Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

250 gram tobakk er kvoten. Det blir enten 5 bokser løs, en kartong med røyk eller 5 pakker med rullings.

8726550[/snapback]

oi da har jeg visst hatt med meg for mye over grensa hver gang jeg har vært i sverige da

8726840[/snapback]

Tollen sjekker deg jo alderi så..

Who cares?

8727370[/snapback]

aldri? Eller ikke de tre gangene du har vært i Sverige?

Kjedelig hvis du møter noen som er skikkelig drittsekker og tar alt og gir deg en klekkelig bot

8727388[/snapback]

Er i sverige ca 3 ganger i måneden, har aldri blitt sjekket :thumbup:

Endret av Bzerk1337
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noe liv på tråden i kveld da?

8727573[/snapback]

Ja har bursdag og pakker meg en nyttårspris, holdt jeg på å si. Men har bursdag om 10 minutter, skal ut å øveleseskjøre med mamsen og faktisk nok kjøpe pris:)

8727725[/snapback]

Øvelsees kjøre nå i kveld/natt?

Lenke til kommentar
skal kjøpe fra buysnus.com og lurer på hva slags snus som er å anbefale. Helst snus som ikke er vanlig i norge da:)

Tenker mest på Offroad, Skruf tranebær, strongcut?

Hvilke av offroad og skruf?

Er offroad larkis god? og hvem er best av offroad craneberry og skruf tranebær?

8724316[/snapback]

Whiskey Probe

Lenke til kommentar
Da har jeg vært uten Snus i 24 timer  :w00t: .. Men sliter litt med å finne motivasjon.. Grunnen til at jeg prøver slutte nå er penger, og at jeg får økt appetitt når jeg ikke snuser. 

I hele dag har jeg følt meg kjempe "sulten".. men samme hvor mye jeg spiser blir jeg ikke mett..  Tror ikke det er mat jeg er sulten etter.. :p  Har også vært litt gretten i hele dag.  Noen som har no tips til hva jeg kan spise / gjøre for å komme på andre tanker enn snus? :ph34r:

8717258[/snapback]

Vel, når jeg har snussug hjelper det å tygge tyggegummi, for så å ta den under leppa. Men det kan godt være det bare virker for meg.

Og litt feil qoute, Mortos? :)

8720982[/snapback]

Nei, jeg mente at han skulle tenke rocky for å finne motivasjon ;)

Også sa jeg min mening i den diskusjonen om damer og snus. :)

Lenke til kommentar
skal kjøpe fra buysnus.com og lurer på hva slags snus som er å anbefale. Helst snus som ikke er vanlig i norge da:)

Tenker mest på Offroad, Skruf tranebær, strongcut?

Hvilke av offroad og skruf?

Er offroad larkis god? og hvem er best av offroad craneberry og skruf tranebær?

8724316[/snapback]

Whiskey Probe

8728302[/snapback]

Ingen av dem, den som er god er Offroad Wintergreen løs

Lenke til kommentar

Joda, finnes diverste invandrer sjapper som selger billigere, ikke lovlig da men.

Er det noen her som vet om general salget har gått ned etter de skiftet design og vannet ut snusen? Hadde vært kult hvis de hadde gått tilbake. Inntil det eventuelt skjer snuser jeg grovsnus.

Lenke til kommentar
Joda, finnes diverste invandrer sjapper som selger billigere, ikke lovlig da men.

Er det noen her som vet om general salget har gått ned etter de skiftet design og vannet ut snusen? Hadde vært kult hvis de hadde gått tilbake. Inntil det eventuelt skjer snuser jeg grovsnus.

8731673[/snapback]

Du har ikke lyst til å fortelle hvor?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...