Mortings Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 1. Skruf Portion 2. Skruf Løs 3. Røda Lacket løs Det er lista mi Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) 1. Nick and johnny 2. General 3. Røda lacket Løs selvfølgelig. Men har lurt på en ting. Nick and johnny er det sterkeste snusen i Norge? Har en del kompiser som mener at Nick and johnny er sterkeste. Noen kan bekrefte/avkrefte? Edit: Johnny ikke johhny Endret 8. juni 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Løs lista 1. Kronan lös 2. Grovsnus lös 3. Skruf stärk lös portion lista: 1. Nick and johnny 2. skruf stärk 3. skruf tranbär Endret 8. juni 2007 av akakulings Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Men har lurt på en ting. Nick and johnny er det sterkeste snusen i Norge? Har en del kompiser som mener at Nick and johnny er sterkeste. Noen kan bekrefte/avkrefte? Ha vært flere diskusjoner om dette og vi kom fram til et svar. nicotin i skruf stark kalkuleres ut fra skruf orginal.skruf stark portion, som den sterkeste skruf'en, med +35 nikotin innhold(mot orginal), blir altså svakere enn N&J med +40% nikotin innhold i forhold til vanlige merker(les: general/skruf). jeg spurte også om hvorfor skruf kjennes sterkere ut enn general om det er samme nikotin mengde. svar: det er PH'en i snusen som avgjør hvor mye og hvor fort nikotin taes opp i blodet. skruf har høyere PH balanse enn general, noe som gjør at nikotinet taes opp fortere. (note: fersk snus har forresten høyere PH enn eldre snus). Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg lurer fortsatt på den prismasteren! Er det noen som kan kjøpe det til meg og sende den? Intern sa han skulle gjøre det, men har ikke fått noe mer kontakt med han :s Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Takker Luchy, da kan jeg komme med noen nedslående argumenter i den diskusjonen Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Bare sånn at du vet det så er infoen hentet fra Swedish Match og Skruf sine hjemmesider. Angående PH verdien, så er det info fra Skruf via mail. Jeg lurer fortsatt på den prismasteren!Er det noen som kan kjøpe det til meg og sende den? Intern sa han skulle gjøre det, men har ikke fått noe mer kontakt med han :s Hvis du har tilgang til et kreditt kort så kan du jo bestille fra Buysnus.com. Har du ikke det kan du overføre penger via banken. Endret 8. juni 2007 av Luchy Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Må si det er litt merkelig. Her jeg bor har absolutt alle butikkene den inne. Salget av Nick & Johnny er også ganske høyt så må si jeg er overasket over at du ikke finner den der du bor, men jeg anbefaler deg å finne den og prøve den ut. 8809185[/snapback] Mhh, får prøve den snart da, selger de den i sverige? Må ta en tur dit snart.. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Såklart selger de den i svergie Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 lurer fælt på hva som har skjedd med kardus jeg! sendte melding til swedishmatch i stad Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er vi heldig selger de den ikke mer. Noe av det verste dritet jeg har vært borti. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er vi heldig selger de den ikke mer. Noe av det verste dritet jeg har vært borti. 8813960[/snapback] QFT! Dog ikke verre enn Teidemanns Blå. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 jaja, si hva dere vil. 8814024[/snapback] Det skal vi gjøre. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 jaja, si hva dere vil. 8814024[/snapback] Det skal vi gjøre. 8814065[/snapback] hehe, jeg snuser det jeg liker jeg.. ikke det alle andre sier de liker! Lenke til kommentar
Intern Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er vi heldig selger de den ikke mer. Noe av det verste dritet jeg har vært borti. 8813960[/snapback] Enig! Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Noen fler enn meg som synes at konsistensen på general har forandret seg? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 General er blitt bløtere, ja. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Noen fler enn meg som synes at konsistensen på general har forandret seg? 8814252[/snapback] ja generalen har blitt mer blaut litt for blaut synes nå jeg. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 bøtere og løsere ja. Ofte detter det ned små kuler og korn. Uansett hvor fin og fast jeg baker den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg