d'espresso Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Bzerk1337: Mente ikke å være frekk i PM'en jeg sendte deg.. Men tror du at du kan kjøpe noe til meg i Sverige på onsdag? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Dagens fangst fra Danmark: 2 Röda Lacket 4 General (1 skal selges til en kompis) 4 General porsjon 6 (Nick and) Johnny (1 skal selges til en kompis) Endret 26. mai 2007 av Koffert Lenke til kommentar
Intern Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Dagens fangst fra Danmark: 2 Röda Lacket 4 General (1 skal selges til en kompis) 4 General porsjon 6 (Nick and) Johnny 8709964[/snapback] Bokser, eller ruller? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Intern: Bokser, selvsagt. Hadde jeg hatt med meg 16 ruller snus, måtte jeg nok ha solgt vekk mer enn to av dem. Til de som eventuelt måtte begynne å hetse fordi jeg kjøpte porsjon, må jeg bare få sagt at det er til når jeg skal jobbe i sommer. Er litt mer praktisk med porsjonssnus da. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Bzerk1337: Mente ikke å være frekk i PM'en jeg sendte deg.. Men tror du at du kan kjøpe noe til meg i Sverige på onsdag? 8709131[/snapback] Send meg pm på hva du skal ja :!: Men ikke så mye fordi jeg må ha litt av kvoten selv:P Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Nå sitter man og er lysten på snus. Nick (And Johnny) ønskes, men penger mangler Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Ååååhh... Nick (and johnny) under min leppe... Men lite spørsmål, hvorfor syns en del (ikke alle) snusende gutter at jenter som snuser er ekkelt? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg har ikke peiling. Det er jo det samme som gutter som snuser. Personlig syns jeg faktisk jenter som snuser er litt søtt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg synes også jenter som snuser er litt søtt. Det er i hvertfall søtere enn jenter som røyker. Jeg kunne likevel aldri hatt en dame som drev med noen av delene. Lenke til kommentar
Guff Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Da har jeg vært uten Snus i 24 timer .. Men sliter litt med å finne motivasjon.. Grunnen til at jeg prøver slutte nå er penger, og at jeg får økt appetitt når jeg ikke snuser. I hele dag har jeg følt meg kjempe "sulten".. men samme hvor mye jeg spiser blir jeg ikke mett.. Tror ikke det er mat jeg er sulten etter.. Har også vært litt gretten i hele dag. Noen som har no tips til hva jeg kan spise / gjøre for å komme på andre tanker enn snus? Lenke til kommentar
Cadaverfur Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Da har jeg vært uten Snus i 24 timer .. Men sliter litt med å finne motivasjon.. Grunnen til at jeg prøver slutte nå er penger, og at jeg får økt appetitt når jeg ikke snuser. I hele dag har jeg følt meg kjempe "sulten".. men samme hvor mye jeg spiser blir jeg ikke mett.. Tror ikke det er mat jeg er sulten etter.. Har også vært litt gretten i hele dag. Noen som har no tips til hva jeg kan spise / gjøre for å komme på andre tanker enn snus? 8717258[/snapback] Ja, du kan spise godteri/noe annet godt. Frukt osv. Bare du har noe du kan tygge på. Funka værtfall for meg når jeg skulle slutte. Men sprakk etterværdt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Noen som har no tips til hva jeg kan spise / gjøre for å komme på andre tanker enn snus? 8717258[/snapback] Trene og i verste fall ta deg en blås. De to første gangene jeg prøvde å slutte tok jeg meg en røyk når suget ble for jævlig, men når jeg klarte å slutte gjorde jeg det uten hjelpemidler. Tenk stålvilje. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg synes også at jenter som snuser er søtt. Damen snuser, og det er ikke bare søtt, det er praktisk Lenke til kommentar
asad Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Da har jeg vært uten Snus i 24 timer .. Men sliter litt med å finne motivasjon.. Grunnen til at jeg prøver slutte nå er penger, og at jeg får økt appetitt når jeg ikke snuser. I hele dag har jeg følt meg kjempe "sulten".. men samme hvor mye jeg spiser blir jeg ikke mett.. Tror ikke det er mat jeg er sulten etter.. Har også vært litt gretten i hele dag. Noen som har no tips til hva jeg kan spise / gjøre for å komme på andre tanker enn snus? 8717258[/snapback] Putt kjøkkenpapir der du vanligvis har snusen. Hjelper faktisk jævlig bra. Skal slutte selv _veldig_ snart. Kunne nesten slutta allerede, blir jo bare dårlig av snusen de siste dagene. Merkelige greier. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg synes også at jenter som snuser er søtt. Damen snuser, og det er ikke bare søtt, det er praktisk 8717646[/snapback] Greit og bomme en pris av kjerringa :!: Lenke til kommentar
Mortos Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Da har jeg vært uten Snus i 24 timer .. Men sliter litt med å finne motivasjon.. Grunnen til at jeg prøver slutte nå er penger, og at jeg får økt appetitt når jeg ikke snuser. I hele dag har jeg følt meg kjempe "sulten".. men samme hvor mye jeg spiser blir jeg ikke mett.. Tror ikke det er mat jeg er sulten etter.. Har også vært litt gretten i hele dag. Noen som har no tips til hva jeg kan spise / gjøre for å komme på andre tanker enn snus? 8717258[/snapback] Tenk Rocky! Damer som snuser er søtt, hvis de som snuser er søte. Lenke til kommentar
epyks Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Da har jeg vært uten Snus i 24 timer .. Men sliter litt med å finne motivasjon.. Grunnen til at jeg prøver slutte nå er penger, og at jeg får økt appetitt når jeg ikke snuser. I hele dag har jeg følt meg kjempe "sulten".. men samme hvor mye jeg spiser blir jeg ikke mett.. Tror ikke det er mat jeg er sulten etter.. Har også vært litt gretten i hele dag. Noen som har no tips til hva jeg kan spise / gjøre for å komme på andre tanker enn snus? 8717258[/snapback] Vel, når jeg har snussug hjelper det å tygge tyggegummi, for så å ta den under leppa. Men det kan godt være det bare virker for meg. Og litt feil qoute, Mortos? Endret 28. mai 2007 av Ols111 Lenke til kommentar
Grønvik Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 tyggegummi funka ikke på meg.. Jeg prøvde å slutte en gang men begynte bare å snuse mer.. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Synes det er godt og snuse men jeg tror jeg klarer meg uten ganske bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg