Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Noen som har noen lure tips til hvordan jeg kan unngå renning? Blir uvel etter jeg har svelgt litt saft. :(

8669166[/snapback]

Hvis det er pose snus det er snakk om så kan du "brette" den slik at skjøten på posen er inn også ruller du posen rund og putter den langt oppunder i leppa.

Renner lite da.

Edit: Vansklig å forklare det, men men

Endret av prellmaster3000
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har jeg vært i Sverige å kjøpt et tårn Nick and Johnny. Kos. Så får jeg et tårn til om noen dager.

8669565[/snapback]

Er det sånn at hvis du kjøper et tårn med Nick and Johnny så blir det en mann av de strekene på siden av boksen? Jeg har hørt dette av en i klassen men vet ikke om det er helt sikkert. Aldri sett noen som har et helt tårn av den. Var vist også sånn at hvis du kjøpte løs var det en annen mann enn den med porsjon. Stemmer dette? :hmm:

Lenke til kommentar
Til helga er det harry tur og jeg går til innkjøp av :

1 stk Offroad Lakris

2 stk Metropol

:D  :D  :D

Ædda bædda jeg ebor bare 45 minutter unna sverige :)

8676990[/snapback]

Er litt irritert her jeg bor. Bor i kirkenes og ingen av butikkene fører Hawk Olde Viking.

Fant den i Bodø, kjøpte bare en men skal heldigvis tilbake dit neste helg så da blir det nok et par pakker til :dribble:

Lenke til kommentar
Til helga er det harry tur og jeg går til innkjøp av :

1 stk Offroad Lakris

2 stk Metropol

:D  :D  :D

Ædda bædda jeg ebor bare 45 minutter unna sverige :)

8676990[/snapback]

Er litt irritert her jeg bor. Bor i kirkenes og ingen av butikkene fører Hawk Olde Viking.

Fant den i Bodø, kjøpte bare en men skal heldigvis tilbake dit neste helg så da blir det nok et par pakker til :dribble:

8677379[/snapback]

Viking er ganske god den og :)

Lenke til kommentar

hmm.. har et spørsmål som kansje er litt dumt å stille her, er det noen her som vet en effektiv måte å slutte og snuse på? dama sier det er gått for langt nå, det merker jeg selv å nå.. har bare en snus boks i to dager :hrm: har sakt snart i to månder at det er den siste boksen men, har kjøpt ny boks vær gang :( har en ganske god deal med henne :cool: vist jeg slutter å snuse skal hun slutte å røyke :p er det noen som har noen brae tips til å slutte å snuse?

Lenke til kommentar
hmm.. har et spørsmål som kansje er litt dumt å stille her, er det noen her som vet en effektiv måte å slutte og snuse på? dama sier det er gått for langt nå, det merker jeg selv å nå.. har bare en snus boks i to dager :hrm:  har sakt snart i to månder at det er den siste boksen men, har kjøpt ny boks vær gang :(  har en ganske god deal med henne :cool:  vist jeg slutter å snuse skal hun slutte å røyke :p  er det noen som har noen brae tips til å slutte å snuse?

8679591[/snapback]

Gå gradvis ned. Kjøp et par røda lacket bokser og venn deg til de, fordi de er svakere og gjør d lettere å slutte. Bestem en dato du skal slutte på, og hold deg til den. gå gradvis ned til den datoen og si til venner at du skal slutte så får du støtte.

Hvis du ikke klarer dette første gangen så lærer du av feilen til neste gang :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
hmm.. har et spørsmål som kansje er litt dumt å stille her, er det noen her som vet en effektiv måte å slutte og snuse på? dama sier det er gått for langt nå, det merker jeg selv å nå.. har bare en snus boks i to dager :hrm:  har sakt snart i to månder at det er den siste boksen men, har kjøpt ny boks vær gang :(  har en ganske god deal med henne :cool:  vist jeg slutter å snuse skal hun slutte å røyke :p  er det noen som har noen brae tips til å slutte å snuse?

8679591[/snapback]

Jeg er den eneste jeg kjenner som har klart å slutte å snuse og jeg gjorde det "cold turkey", altså uten nedtrapping. Det som sannsynligvis gjorde at jeg klarte det var at det var mitt tredje forsøk. De gangen jeg sprakk gjorde jeg det frivillig, fordi jeg ikke synes det var verdt "smerten" og det er slik man sprekker; man finner ut at det ikke er verdt det. Men det er det. Du må bare finne en ting som motiverer deg sinnsykt - for meg var det egen fysisk yteevne. Jeg driver mye med idrett og merket at formen steg etter at jeg sluttet og snuse. Økonomien ble sterkere ettersom jeg snuste en boks til dagen.

Det kan nok være en fordel å trappe ned litt, men et sted må grensen gå. Den eneste nedtrappingen jeg anbefaler er å bytte fra løs til porsjon for så å slutte.

Lenke til kommentar

Ang. snusforbruk så klarer jeg lett å bruke opp en porsjonsboks på under et døgn. Mye fortere når jeg jobber. Det går virkelig unna. Hvis jeg klarer å holde meg til løs så blir nok det litt mer økonomisk. Men så er det så hinsides skitten... partiklene sitter jo fast i tennene og tannkjøttet etter du tar den ut.

Og bake til en kule klarer jeg med hvilken som helst snus, men målet er å lage tønne, og det sliter jeg med. Klarer ikke unngå store sprekker på endene og det ender bare med rot :( Men øving gjør mester. Har bare hatt én løs-boks før i livet mitt, og det var Petterøes mint.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...