Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke helt dere skjønner hva jeg mente, så la meg omformulere det jeg sa.

Hadde General tatt i bruk det gamle designet igjen hvis jeg hadde boikottet dem, så hadde jeg gjort det.

Nå snakket jeg generelt om hvorfor noen velger å boikotte General.
Lenke til kommentar

Tenkte jeg bare skulle renvaske meg selv før jeg ble stemplet som "overfladisk" for å snuse den snusen som har finest design på boksen :p

Ser liten grunn til å boikotte General. Liker man ikke snusen, kjøper man den ikke.

Jeg liker ikke Mocca, men jeg boikotter dem ikke :S

Lenke til kommentar

har snusa general en god stund men nå har jeg i det siste snust Kronan . fordi jeg har hatt lite penger i det siste og da var det billigere med kronan. synes den er helt grei. og den nye generalen er også helt grei. de generalene jeg har kjøpt i det siste har ikke vært så bløte

Lenke til kommentar
Da skal du være stolt, ikke flau! :D

8751856[/snapback]

Muligens, kjenner ikke noe spesielt sug etter snus, men det roer meg ned i en stresset hverdag og gir meg litt ekstra "buzz" på fylla.

Og det smaker litt godt. :)

8751943[/snapback]

Da henger jeg mg på den. Jeg er ikke helt avhengig av snus jeg heller, men så klart syns jeg det er digg!

Snuser vel en boks i uka hvis jeg snuser hver dag!

men jeg holder det jo i sjul så er ikke så lett da!

Lenke til kommentar
Da skal du være stolt, ikke flau! :D

8751856[/snapback]

Muligens, kjenner ikke noe spesielt sug etter snus, men det roer meg ned i en stresset hverdag og gir meg litt ekstra "buzz" på fylla.

Og det smaker litt godt. :)

8751943[/snapback]

Da henger jeg mg på den. Jeg er ikke helt avhengig av snus jeg heller, men så klart syns jeg det er digg!

Snuser vel en boks i uka hvis jeg snuser hver dag!

men jeg holder det jo i sjul så er ikke så lett da!

8752191[/snapback]

Her og...

Blir mest om kveldene eller ute med venner

Lenke til kommentar

Kan jo snuse på rommet ditt når du sitter på pcen eller ser på tv? Hvis muttern eller fattern kommer inn så legger du den bare ned i kjeften og sier det er drops ellerno sånt :thumbup:

Edit: Leif *k9z*

Endret av Mortos
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...