Supremacy Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Virker som det er du som tror det er konkurranse da:P En pris hvert 25. minutt. virker som du prøver å bli ferdig fortest mulig.. Kan hvertfall ha den i 40-45 minutter 7885151[/snapback] Ikke om det er Nick eller Prince Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Nick er da ikke så ille.. Men om vi snakker portion, bør man klare langt over 25 minutter uansett syns jeg. Ikke for at det er noen konkurranse, men om man har den inne i 25 minutter, for så å ta i en ny med en gang så er det sløsing lang vei etter min mening! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ikke om det er Nick eller Prince 7885228[/snapback] Om det er Prince kan man bare kaste den med en gang. Eller selge til en fjortiss! Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Prøvde meg på Prince igår, aldri igjen, 0 effekt, renner som om det skulle vært 90% vann. Skal komme med en anmeldelse når DOTA blir for kjedelig Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Det blir aldri kjedelig Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Spiller du DOTA? Dota Leauge? Send meg en PM da Hvorfor skriver ikke de forskjellige merkene hvor mye nikotin det er i de forskjellige? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Spiller ikke mye, bare på LAN osv, så er ikke spess skilled Men nok OT. Idag tjente jeg 100 spenn på å kjøpe snus til noen shitkids som sto utenfor butikken og tigga. Tipper de var 14-15 år. 100 lappen gikk seff til snus og salat Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 100 lappen gikk seff til snus og salat 7885741[/snapback] Kan ikke akkurat si at jeg forutså at den ville gå til salat Nå skal jeg prøve mitt nylagde kjøleskap. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Fersk salat fra salatbaren de ofte har i dagligvarebutikker er dritgodt. Man velger selv hva man vil ha i, akkurat som med smågodt Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Fersk salat fra salatbaren de ofte har i dagligvarebutikker er dritgodt. Man velger selv hva man vil ha i, akkurat som med smågodt 7885805[/snapback] OT: ja! Det har jeg sett på Kiwi. Drit-dyrt da men. Ser fristende ut da Ser ut til at kjøleskapet virker... (så langt) Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Fersk salat fra salatbaren de ofte har i dagligvarebutikker er dritgodt. Man velger selv hva man vil ha i, akkurat som med smågodt 7885805[/snapback] "man velger selv hva man vil ha i" gjelder det også fra smågodt hylla, eller bare det som står i salat disken? salat med sjokoladebiter og lakrisremser hørtes godt ut.. :!: Lenke til kommentar
sekt Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Nå skal jeg prøve mitt nylagde kjøleskap. 7885754[/snapback] Snus-kjøleskap i hope? Hva mener du med å ha lagd et kjøleskap btw? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Europris har hatt noen kjøleskap medf glassdør. Det var egentlig for å kjøle ned vin, men likevel... Tar du ut de hyllene som er spesiallaget for glassflasker, så har du noe som minner om et snusskap. Eller du kan legge General-tårnene som om de var flasker :-) Båt- og campingbutikker har også disse miniatyrkjøleskapene, dog uten glassdør. Og de drives av 12 volt, så du må kjøpe en transformator. Endret 6. februar 2007 av Kerrigan Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Shit. Pappa lukta snusen min! "hmm, lukter det snus her?". Klarte heldigvis å forklare at jeg bare kjøper en boks en gang i blant. Chill når jeg gamer Så da ble han ikke så sur! Heldigvis. Skal jo slutte nå snart uansett, så hadde jo ikke vært veldig farlig om han hadde funnet det ut egentlig. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg fatter ikke at det går an å sløse sånn med snusen. Mine preller barer ca. 3 timer. Spytter jeg den ut før det, tar jeg ikke ny. Lenke til kommentar
Guff Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg fatter ikke at det går an å sløse sånn med snusen. Mine preller barer ca. 3 timer. Spytter jeg den ut før det, tar jeg ikke ny. 7886894[/snapback] Hvilket merke bruker du? Det MÅ jeg prøve.. En pris med Johnny varer _maks_ 45 min her i huset Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Driver og prøver ut Ettan litt nå, var egentlig på jakt etter Gøteborgs Voldtekt løs, men de hadde stort sett bare porsjon i alle butikkene jeg var innom, men Ettan er jo helt ålreit det. Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Synes skruf porsjon er veldig grei snus, var egenklig den som fikk meg til å begynne. Brukte litt general løs før i tiden, men når jeg prøvde skruf så begynte jeg fast å snuse et par ganger om dagen. Skruf varer ca 2 timer + Før den kan begynne å renne =p Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Begynn med bakesnus, så renner det ikke idet hele tatt Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Skruf varer ca 2 timer + Før den kan begynne å renne =p 7888167[/snapback] Når jeg snuser pose, uansett hva, så renner den etter 20-30 min. Når det har tatt lenger tid enn det så er den ferdig med å renne. Er det ingen andre som har det sånn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg