Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bøtere og løsere ja. Ofte detter det ned små kuler og korn. Uansett hvor fin og fast jeg baker den.

Jeg har ikke vært borti det noen gang og det har heller ingen av mine venner.
sikkert for å være lettere å bake!

General har alltid vært ltt å bake, men jeg vil tro det er fordi den ble fort tørr før etter min erfaring.
Lenke til kommentar
sikkert for å være lettere å bake!

General har alltid vært ltt å bake, men jeg vil tro det er fordi den ble fort tørr før etter min erfaring.

8814289[/snapback]

Ja, jeg hadde bare min egen teori egentlig.

Synes den blir fort tørr nå og, men kanskje ikke så fort:P

tenke litt...

Lenke til kommentar

Uff, siste prellen fra boksen nå.. :( Får vel ta meg en tur til sverige i morra eller noe, kanskje je ske kjøpe inn litt div, er så kjedelig med et merke i lengden, blir vel wiskey, skruf stark ( er bare et must når je er i sverige) grovsnus kanskje, ettan og gjøteborg rape. Syns de er ganske greie alle sammen, sist gang da, har bare blitt skruf stark og general de siste dagene, også får jeg vel prøve ut nick and johnny også..

Lenke til kommentar

blir vel en svenske tur her også og kjøpe inn litt forskjellig snus. blir vel litt kronan , skruf stärk , general og grovsnus tenker jeg det er de 4 jeg snuser til vanlig men i det siste har det gårr mest kronan (har hatt litt lite penger i det siste)

Lenke til kommentar
sjekk om de  har kardus også da? :p

8815607[/snapback]

Ske jeg gjøre, men kjøper den nok ikke.. :p

edit: akakulings: uff, kronan er ikke no god syns jeg.. synd på deg.. :p

8816092[/snapback]

kronan er da iallefall ikke så blaut som generalen og må trå til kronan da jeg har lite penger . så får se hvor mye penger som er på konto imorgen. er det lite blir det vel 2 limper (ruller) med kronan

Lenke til kommentar
blir vel en svenske tur her også og kjøpe inn litt forskjellig snus. blir vel litt kronan , skruf stärk , general og grovsnus tenker jeg  det er de 4 jeg snuser til vanlig men i det siste har det gårr mest kronan (har hatt litt lite penger i det siste)

8815669[/snapback]

Det er sant, mye prisforskjell er det på en rull kronan og feks en rull general da?

Lenke til kommentar
blir vel en svenske tur her også og kjøpe inn litt forskjellig snus. blir vel litt kronan , skruf stärk , general og grovsnus tenker jeg  det er de 4 jeg snuser til vanlig men i det siste har det gårr mest kronan (har hatt litt lite penger i det siste)

8815669[/snapback]

Det er sant, mye prisforskjell er det på en rull kronan og feks en rull general da?

8816212[/snapback]

sist gav jeg 220 for kronan og 310 for general altså 90 kr forskjell per rull. men det spørs hvor man kjøper egentlig koster vel kronan 269 eller noe

Lenke til kommentar

Jeg syntes selv Röda Lacket løs er den beste snusen. Snusen smaker veldig godt, renner ikke og trenger nesten ikke balles/pakkes/bakes, vet ikke hvordan ord som brukes mest. Det jeg lurer på er hvorfor de som oftest bare er bokser med portions snus som er av plast? det er irriterende med papp i snusen syntes jeg :thumbdown:

post-100850-1181340131_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Tenkte jeg sku slutte med snus, blir jo litt penger av det. Men jeg så denna filmen her og etter det tenkte jeg at det er bedre å bruke no kroner tilfelle ulykka er ute. Synd å dø i skogen og tenke på at du glemte snusboksen:D:D

Lenke til kommentar

Fanden. Noen som har tips til hvordan jeg forhindrer renning? Har snus general portion i 3 uker, og etter den første uka kunne jeg sitte med snusen oppi i sikkert en time uten noe problem, men i dag gikk jeg til innkjøp av en skruf portion som visstnok skulle renne mindre, men den kan jeg ikke ha i 5 min engang før det renner som en foss. :(

Lenke til kommentar
Fanden. Noen som har tips til hvordan jeg forhindrer renning? Har snus general portion i 3 uker, og etter den første uka kunne jeg sitte med snusen oppi i sikkert en time uten noe problem, men i dag gikk jeg til innkjøp av en skruf portion som visstnok skulle renne mindre, men den kan jeg ikke ha i 5 min engang før det renner som en foss. :(

8817072[/snapback]

Har du bare prøvd en? Hvor plasserte du snusen i munnen? Prøvd midt på fremme?

Anyways, kan hende at du bare var "uheldig". En sjelden gang hender det at jeg legger snusen littt merklig, noe so fører til at den renner etter 20 sekunder. Da er det ut med prisen, og prøve å tørke seg litt i munnen.

Lenke til kommentar

Plasserer den litt på siden i overleppa, der det er godt med plass. Tørker alltid godt før jeg stapper den oppi, og jeg pleier alltid rulle den litt sammen før jeg hiver innpå. Har hørt det skal hjelpe.

EDIT: Tror ikke jeg har vært uheldig siden det er fjerde snusen det skjer med. Makan til sløs. :(

EDIT2: Kan hende jeg bare produserer godt med vann i kjeften akkurat nå, får prøve igjen senere.

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Plasserer den litt på siden i overleppa, der det er godt med plass. Tørker alltid godt før jeg stapper den oppi, og jeg pleier alltid rulle den litt sammen før jeg hiver innpå. Har hørt det skal hjelpe.

EDIT: Tror ikke jeg har vært uheldig siden det er fjerde snusen det skjer med. Makan til sløs. :(

EDIT2: Kan hende jeg bare produserer godt med vann i kjeften akkurat nå, får prøve igjen senere.

8817116[/snapback]

Syns også Skruff begynte å renne fort. Gikk over nå i sted.

Catch Lakris testa jeg i dag. Likte smaken men beynte å renne fort den og. Onyx, Olde Viking og Catch Eucalyptus renner heller ikke noe særlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...