapback] Jernmangel Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Også må dere tenke på momsen også da..Den kommer vell på en 50 lapp eller noe. Jeg bestilte fra Buysnus for to uker siden eller noe. 2 ruller kom på 500,- (ink. porto) Vivalamorten 8965843[/snapback] 25,- for ein boks? Men du, korleis er det pakka inn? Er det lite lurt å bestille det heim der mamma og pappa bur? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Spørs jo om du vil at de skal vite det eller ikke, hvis du får lov til å snuse er det jo ikke noe problem. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 hmmm.. hvor starter dere når dere skal bake fra en helt fersk boks? midt på eller kanten? nyskjerrig bare ^^ Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 hmmm.. hvor starter dere når dere skal bake fra en helt fersk boks? midt på eller kanten?nyskjerrig bare ^^ 8966822[/snapback] hehe, er litt nysgjerrig på det selv! Men jeg pleier og begynne i kanten, det er alltid litt rart og begynne på en helt ny boks! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Jeg begynner alltid i midten. Så jobber jeg meg helt ned til bunn på boksen, så tar jeg sidene til slutt. Endret 29. juni 2007 av 3raz3r Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg begynner alltid i midten. Så jobber jeg meg helt ned til bunn på boksen, så tar jeg sidene til slutt. 8967023[/snapback] er den jeg pleier og kjøre og! så ett nytt litt anderledes spørsmål, når dere baker, klemmer dere den litt sammen i boksen? eller slipper dere den løst i hånda og baker derfra? hva slags form liker dere best på snusen? tønne? pyramide? brød? baker med tunga mens dere har den i munnen? tønne: eneste jeg fant bilde av men dere kan vel forestille dere har noen noen gode baketips? ikke lenge siden jeg starta med baking (3 mnd eller noe) mer tidkrevende men igjen varer snusen mye lengere, og man kan velge størrelse selv. billigere blir det og så nå. post deres beste baketips! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg presser sammen en passelig klump i boksen, så slipper jeg masse løs snus overalt. Og så tar jeg den i hånden, pakker den sammen så den blir litt rund og avlang. Så tar jeg dem mellom fingertuppene og former en tønne. Vanskelig å forklare eksakt hva jeg gjør, da det går så og si automatisk. Men håper du skjønner hva jeg mente, selvom det er grovt forklart. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Skjønte det godt, er ikke heeelt snusnoob ^^ har fortsatt litt igjen på og perfeksjonere bakestilen min. blitt mange brød til nå (sånne som er "ferdigbakt i honda" slik at jeg baker den litt avlang som ett "brød" før jeg rett og slett bare presser den opp og lar den forme seg. liker bedre snus som holder formen sin selv, føler jeg får effekt da :S. hva er yndlingsnusen deres? noen som fortsatt for skikkelig nikkokick av snus? hender jeg får det av scruf men general blir litt som og drikke vann etter en uke med cola.. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Da må du synes General er godt! En uke med kun Cola, da hadde du blitt lei. Endret 29. juni 2007 av Intern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg