Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 De selger snus i danmark! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 De selger snus i danmark! 7880881[/snapback] Jasså, du. Fortell meg hvor (og nei, ikke kom med Banegården i København og sånt). Jeg har bodd her i to uker, vært i diverse tobakksforretninger, og ingen av dem har/vet om noen som har. Uansett er det sikkert like greit med postordre, så lenge tollen tar seg en bolle. Verdt et forsøk ihvertfall. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hva er den greieste snusen å starte med? Hvordan ville dere gått opp i styrke med de forskjellige merkene? F.eks begynne med: R.L så en annen osv. osv. Har en kompis som lurer Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Start med General\ RL... Når man blir vandt med å snuse \ nikotin \ baking kan man begynne å utforske hvilke merker man liker og vil fortsette å bruke. Men seriøst, ikke begynn å snuse. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Har en kompis sa jeg. Din swosj! Jeg hopper forresten høyere og lengre enn deg. Ser deg på skolen i morgen. God natt og takk for tipset. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Etter å ha snust 2x Johnny, 1x Skruf Original og en kvart kardus, kan jeg ikke si at General gir meg like mye effekt som før! Lenke til kommentar
Storet Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hva finnes i mini poser..? General mini Catch mini Mocca Er der flere typer? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Skruf mini blandt annet. Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 De selger snus i danmark! 7880881[/snapback] Jasså, du. Fortell meg hvor (og nei, ikke kom med Banegården i København og sånt). Jeg har bodd her i to uker, vært i diverse tobakksforretninger, og ingen av dem har/vet om noen som har. Uansett er det sikkert like greit med postordre, så lenge tollen tar seg en bolle. Verdt et forsøk ihvertfall. 7880902[/snapback] jeg var i skagen, fikk kjøpt snus på den loka matvareforhandleren Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 De selger snus i danmark! 7880881[/snapback] Jasså, du. Fortell meg hvor (og nei, ikke kom med Banegården i København og sånt). Jeg har bodd her i to uker, vært i diverse tobakksforretninger, og ingen av dem har/vet om noen som har. Uansett er det sikkert like greit med postordre, så lenge tollen tar seg en bolle. Verdt et forsøk ihvertfall. 7880902[/snapback] jeg var i skagen, fikk kjøpt snus på den loka matvareforhandleren 7883924[/snapback] Når var dette? Jeg bor i Odense, og her har de ihvertfall ikke snus på SuperBrugsen/Netto/andre normale dagligvarekjeder. Men men, nå bestilte jeg fra buysnus.com, 10 bokser skruf stärk til 36 kroner boksen inkludert frakt. Fikk til og med en gratis boks med Nick & Johnny av dem Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg bytta en Catch Lakris med 8 stk i mot en Nick (And Johnny) med 16 stk. Så nå slipper jeg den stygge Catchen, og har Skruf og Nick ^^, Lenke til kommentar
Guff Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Finnes Skruf stark i løs? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Finnes Skruf stark i løs? 7884350[/snapback] Ja Lenke til kommentar
Togo Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Herrejesus, jeg er nødt til å kutte ned litt på snusinga. Snusa en boks på 10 timer i går da jeg så på sesong 1 av rome. :| Akk den som var milionær. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Om det var portion brukte du ikke hver pris imponerende lenge. 25 min. per pris. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Om det var portion brukte du ikke hver pris imponerende lenge. 25 min. per pris. 7884657[/snapback] Ikke imponerende om det er løs heller akkurat. No offence. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Om det var portion brukte du ikke hver pris imponerende lenge. 25 min. per pris. 7884657[/snapback] Ikke imponerende om det er løs heller akkurat. No offence. 7884732[/snapback] Det er det ikke, var bare det at jeg kunne sette tid på portion, noe du ikke kan med løs. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Bytta en pris mellom hver episode. Jeg visste ikke det var en konkurranse i å snuse mest her, gitt. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Virker som det er du som tror det er konkurranse da:P En pris hvert 25. minutt. virker som du prøver å bli ferdig fortest mulig.. Kan hvertfall ha den i 40-45 minutter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg