Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Da vil jeg tørre å påsta at det ikke er min feil jeg tolket det sånn, men hans.

Å si at han vil flere skal slutte, og å spørre om det er noen andre som prøver å slutte er to forskjellige ting :)

Det kan være artig av og til, å se hvordan folk formulerer ordene sine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da vil jeg tørre å påsta at det ikke er min feil jeg tolket det sånn, men hans.

Å si at han vil flere skal slutte, og å spørre om det er noen andre som prøver å slutte er to forskjellige ting :)

Det kan være artig av og til, å se hvordan folk formulerer ordene sine.

8755836[/snapback]

Kverulant 2K

Lenke til kommentar

Jeg ser i profilen til Vivalamorten, og han er født i 1991, altså er han omtrent like gammel som meg. Jeg bruker vel ca. en boks på tre-fire dager, og jeg kjøper utelukkende på danskebåten. Så med mindre foreldrene til Vivalamorten betaler for snusen hans, tror jeg nok at han jobber.

Lenke til kommentar

Er litt i samme situasjon her. Jobber på en planteskole om sommeren og tjener i underkant av 15 000 i løpet av ferien. Så bruker jeg noe av dette til å kjøpe snus, resten skal gå til billappen når den tid er moden.

Lenke til kommentar
noen som har merka at etter de begynte å snuse har trangen til å spise godteri sunket?

8761839[/snapback]

Har ikke begynt å spise mindre godteri nei.

Men trangen på å kjøpe, eller har faktisk ikke løst på, når jeg går forbi godteri skåle seint på lørdag's kvelden.. ;)

Lenke til kommentar
Merker også at jeg har mye mindre lyst på godteri siden jeg begynte å snuse. Men vet ikke om det bare er alderen (snust i noen år nå) eller selveste snusen  :hmm:

8763242[/snapback]

Etter at jeg begynte å snuse har jeg nesten ikke spist godteri, kun potetgull/peanøtter en gang i blandt.

Øl og Cola derimot er fast inventar i kjøleskapet mitt :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...