Mortings Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Må man være 18 for å kjøpe fra northerner? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 jepp, siden det er lov å ha med seg 250 gram tobakk, da går det akkurat med 10 stk porsjon Får bake med en Ettan jeg da, min første boks med den snusen Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Må man være 18 for å kjøpe fra northerner? 8738659[/snapback] Tror dette har vært et tema i denne posten alt for mange ganger... Let litt lenger bak Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Må man være 18 for å kjøpe fra northerner? 8738659[/snapback] Tror dette har vært et tema i denne posten alt for mange ganger... Let litt lenger bak 8738941[/snapback] Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 I så fall mener du at jeg får mye mer snus enn jeg har betalt for, med tanke på at halvparten av dåsene er -langt- fullere enn "de vanlige". Jeg er ikke døvstumblind og evneveik, jeg ser forskjell på en boks som holder det nivået den skal, og en boks som mangler opptil 5-10 gram. Sammenlignet med snusdåser av andre merker er det langt mindre snus i de "dårlige" dåsene, og det kan hvilken som helst noksagt se. Før du sertifiserer at du jobber hos Gothiatek - eller hvem enn som lager General snus nå for tiden - sin kvalitetskontroll, foreslår jeg at du gir faen i å fortelle meg hva jeg har og ikke har opplevd. 8737486[/snapback] Hvor faen får du fra at jeg mener at du får mer snus enn du har betalt for? Det jeg sier er at siden den generalen er så mye "bløtere", så kan det jo kanskje hende at den er klemt i sammen mer? Da vil det se ut som det er mindre. Jeg sa ikke en dritt om hva faen du har opplevd, og det driter jeg jævli i. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det er forskjell på vekt og volum. En boks kan godt veie 50 gram, men volumet vil ikke være det samme. Og det er jo volumet som har noe å si. Hva hjelper det at boksen veier 50 gram, om det kun er én pris der? For å sette det litt på spissen. Og Mortos, hold tonen litt saklig. Ikke sånn 'Jeg driter faen i helvete i hva du sier'. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det står jo som oftest på f.eks Oboy pakken at pulveret kan bli mer kompakt under transport. Like mye i pakken men det bare ser mindre ut. Det mest logiske slik jeg ser det. Ellers kan du jo ta en brev-vekt/vekt og helle over fra en ny boks over i en gammel (etter at du har nulla vekta ut) og sjekke vekta selv. litt tungvindt da. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Noen som har smakt mocca i grønn eller oransje boks? Den oransje skal visst være appelsinsmak.. Litt skummelt.. Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Det er forskjell på vekt og volum. En boks kan godt veie 50 gram, men volumet vil ikke være det samme. Og det er jo volumet som har noe å si. Hva hjelper det at boksen veier 50 gram, om det kun er én pris der? For å sette det litt på spissen. Og Mortos, hold tonen litt saklig. Ikke sånn 'Jeg driter faen i helvete i hva du sier'. 8739720[/snapback] Hvor var det jeg ble usaklig? Edit: saklig ~lig a2 som holder seg til saken Endret 30. mai 2007 av Mortos Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 I så fall mener du at jeg får mye mer snus enn jeg har betalt for, med tanke på at halvparten av dåsene er -langt- fullere enn "de vanlige". Jeg er ikke døvstumblind og evneveik, jeg ser forskjell på en boks som holder det nivået den skal, og en boks som mangler opptil 5-10 gram. Sammenlignet med snusdåser av andre merker er det langt mindre snus i de "dårlige" dåsene, og det kan hvilken som helst noksagt se. Før du sertifiserer at du jobber hos Gothiatek - eller hvem enn som lager General snus nå for tiden - sin kvalitetskontroll, foreslår jeg at du gir faen i å fortelle meg hva jeg har og ikke har opplevd. 8737486[/snapback] Hvor faen får du fra at jeg mener at du får mer snus enn du har betalt for? Det jeg sier er at siden den generalen er så mye "bløtere", så kan det jo kanskje hende at den er klemt i sammen mer? Da vil det se ut som det er mindre. Jeg sa ikke en dritt om hva faen du har opplevd, og det driter jeg jævli i. 8739412[/snapback] Den er ikke mer klemt sammen, kompakt eller ser mindre ut, det er en forskjell i selve innholdet. Hos andre snussorter som f.eks Skruf og Nick & Johnny er det noen forskjeller i "tykkelsen" og hvor kompakt den er, men i Generaldåsene mangler det rett og slett snus. Har du en annen erfaring - fint. Men jeg har fått mange dåser som også mangler snus. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Bruk av ord har også med om du er saklig eller ikke. Å si unødvendige otd kan du godt la være gjøre. Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Bruk av ord har også med om du er saklig eller ikke. Å si unødvendige otd kan du godt la være gjøre. 8744090[/snapback] Nei? Hvor har du det fra? Loeve: Greit, skal ikke protestere. Sorry hvis jeg fyrte deg opp eller noe slikt, var aldri intensjonen. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hvis jeg skal være saklig så putter jeg ikke inn ord som "det driter jeg i" osv. Men nok OT. Jeg lurer på hva den sterkeste snusen på markedet er. Har alltid trodd det har vært Strongcut etter det jeg har hørt. Jeg har ikke prøvd den selv. Men idag fikk jeg høre om Red Fox, at den skulle være sterkere. Noen som vet? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hva er det med general snusere egentlig? Først klager dere på at snusen er for tørr og jævlig, og nå er den mye for bløt? 8734486[/snapback] Boksen er ikke full ( Bare sammenlig med skruff...) Og den renner som pose... Jeg har sluttet helt med General.. 8734918[/snapback] Når snusen er fersk er den mer kompakt, etter den blir mindre fersk utvider den seg litt. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Noen som har kjøpt snus på OSL (Oslo Lufthavn, Gardermoen)? Hvis ja, hvordan er utvalget der når man skal ut for å reise? Tenkte jeg skulle kjøpe meg noen bokser med porsjon-snus i sommer. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Sist jeg var der, hadde de et stort kjøleskap med halv-ruller i. Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 I så fall mener du at jeg får mye mer snus enn jeg har betalt for, med tanke på at halvparten av dåsene er -langt- fullere enn "de vanlige". Jeg er ikke døvstumblind og evneveik, jeg ser forskjell på en boks som holder det nivået den skal, og en boks som mangler opptil 5-10 gram. Sammenlignet med snusdåser av andre merker er det langt mindre snus i de "dårlige" dåsene, og det kan hvilken som helst noksagt se. Før du sertifiserer at du jobber hos Gothiatek - eller hvem enn som lager General snus nå for tiden - sin kvalitetskontroll, foreslår jeg at du gir faen i å fortelle meg hva jeg har og ikke har opplevd. 8737486[/snapback] Ja vi får gi opp hva denne blærums fyren sier, helt enig i det du sier. Boikot General Ftw. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 En ting med General er at hver gang du åpner en ny boks så ser det ut som at det har vært et jordskjelv oppi boksen Lenke til kommentar
Intern Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Syns folk kan roe seg ned litt nå. Eneste grunnen til at jeg ville vurdert å "boikotte" General, er for å få tilbake det gamle designet. De kunne evt. lagd "General Stärk" med det gamle designet. DET hadde vært noe Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg kjøpte også alltid general før, men sluttet etter det nye designet. Jeg er rimelig sikker på at general salget har tapt seg endel. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg