Intern Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Da vil jeg tørre å påsta at det ikke er min feil jeg tolket det sånn, men hans. Å si at han vil flere skal slutte, og å spørre om det er noen andre som prøver å slutte er to forskjellige ting Det kan være artig av og til, å se hvordan folk formulerer ordene sine. Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Da vil jeg tørre å påsta at det ikke er min feil jeg tolket det sånn, men hans. Å si at han vil flere skal slutte, og å spørre om det er noen andre som prøver å slutte er to forskjellige ting Det kan være artig av og til, å se hvordan folk formulerer ordene sine. 8755836[/snapback] Kverulant 2K Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hallo igjen dere.. De fleste vennene mine sier at jeg snuser for mye.. Snuser ca en løs om dagen. Er dette mye? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hallo igjen dere..De fleste vennene mine sier at jeg snuser for mye.. Snuser ca en løs om dagen. Er dette mye? 8756793[/snapback] Den eneste som kan si om det er for mye er deg selv. Så, syns du at du snuser for mye? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hvis du tenker over det så ja. 1 boks pr dag = ca. 60 kr x 7 = 420 kr. Det er litt vell mye å bruke på snus i uken må jeg si. Greier meg fint med 2-3 bokser i uken. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hvis du tenker over det så ja. 1 boks pr dag = ca. 60 kr x 7 = 420 kr.Det er litt vell mye å bruke på snus i uken må jeg si. Greier meg fint med 2-3 bokser i uken. 8757462[/snapback] Men er ikke nødvendigvis mye for han Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hvis man snuser en boks i uka, og i tillegg kjøper i Norge, må man ha en del penger. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Tja..."en del penger"? Trenger kun en liten jobb Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Folk har jo en del utgifter i tillegg til snus i de aller fleste tilfeller, så trenger en del penger ja! (Om vi går utifra at snuseren er voksen.) Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg ser i profilen til Vivalamorten, og han er født i 1991, altså er han omtrent like gammel som meg. Jeg bruker vel ca. en boks på tre-fire dager, og jeg kjøper utelukkende på danskebåten. Så med mindre foreldrene til Vivalamorten betaler for snusen hans, tror jeg nok at han jobber. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) ...tror jeg nok at han jobber. 8757979[/snapback] poeng til deg! Edit: Jobber faktisk på Gartneri. Får 80 i timen. Så har ikke noe problem med penge-mangel på snus Endret 1. juni 2007 av Vivalamorten Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Er litt i samme situasjon her. Jobber på en planteskole om sommeren og tjener i underkant av 15 000 i løpet av ferien. Så bruker jeg noe av dette til å kjøpe snus, resten skal gå til billappen når den tid er moden. Lenke til kommentar
drz Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Haha jeg klarte å svelge en portionsnus her om dagen, ikke å anbefale Lenke til kommentar
N00by89 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 noen som har merka at etter de begynte å snuse har trangen til å spise godteri sunket? Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Snuser ca 1 boks om dagen jeg også.. Synes ikke dette er for mye.. Men har jobb da. Har ikke lyst på noe digg akkuratt når jeg har snusen, men sånn ellers har jeg ikke merket noe.. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg spiser knapt godteri lenger jeg. Kun hvis jeg ser film med venner eller lignende. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 noen som har merka at etter de begynte å snuse har trangen til å spise godteri sunket? 8761839[/snapback] Har gått ned ganske mye i vekt siden jeg begynnte og snuse jeg Men aldri snus på tom mage, Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 noen som har merka at etter de begynte å snuse har trangen til å spise godteri sunket? 8761839[/snapback] Har ikke begynt å spise mindre godteri nei. Men trangen på å kjøpe, eller har faktisk ikke løst på, når jeg går forbi godteri skåle seint på lørdag's kvelden.. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Merker også at jeg har mye mindre lyst på godteri siden jeg begynte å snuse. Men vet ikke om det bare er alderen (snust i noen år nå) eller selveste snusen Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Merker også at jeg har mye mindre lyst på godteri siden jeg begynte å snuse. Men vet ikke om det bare er alderen (snust i noen år nå) eller selveste snusen 8763242[/snapback] Etter at jeg begynte å snuse har jeg nesten ikke spist godteri, kun potetgull/peanøtter en gang i blandt. Øl og Cola derimot er fast inventar i kjøleskapet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg