Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Nick and johnny

2. General

3. Røda lacket

Løs selvfølgelig.

Men har lurt på en ting. Nick and johnny er det sterkeste snusen i Norge? Har en del kompiser som mener at Nick and johnny er sterkeste. Noen kan bekrefte/avkrefte?

Edit: Johnny ikke johhny :p

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Men har lurt på en ting. Nick and johnny er det sterkeste snusen i Norge? Har en del kompiser som mener at Nick and johnny er sterkeste. Noen kan bekrefte/avkrefte?

Ha vært flere diskusjoner om dette og vi kom fram til et svar.

nicotin i skruf stark kalkuleres ut fra skruf orginal.skruf stark portion, som den sterkeste skruf'en, med +35 nikotin innhold(mot orginal), blir altså svakere enn N&J med +40% nikotin innhold i forhold til vanlige merker(les: general/skruf).

jeg spurte også om hvorfor skruf kjennes sterkere ut enn general om det er samme nikotin mengde.

svar: det er PH'en i snusen som avgjør hvor mye og hvor fort nikotin taes opp i blodet. skruf har høyere PH balanse enn general, noe som gjør at nikotinet taes opp fortere.

(note: fersk snus har forresten høyere PH enn eldre snus).

Lenke til kommentar

Bare sånn at du vet det så er infoen hentet fra Swedish Match og Skruf sine hjemmesider. Angående PH verdien, så er det info fra Skruf via mail.

Jeg lurer fortsatt på den prismasteren!

Er det noen som kan kjøpe det til meg og sende den?

Intern sa han skulle gjøre det, men har ikke fått noe mer kontakt med han :s

Hvis du har tilgang til et kreditt kort så kan du jo bestille fra Buysnus.com. Har du ikke det kan du overføre penger via banken.

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Må si det er litt merkelig. Her jeg bor har absolutt alle butikkene den inne. Salget av Nick & Johnny er også ganske høyt så må si jeg er overasket over at du ikke finner den der du bor, men jeg anbefaler deg å finne den og prøve den ut.

8809185[/snapback]

Mhh, får prøve den snart da, selger de den i sverige? Må ta en tur dit snart.. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...