Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ohh digg. lurte litt på om snusen hadde gjort noe dritt med kroppen min så langt :p snust aktivt i 3 år og har nylig vært på sesjon og tannlege, hadde veldig bra blodtrykk og tannlegen skrøyt av at jeg hadde vært flink til og pusse. thats it ^^ så nå snuser jeg med god samvittighet hehe

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Selv om blodtrykket og tennene dine er på plass, betyr det ikke at du ikke har brutt ned kroppen din :)

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Selv om blodtrykket og tennene dine er på plass, betyr det ikke at du ikke har brutt ned kroppen din :)

8953125[/snapback]

Du som er i militæret er vel i mye fysisk aktivitet, hvis jeg husker korrekt har du vel også sluttet med snus?

Merket du stor forskjell innen kondisjon? Jeg skal selv inn i militæret i januar, og da er det greit å få litt bedre kondis.

Lenke til kommentar
Lurer jeg og på. Snus kan jo føre til dårligere kondisjon, men om man trener, tror jeg ikke det spiller noen rolle.

8954424[/snapback]

Faktisk ikke. Trener du ikke, går den til helvete uansett. Så lenge du venter en stund mellom snus og trening skal det ikke ha noenting å si. Har lest det på en medisink-noe side før, husker ikke navn :/

Lenke til kommentar
Lurer jeg og på. Snus kan jo føre til dårligere kondisjon, men om man trener, tror jeg ikke det spiller noen rolle.

8954424[/snapback]

Faktisk ikke. Trener du ikke, går den til helvete uansett. Så lenge du venter en stund mellom snus og trening skal det ikke ha noenting å si. Har lest det på en medisink-noe side før, husker ikke navn :/

8956348[/snapback]

Kondisjonen er jo på bånn uansett. Så et tips er: dropp treningen og snus i stedet, merker vel ingen forskjell?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...