k-- Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Heldst løs snus da, med lakris aroma Lenke til kommentar
k-- Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Husker jeg smakte en snus for noen år tilbake, hadde litt lakris aroma. var en grønn/litt svart boks, husker ikke helt hva den het. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Husker jeg smakte en snus for noen år tilbake, hadde litt lakris aroma.var en grønn/litt svart boks, husker ikke helt hva den het. noen som kan hjelpe? 8773754[/snapback] Kanskje det var Catch Lakris. Lenke til kommentar
jefferson Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Du har jo Offroad løs med lakris smak da, men har ikke sett den så mange plasser Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Du har jo Offroad løs med lakris smak da, men har ikke sett den så mange plasser 8774381[/snapback] Har ikke sett den så mange steder jeg heller.. Men det er alltids et par sjapper som har den.. Lenke til kommentar
LarsWilli Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Hawken på nettet? eventuellt noen som har og vill selge meg ett par dåser? Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Vel første forsøk gikk i dass. Nå har det seg slik at jeg skal til USA i 3 uker, hva sier de til snus på flyet, og i håndbagasjen? Det går vel greit med en boks fra Norge, men til å ha med meg inn i flyet fra USA, hvordan går det? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Vel første forsøk gikk i dass. Nå har det seg slik at jeg skal til USA i 3 uker, hva sier de til snus på flyet, og i håndbagasjen? Det går vel greit med en boks fra Norge, men til å ha med meg inn i flyet fra USA, hvordan går det? 8775616[/snapback] Så lenge du ikke overgår kvoten så skal vel det gå greit. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Hawken på nettet? eventuellt noen som har og vill selge meg ett par dåser? 8775333[/snapback] Lurer også på dette. Men ser ut som at SnusAB som lager det har byttet til Kicks og Roots. I stedet for Olde Viking. Håper bare Kicks Wintergreen holder seg slik den var som Olde Viking. Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Men på flyet da? Må da ha noe iløpet av 9-10 timer... Kvoten klarer jeg heller ikke holde, må ha 10 bokser på 3 uker :/ Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Er greit å ha det på flyet vil jeg tro. Ikke noe forbud mot å ha snus på flyet, så vidt jeg vet. Sjansen for å bli tatt er jo liten, så hvis du vil sjanse på det så kan du jo bare ta med over kvoten. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Men på flyet da? Må da ha noe iløpet av 9-10 timer... Kvoten klarer jeg heller ikke holde, må ha 10 bokser på 3 uker :/ 8775655[/snapback] De sjekker vell ikke baggen din for snus? Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Hawken på nettet? eventuellt noen som har og vill selge meg ett par dåser? 8775333[/snapback] Lurer også på dette. Men ser ut som at SnusAB som lager det har byttet til Kicks og Roots. I stedet for Olde Viking. Håper bare Kicks Wintergreen holder seg slik den var som Olde Viking. 8775653[/snapback] Har hørt at Offroad Wintergreen løs, skal være noe lignende som Hawken.. Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Men på flyet da? Må da ha noe iløpet av 9-10 timer... Kvoten klarer jeg heller ikke holde, må ha 10 bokser på 3 uker :/ 8775655[/snapback] Trudde bare kvoten gjaldt når du skulle inn jeg? Gjelder jo ikke når du skal ut av landet. Da gjelder evt. kvoten som er i usa? Var i spania for ei stund si, da hadde jeg snus på flyet. Så det er nå ikke no problem. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Hawken på nettet? eventuellt noen som har og vill selge meg ett par dåser? 8775333[/snapback] Lurer også på dette. Men ser ut som at SnusAB som lager det har byttet til Kicks og Roots. I stedet for Olde Viking. Håper bare Kicks Wintergreen holder seg slik den var som Olde Viking. 8775653[/snapback] Har hørt at Offroad Wintergreen løs, skal være noe lignende som Hawken.. 8775793[/snapback] Har vært å kikka i noen av butikkene her i byen, Finner bare de vanligste merkene. Lucky, General, Skruff o.l. Ingen av de med ekstra aroma. Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg er bare ikke sikker på hjem turen, strengt i USA... Men da tar jeg sjansen... Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Hawken på nettet? eventuellt noen som har og vill selge meg ett par dåser? 8775333[/snapback] Lurer også på dette. Men ser ut som at SnusAB som lager det har byttet til Kicks og Roots. I stedet for Olde Viking. Håper bare Kicks Wintergreen holder seg slik den var som Olde Viking. 8775653[/snapback] Har hørt at Offroad Wintergreen løs, skal være noe lignende som Hawken.. 8775793[/snapback] Har vært å kikka i noen av butikkene her i byen, Finner bare de vanligste merkene. Lucky, General, Skruff o.l. Ingen av de med ekstra aroma. 8775945[/snapback] Tror nok du må ta deg en tur uten lands for og få tak i offroad ;D Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Eller bare Byporten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg