Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skjønner ikke hva folk whiner på.. er vel på min 30* general boks etter folk begynte å whine på forumet her, og har til dags dato ikke merket noen ting! alle boksene har faktisk vært fulle også. (og ja jeg har handla fra mange forskjellige steder, til forskjellige tider)

Lenke til kommentar
skjønner ikke hva folk whiner på.. er vel på min 30* general boks etter folk begynte å whine på forumet her, og har til dags dato ikke merket noen ting! alle boksene har faktisk vært fulle også. (og ja jeg har handla fra mange forskjellige steder, til forskjellige tider)

8735178[/snapback]

Folk er bare skeptiske til den nye boksen og pirker på alt... :tease:

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt General løs både i Sverige og i Norge, på forskjellige steder i begge land. Og jeg har ikke merket betydelige forskjelliger. Ikke mer enn det har vært før. Renner ikke fortere og er i alle fall ikke mindre i boksene.

Lenke til kommentar
Så nå på SnusAB sine sider på noe som heter Kicks Winter Green.

Er det noe som tar over for Olde Viking Winter green?

Noen anbefalinger til neste boks?

Har bare 7 poser med Olde Viking Winter Green igjen. :(

8726612[/snapback]

Fikk ikke noe svar på den forrige posten.

Men er det noen som vet om noe som ligner på Olde Viking Winter green?

Trenger som sagt anbefaling til hva jeg skal prøve når boksen er tom.

Bruker bare Portion, fant ut at det var enklere både i edru og full tilstand. Synes ikke så godt heller.

Lenke til kommentar

Det er i hvert fall tilfelle her i Trondheim at General-dåsene ikke er helt fulle. Jeg anslår at rundt halvparten av dåsene mangler noe tilsvarende en "pris", og har generelt masse sprekker i selve snusen. Er ikke en stor deal for min del, er bare utrolig snodig at dette virker å gjelde spesielt for General.

Og det er aldeles ikke innbilning. Det mangler faktisk snus.

Lenke til kommentar
Hva er det med general snusere egentlig? Først klager dere på at snusen er for tørr og jævlig, og nå er den mye for bløt?

8734486[/snapback]

General lös blir sykt fort tørr. MEN, hvem er det som har snusen sin så lenge?

General porsjon her, men skal det være lös så er det General.

For i motsetning til mye annen snus så lukter/smaker den ufattelig bra, og den er fin å pakke når den er fersk.

Lenke til kommentar

Det er kanskje mindre innhold i boksen hos noen, men det er fortsatt 50 gram oppi der. Det er det som står utpå boksen, at det er 50 gram, ikke at den være stappfull.

Det vil si at det mangler ikke snus da loeve?

Endret av Mortos
Lenke til kommentar

I så fall mener du at jeg får mye mer snus enn jeg har betalt for, med tanke på at halvparten av dåsene er -langt- fullere enn "de vanlige". Jeg er ikke døvstumblind og evneveik, jeg ser forskjell på en boks som holder det nivået den skal, og en boks som mangler opptil 5-10 gram. Sammenlignet med snusdåser av andre merker er det langt mindre snus i de "dårlige" dåsene, og det kan hvilken som helst noksagt se.

Før du sertifiserer at du jobber hos Gothiatek - eller hvem enn som lager General snus nå for tiden - sin kvalitetskontroll, foreslår jeg at du gir faen i å fortelle meg hva jeg har og ikke har opplevd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...