Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hej snus pojkar :)

 

Lenge siden jeg har lest her nå :hmm:

 

Hvar en tur i utlandet og måtte jo kjøpe litt snus :love:

 

Det ble et tårn skurf orginal portion å et tårn catch lakris. En boks gesneral ONYX, en boks røda laketet bake, en boks nick and jonny bake, en skurf orgins al bake

 

Så nå er kjøeskapet fult med snus :love: (jada, har lite kjøleskap :tease: )

 

Men den generalen, smakte jo dritt! Aaalt for krydret smak synest jeg! Men posene var jo stilige.

 

Btw: Vist noen skal til sverige, er dere kean på å kjøpe snus til meg å sende i posten? betaler selvfølgelig frakt osv :)

Lenke til kommentar
Dette ble en dårlig snusedag gitt. PLeier å ha snusen inne 1,5t om gangen, men idag kjenner jeg at jeg fort blir smådårlig etter 5 min. Merkelig, skjer ikke ofte dette her. Har muligens spist for lite eller noe :S

8702614[/snapback]

fyllesjuk? da orker ikke jeg snus vet jeg

Lenke til kommentar
Dette ble en dårlig snusedag gitt. PLeier å ha snusen inne 1,5t om gangen, men idag kjenner jeg at jeg fort blir smådårlig etter 5 min. Merkelig, skjer ikke ofte dette her. Har muligens spist for lite eller noe :S

8702614[/snapback]

 

Skjer noen ganger her også, kan være mange grunner. Lite mat, feber, lite søvn osv er noen av grunnene til at jeg har det problemet hvertfall :)

Endret av Leaf
Lenke til kommentar
Dette ble en dårlig snusedag gitt. PLeier å ha snusen inne 1,5t om gangen, men idag kjenner jeg at jeg fort blir smådårlig etter 5 min. Merkelig, skjer ikke ofte dette her. Har muligens spist for lite eller noe :S

8702614[/snapback]

 

Skjer noen ganger her også, kan være mange grunner. Lite mat, feber, lite søvn osv er noen av grunnene til at jeg har det problemet hvertfall :)

8703422[/snapback]

 

Ikke fyllesjuk nei, da orker jeg bare ikke snuse i det hele tatt.

 

Er nok som du sier, lite søvn og mat. Og forresten, når jeg skal slutte å snuse blir det dagen etter en megafyll. Akk som da jeg slutta å røke :thumbup:

Lenke til kommentar
Men den generalen, smakte jo dritt! Aaalt for krydret smak synest jeg! Men posene var jo stilige.

 

Btw: Vist noen skal til sverige, er dere kean på å kjøpe snus til meg å sende i posten? betaler selvfølgelig frakt osv :)

8699679[/snapback]

Synes at Onyxen var helt greit, jeg (om det er den du mener).. Rant kanskje litt mye, men den var ganske god synes jeg.. Rent utseendemessig er den utrolig rå.. Stilig boks, og når man åpner den ligger alle de svarte posene i en snerten liten runding :love::p

 

Slenger meg forresten på den siste.. Om noen skal til Sverige, om de da kan kjøpe med et par bokser eller fire og sende meg i posten.. Betaler selvsagt frakt og hva snusen koster. Pluss noe annet (DVD ellernoe..)

Lenke til kommentar
Det ble nesten første gangen jeg har kastet opp av snus. :(

8703815[/snapback]

Jeg kastet opp av snus her om dagen. Klarte å få en hel boks med General Løs i munnen. Og da jeg hadde hatt all snusen i munnen i femten minutter kom det ut. Kan godt si jeg kjente effekt av den dosen :wee:

Endret av 3raz3r
Lenke til kommentar
Det ble nesten første gangen jeg har kastet opp av snus. :(

8703815[/snapback]

Jeg kastet opp av snus her om dagen. Klarte å få en hel boks med General Løs i munnen. Og da jeg hadde hatt all snusen i munnen i femten minutter kom det ut. Kan godt si jeg kjente effekt av den dosen :wee:

8704416[/snapback]

Kaste opp av snus er no dritt.

Du mister lysten på en god stund

Lenke til kommentar
Hadde ikke lyst på snus resten av dagen, nei. Men nå er jeg inne i normal snusrytme igjen.

8704465[/snapback]

 

Den dagen jeg vil slutte å snuse så har jeg løsningen klar. Det er bare å tvinge meg selv til å bruke opp en boks original skruf portion. Den lukter og smaker så fælt at magen vrenger seg. Mister lysten på snus i ukevis. Dette er selvfølgelig mest psykisk som følge av tidligere erfaringer, men for meg hjelper det. Jeg begynte å snuse for drøyt halvannet år siden, og hadde et opphold på hele tre måneder fordi jeg begynte å bli kvalm av å snuse i over 5 minutter. Mistet helt lysten. Selvfølgelig måtte jeg begynne på igjen når lysten kom tilbake og da tok det helt av. Tør ikke tenke på hvor mange bokser jeg har brukt siste året. Kunne sikkert fylt et gjennomsnittlig klesskap med bokser (sånn litt for å overdrive). Siste måneden har jeg brukt en porsjonsboks om dagen i snitt. Litt kjipt å tenke på alle pengene som har forsvunnet, men så er det en stor trøst å tenke på at en gjennomsnittlig røyker bruker mye mer :D

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar
Hadde ikke lyst på snus resten av dagen, nei. Men nå er jeg inne i normal snusrytme igjen.

8704465[/snapback]

 

Den dagen jeg vil slutte å snuse så har jeg løsningen klar. Det er bare å tvinge meg selv til å bruke opp en boks original skruf portion. Den lukter og smaker så fælt at magen vrenger seg. Mister lysten på snus i ukevis. Dette er selvfølgelig mest psykisk som følge av tidligere erfaringer, men for meg hjelper det. Jeg begynte å snuse for drøyt halvannet år siden, og hadde et opphold på hele tre måneder fordi jeg begynte å bli kvalm av å snuse i over 5 minutter. Mistet helt lysten. Selvfølgelig måtte jeg begynne på igjen når lysten kom tilbake og da tok det helt av. Tør ikke tenke på hvor mange bokser jeg har brukt siste året. Kunne sikkert fylt et gjennomsnittlig klesskap med bokser (sånn litt for å overdrive). Siste måneden har jeg brukt en porsjonsboks om dagen i snitt. Litt kjipt å tenke på alle pengene som har forsvunnet, men så er det en stor trøst å tenke på at en gjennomsnittlig røyker bruker mye mer :D

8704637[/snapback]

 

For å si det sånn så er du heldig! Snus portion er nok den beste snusen jeg smaker!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...