hfthomas Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 my hero<3 8817064[/snapback] hehe Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Noen fler enn meg som synes at konsistensen på general har forandret seg? 8814252[/snapback] Når de nye boksene først kom var jo generalen nesten vatn Jeg slutta helt og snuse general pågrunn av det, Men nå har jeg begynt med general igjen for alle boksene jeg har vært borti nå har vært like fine som før Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Plasserer den litt på siden i overleppa, der det er godt med plass. Tørker alltid godt før jeg stapper den oppi, og jeg pleier alltid rulle den litt sammen før jeg hiver innpå. Har hørt det skal hjelpe. EDIT: Tror ikke jeg har vært uheldig siden det er fjerde snusen det skjer med. Makan til sløs. EDIT2: Kan hende jeg bare produserer godt med vann i kjeften akkurat nå, får prøve igjen senere. 8817116[/snapback] Skruf portion renner mye mindre enn general sin + den smaker ti ganger bedre. Må være noe gærent med den snusboksen du har fått, evt legg den på midten? Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Snus er hellig,vurderer en Skruf nå..hmm.. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Snus er hellig,vurderer en Skruf nå..hmm.. 8819526[/snapback] Ikke for å pirke deg ihjel, men er det ikke slike innlegg man prøver å unngå her? Lurte forresten på om det er mulig å lage din egen snus? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Er nok fult mulig, men hvis du vil lage god snus så må du nok ha det rette utstyret. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 å lage egen snus blir nok kjempe dyrt. det dyreste er nok og kjøpe alt utstyret man trenger Lenke til kommentar
Guff Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hver gang jeg/noen ruller seg en sigg, og det blir litt tobakk til overs (sånne strimler..) er det noen som tar de og stapper de opp under leppa og sier "dette gir skikkelig niko-kick".. dette er bare bullshit ikke sant? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Vet ikke om det vil fungrer, men hvs du vil ha "niko-kick" så kan du røyke en sigarett, ta av det brune filteret og putt sneipen under leppa. Lenke til kommentar
Guff Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Vet ikke om det vil fungrer, men hvs du vil ha "niko-kick" så kan du røyke en sigarett, ta av det brune filteret og putt sneipen under leppa. 8820012[/snapback] Ja, du tar den gul/oransje delen under leppa ja? Har jeg hørt skal gi skikkelig kick ja.. men det er ikke litt skummelt med tanke på å få altfor mye nikotin i blodet da? Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Når dere sier; "Skuf" . Sier dere SkufF eller Skruf Akkurat som dere legger litt ekstra på f'en i skurf'en Altså, Skruf eller Skruff Har alltid lurt på hva som er rett... Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg, og alle mine venner, sier Skruff. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Sier skruff.. Det gjør vel alle kameratene mine også.. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 De aller, aller fleste sier vel "skruff", ja ... Blir unaturlig å si skrùf. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jess, det var det jeg trudde. Viss en av folka i gjengen begynner å kalle en ting, så blir det nokk vanelig for dem andre også.. Men, den heter vell egentlig Skuf. Ikke skruff Lenke til kommentar
rublings Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hvorfor leser jeg i snustråden når jeg har vært snusfri i 1uke Det HJELPER ikke.. Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 De aller, aller fleste sier vel "skruff", ja ... Blir unaturlig å si skrùf. 8820311[/snapback] Sier skruff jeg og. I begynnelsen da det var nytt sa de fleste "Skurf" husker jeg :!: Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 i vennegjengen min sier vi skruf Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Forresten , finnes det en video der ute som viser hvordan de lager snus?Tenker da særlig på porsjonsnus... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg