Exiztzor Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Forresten , finnes det en video der ute som viser hvordan de lager snus?Tenker da særlig på porsjonsnus... 8821014[/snapback] jeg har iallefall ikke sett noen sånn video åssen dem lager snus. men det finnes sikkert Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Forresten , finnes det en video der ute som viser hvordan de lager snus?Tenker da særlig på porsjonsnus... 8821014[/snapback] jeg har iallefall ikke sett noen sånn video åssen dem lager snus. men det finnes sikkert 8821227[/snapback] hadde vært morro å se det, håper noen finner en link! Kjøpte meg Nick og Johnny igjen, endelig kan jeg snuse uten å bli dårlig av den. Tror jeg hadde en dårlig uke mye stress og lite søvn... Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Er det noe liv på tråden i natt da? Sitter her med en baker under leppa (2,5cm lang og 2cm i diameter) Hva syns folk om Tidemans Blå? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Aldri smakt.. Men det er liv, selvom jeg er litt påvirket Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Er det noe liv på tråden i natt da?Sitter her med en baker under leppa (2,5cm lang og 2cm i diameter) Hva syns folk om Tidemans Blå? 8822998[/snapback] HEr er det liv veit du.. Syns ikke Tidemans blå var no god jeg egentlig.. Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 ok, har egentlig ikke prøvd så veldig mange forskjellige snuser, men liker jo best skruf og rl da! Er det det går i egentlig! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Bakte meg akkurat en johnny. Blir temmelig små siden de er så jævlig futt i. Mye nikotin er det i Røda lacket egentlig? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 rl syns jeg har for lite efekt, litt for blaut også, men skruf er fin, stark er det litt effekt i faktisk.. Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 rl syns jeg har for lite efekt, litt for blaut også, men skruf er fin, stark er det litt effekt i faktisk.. 8823287[/snapback] Akkurat det der er jeg også enig i, altfor lite futt i rl'en! Skrufen derimot er elsk! <3 Skal til sverige neste helg og da blir det en del bokser med skruf stark tenker jeg Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Nick and johnny har litt for mye effekt på meg til tider Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Bakte meg akkurat en johnny. Blir temmelig små siden de er så jævlig futt i. Mye nikotin er det i Røda lacket egentlig? 8823286[/snapback] det er like mye nikotin i RL som i general altså 8mg/g Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 ikke en video på hvordan de lager snus, men en morsom Lenke til kommentar
rublings Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Helt enig i det frolk sier om rl her.. Var ikke en stor-snuser, men det endte opp med at jeg satt med 2 oppi, for å få effekt.. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 ja rl har for lite effekt . husker at da N&J kom ut i norge så kjøpte jeg meg en boks med porion og tenkte æh putter oppi to poser med en gang. kjente det ganske godt. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hva er det folket snuser mest, portion eller løs? Sjøl snuser jeg løs, også en "cowboy" (Legge den rett oppi uten å bake) syns faktisk det git bedre effekt enn når man baker, også må man jo klemme den skikkelig ut etterpå. Portion er det jo bare å legge rett oppi. Er jo lettere, men syns løs er bedre. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 selv snuser jeg mest løs . baker den litt så putter den oppi Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Noen andre som nesten har mista litt lysten på snus nå når det er så varmt? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Noen andre som nesten har mista litt lysten på snus nå når det er så varmt? 8824264[/snapback] merker at je snuser mindre nå som det er varmt så har nok mista litt av lysten på snus nå i varmen Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 ja.. får også mer lyst på røyk, selv om jeg ikke røyker i det hele tatt=/ men, er mest sugen på øl! Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 ja.. får også mer lyst på røyk, selv om jeg ikke røyker i det hele tatt=/ men, er mest sugen på øl! 8824353[/snapback] samme her får mer lyst på en røyk enn en prell. fordi jeg synes røyk lukter godt om sommern . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg